quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:06 schreef Logician het volgende:
Mja .. ze zeggen dat alles altijd gelijk komt he, ik verwacht dan ook een heel fijne rustige periode comming my way
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:19 schreef Light het volgende:
[..]
Misschien moet je ook mee gaan doen met een loterij voor die rustige periode weer aanbreekt
Sondevoeding is irritant, maar het kan hopelijk het lichaam wel wat rust geven, dat de darmen minder hard hoeven te werken. Niet mogen eten en drinken klinkt heel vervelend (leuk is ook echt anders, daar niet van), maar als hij genoeg sondevoeding krijgt, dan heeft hij ook geen hongergevoel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:05 schreef Logician het volgende:
Mijn moeder belde net, ze kan het even niet aan om zelf te posten, slecht nieuws..
De arts is net bij Jack geweest met de mededeling dat hij de komende 3mnd alleen maar zondevoeding mag, geen drinken en eten dus. En na die 3mnd krijgt hij een darmoperatie..
Later meer..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:05 schreef Logician het volgende:
Mijn moeder belde net, ze kan het even niet aan om zelf te posten, slecht nieuws..
De arts is net bij Jack geweest met de mededeling dat hij de komende 3mnd alleen maar zondevoeding mag, geen drinken en eten dus. En na die 3mnd krijgt hij een darmoperatie..
Later meer..
Sterktequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:12 schreef Logician het volgende:
De arts gaf aan dat die operatie nu de kans heeft dat hij het einde niet haalt, dus heel erg positief kan ik het momenteel even niet inzien.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:05 schreef Logician het volgende:
Later meer..
en daarna is het nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:28 schreef wallpaper het volgende:
dit,worden 3 zware maanden
Maandag dus tussen 14 en 15u uur darm operatie.. longen zagen er ook niet goed uit.. blegh..quote:Wallpaper: Update,
jack heeft net 7 dagen plat gelegen ,eerste 2 dagen niet eten en drinken, dus maar weer voor 24 uur aan de sondevoeding,alles deed zeer,koorts,misselijk ect.en slapen alleen maar slapen.maandag is de arts geweest en het blijkt om een heftige griep te gaan,omdat hij last van de sonde had(loopt via de neus naar de maag in de keel) heeft de arts hem verwijderd en is andere voeding aangevraagt.heeft weinig conditie dus dat moet worden opgebouwd voor het herstel na de operatie. vandaag hebben we een gesprek met de anesthesist gehad en info over de operatie gekregen,hij vertelde dat het een heftige ingreep is en verwacht meerdere verklevingen,heeft jack voorbereid op veel pijn na die tijd.op de vraag wanneer hij wordt opgenomen kon hij geen antwoord geven.1 uur later gaat mijn mobiel umcg aan de lijn,jack wordt vrijdag opgenomen en maandag geopereerd,je snapt dat we dat ff moesten laten bezinken.worden dus spannende dagen en nu maar hopen dat het meevalt maandag wat ze vinden tijdens de operatie.hou jullie op de hoogte,knuf mij
meis toch.. wat kut!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:18 schreef Logician het volgende:
Update.. gaat allemaal niet zo lekker weer..
[..]
Maandag dus tussen 14 en 15u uur darm operatie.. longen zagen er ook niet goed uit.. blegh..![]()
Sterkte Logicianquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:18 schreef Logician het volgende:
Update.. gaat allemaal niet zo lekker weer..
[..]
Maandag dus tussen 14 en 15u uur darm operatie.. longen zagen er ook niet goed uit.. blegh..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |