abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:45:14 #151
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61118924
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:41 schreef wallpaper het volgende:
joepie jack mag thuis herstellen

heb vandaag gehoord dat jack deze week (waarschijnlijk woensdag )naar huis mag.in het umcg hebben ze gezegd dat je thuis het beste hersteld,dus dat betekent 6 week verplichte rust.verbazing in het umcg van zijn goede herstel.
Wat is het menselijk lichaam iets wonderbaarlijks. En wat gaat het herstel snel!
Wat zullen jullie je ongelofelijk opgelucht voelen!!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_61119349
SON OF A BITCH zou zijn naamgenoot Jack Bauer zeggen. Mooi dat het zo goed gaat
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_61126038
Geweldig!!!!! Nu al naar huis, ongelooflijk zeg!!
(:
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:55:24 #154
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61127362
Wat een geweldig bericht! Logician en Wallpaper, ik ben zo ontzettend blij voor jullie!! Hopen dat hij snel hersteld, heel veel beterschap voor hem en nog heel veel sterkte voor jullie!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61164134
jack is gistermiddag thuis gekomen.kan zijn draai niet goed vinden,alles is vermoeiend, ligt op bed zit dan weer in de kamer,kan zich moeilijk ergens op concentreren,eet weinig zegt ik moet weer"leren"eten,heeft medicatie en wordt thuis gebeld vanuit het umcg hoe het thuis gaat.loopt voorzichtig en moeizaam maar dat kan komen van de grote buikwond.zal elke dag een stukje beter gaan met kleine stapjes. heeft de foto's bekeken die ik heb gemaakt op de ic (op advies van de arts)zodat hij weet hoe ernstig de situatie is geweest,was daarvan erg onder de indruk.beseft dat hij nog wel even tijd nodig heeft om er bovenop te komen.
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:46:35 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61164940
hey, goed zeg!!!

Nou rustigjes aandoen voor herstel, komt allemaal wel, kalm aan en dan breekt het lijntje niet enzo

Heel veel succes met aansterken Jack!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61181682
die foto's klinken me voor een eigenwijs (puur op dit topic gebaseerd) wel slim idd.
succes en sterkte
pi_61212266
Het gaat al een heel stuk beter (ik hou het ff kort want ik ben "druk" aan het werk).
pi_61212613
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:11 schreef Logician het volgende:
Het gaat al een heel stuk beter (ik hou het ff kort want ik ben "druk" aan het werk).
Goed om te lezen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61223913
Ongelooflijk hoor, zo snel al, nadat het zo slecht ging, geweldig! Veel sterkte nog verder!
(:
pi_61299952
maandag
vandaag is de huisarts geweest,de hechtingen zijn eruit.eten gaat iets beter,drinken gaat goed.kan nog moeilijk zitten en zit overal 5 minuten of loopt een rondje.slaapt slecht (ik ook )over 5 week wordt er een afspraak gemaakt om te kijken of hij eventueel weer kan werken,zou hij te snel aan het werk gaan dan heeft een eventuele achter gebleven bacterie de kans om weer de kop op te steken omdat zijn lichaam nog niet genoeg weerstand heeft opgebouwd.wil alleen maar over koetjes en kalfjes praten en niet over zijn ziek zijn,afleiding is de beste genezing zegt hij zelf, loopt met zijn ziel onder zijn arm want hij mag niets.hij had zelf verwacht dat het herstel thuis sneller zou gaan.arts was erg tevreden.
pi_61300416
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:31 schreef wallpaper het volgende:
maandag
vandaag is de huisarts geweest,de hechtingen zijn eruit.eten gaat iets beter,drinken gaat goed.kan nog moeilijk zitten en zit overal 5 minuten of loopt een rondje.slaapt slecht (ik ook )over 5 week wordt er een afspraak gemaakt om te kijken of hij eventueel weer kan werken,zou hij te snel aan het werk gaan dan heeft een eventuele achter gebleven bacterie de kans om weer de kop op te steken omdat zijn lichaam nog niet genoeg weerstand heeft opgebouwd.wil alleen maar over koetjes en kalfjes praten en niet over zijn ziek zijn,afleiding is de beste genezing zegt hij zelf, loopt met zijn ziel onder zijn arm want hij mag niets.hij had zelf verwacht dat het herstel thuis sneller zou gaan.arts was erg tevreden.
pi_61300677
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:31 schreef wallpaper het volgende:
maandag
Het klinkt precies als mijn vader toen hij ernstig ziek was. Ook niet erover willen praten, te vroeg aan het werk willen en achteraf zeggen dat het met zijn ziekte best meeviel (uhuh... kanker....gedeelte van de darm weghalen.... infectie erachteraan... nee, da's een peuleschil! Hebben we het niet meer over! ). Kun jij er een beetje mee omgaan? Het moet moeilijk zijn om hem de rust te laten nemen die hij nodig heeft en ruimte te maken voor de verwerking van deze onverwachtse aanslag op het lichaam. Ik weet dat mijn moeder het er heel moeilijk mee had, omdat zij juist die behoefte wel had om erover te praten, vandaar mijn vraag.

Super dat het fysiek - naar omstandigheden- zo goed gaat trouwens!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61311945
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het klinkt precies als mijn vader toen hij ernstig ziek was. Ook niet erover willen praten, te vroeg aan het werk willen en achteraf zeggen dat het met zijn ziekte best meeviel (uhuh... kanker....gedeelte van de darm weghalen.... infectie erachteraan... nee, da's een peuleschil! Hebben we het niet meer over! ). Kun jij er een beetje mee omgaan? Het moet moeilijk zijn om hem de rust te laten nemen die hij nodig heeft en ruimte te maken voor de verwerking van deze onverwachtse aanslag op het lichaam. Ik weet dat mijn moeder het er heel moeilijk mee had, omdat zij juist die behoefte wel had om erover te praten, vandaar mijn vraag.

Super dat het fysiek - naar omstandigheden- zo goed gaat trouwens!
eerlijk gezegd was ik boos erg boos ,zei als hij niet oud met me wil worden moet ie het zeggen ik had hem 2 week tevoren gezegd dat ik me zorgen maakte over zijn gezondheid,dikke buik,duizeligheid ect.maar hij zei toen ,als er echt wat is luister ik naar mijn lichaam en ga ik naar de dokter(.ik geloofde er niet in want nog niet zo lang geleden heb ik na een week ziekbed ook de dokter gebeld omdat ik het niet vertrouwde en hij is toen ook met de ambulance afgevoerd,toen was het een dubbele longontsteking en een lekkende galblaas ook kantje boord zei de arts ).het lijkt wel alsof hij na de leukemie leeft volgens de spreuk ;pluk de dag.;tuurlijk een jaar in het ziekenhuis en een beenmergtransplantatie is niet niks en dan heb je genoeg van het ziekenhuis,maar om dan je kop daarna maar in het zand te steken om het zomaar eens te zeggen is ook niet de manier om niet meer ziek te willen zijn.ik heb een maatschappelijkwerkster ingeschakeld want ik trek het niet meer ,had daarvoor zelf al de nodige klappen gehad waarvan ik aan het opkrabbelen was.hij is vrij nuchter ,ik emotioneel en zorgend.door gesprekken met vrienden van ons is hij er wel achter dat dit voor mij een rot tijd is geweest,elk telefoontje van het umcg kon een slechte boodschap zijn.gelukkig heb ik goede vrienden om me heen waar ik terecht kan en logi , ga soms een half uurtje met de hond van de buren wandelen ff eruit,ben er achter dat het voor hem alleen maar om zijn herstel gaat hoe egoistisch dat ook is maar ook weer logisch. dubbel gevoel dus,maar vind het lief dat je vraagt hoe ik eronder ben ,thanx en een dikke knuffel

[ Bericht 0% gewijzigd door wallpaper op 02-09-2008 12:13:19 ]
pi_61681192
Even een update van mijn moeder:

15 sept 2008

jack werd vanmiddag met ambulance afgevoerd.
komen net uit het ziekenhuis,dachten aan een long-embolie.en iets met de darmen . de pijn op de borst is volgens hun spieraanhechtingspijn,hebben op de scan wel wat gezien iets van een beginnende longontsteking maar als hij koorts kreeg moest hij aan de bel trekken want dan zet het door,heeft nu medicijnen voor zijn buik gekregen.van zaterdag op zondagnacht ging het ook al weer mis,had weer pijn in de buik en viel weer bijna flauw, toen hij op de grond ging liggen kotste hij de hele boel er onder weinig slaap gehad veel pijn.zondags de hele dag buikpijn en pijn op de borst.morgen moet ik naar de arts en vraag gelijk hogere pijn stillers voor me ribben.trek het niet meer eerlijk gezegd ze hadden hem van mij daar wel een weekje mogen houden ter observatie ,ze vonden trouwens ook dat hij wel heel snel naar huis was gestuurd na de operatie.
bepaalde waarden in het bloed waren wel erg hoog maar geen reden om hem vast te houden.duizeligheid wordt veroorzaakt door bloedarmoede,ontstekingswaarden zijn nog te hoog.
ben benieuwd wat er nog meer achter weg komt(.sorry moest even mijn hart luchten en de schrik kwijt )
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:39:42 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61681422
klinkt niet goed logi

sterkte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61681483
Het blijft maar op en neer gaan..

Ik ga koken.. hang alweer veel te lang achter de pc..
pi_61683275
Jeetje... en hij leek zo goed op te knappen. Sterkte!
pi_61688865
Hopen dat ie met de medicijnen snel weer opknapt. Sterkte allemaal
A mind with a heart of it's own
pi_61691124
Hang in there Logi en mama!
Jack will be back.
*duimen doet*
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61704837
He bah, nou veel sterkte weer. Als directe familie zullen jullie het ook niet makkelijk hebben...veeeeel beterschap gewenst!!!
(:
  donderdag 18 september 2008 @ 08:23:00 #173
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61723432
Hmm sterkte, dacht dat het weer beter ging
pi_61766782
Mijn moeder belde net dat ze de hele dag bij de ehbo hebben gezeten en dat Jack weer opgenomen is ... Ze belt vanavond nog even.. en wellicht dat ze zelf nog even post..

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2008 19:38:38 ]
pi_61767022
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Logician het volgende:
Mijn moeder belde net dat ze de hele dag bij de ehbo hebben gezeten en dat Jack weer opgenomen is ... Ze belt vanavond nog even.. en wellicht dat ze zelf nog even post..
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:48:03 #176
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61767083
Je ondertitel.. Was het maar waar he..

Sterkte.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_61767236
He bah, ik las net nog dat het beter ging
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 september 2008 @ 19:58:47 #178
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61767398
Hč bah, net nu het juist de goede kant op leek te gaan Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:52:18 #179
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61769918
ik zal voor je duimen hun it ill be oke.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61771191
jack ligt weer in het ziekenhuis,had vannacht en vanmorgen veel last van buikpijn.ik wilde zo het week-end niet in dus maar weer huisarts gebeld.na overleg met het umcg moest hij vanmiddag weer naar de spoed.uit vergelijking met de buikfoto van maandag bleek dat er verslechtering bij de darmen was.ze vermoeden dat er een streng van littekenweefel gevormd is in de buik na de operatie die de darm afkneld waardoor de ontlasting er niet door kan,vandaar de buikpijn.mag pas naar huis als er duidelijkheid is,weet niet of er nog een operatie nodig is.
pi_62006874
Nog even een update van mijn moeder:

jack heeft een darmonderzoek gehad,hij heeft een vernauwing in de darmen.er zaten toch nog difitikels en een zweertje.als difitikels gaan ontsteken kunnen er weer abcessen ontstaan.(difitikel=stukje onverteerbaar voedsel die vast blijft zitten in de darm die gaat rotten)in elk geval werkt ook zijn dunne darm niet goed die gaat steeds opzwellen en kan dus de dikke darm blokkeren ,ook denken ze aan een illieus.illieus is een streng van littekenweefsel ontstaan na een buikoperatie.(12 aug.operatie gehad immers)woensdag krijgt hij weer een buikscan en dan wordt besloten of hij geopereerd moet worden of dat ze een andere oplossing zoeken.heeft bloedarmoede en is in 4 weken al 6 kilo afgevallen.zaterdag mocht hij even naar huis tot zondag.ronny zou hem zondag's terug brengen maar jack werd niet goed toen hij in de auto wilde stappen.waarop ronny zei ik bel een ambulance,die heeft hem ook naar het ziekenhuis terug gebracht
pi_62007941
Darmoperaties zijn kut Er zitten zo verschrikkelijk veel risico´s aan dat je je begint af te vragen of er ooit nog wel es mensen GOED uit zo´n operatie komen. Again: sterkte!
(:
pi_62014445
shit. Ik schrok al toen ik dit topic gekickt zag.

sterkte...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_62020171
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:25 schreef nein het volgende:
Darmoperaties zijn kut Er zitten zo verschrikkelijk veel risico´s aan dat je je begint af te vragen of er ooit nog wel es mensen GOED uit zo´n operatie komen. Again: sterkte!
Mijn vader heeft vijf jaar geleden een grote darmoperatie gehad en is daar goed uitgekomen. Dus het kan zeker wel hoor. Maar het was een zware operatie en de kans op complicaties is zeker aanwezig, zoals Jack nu helaas ondervindt. Gelukkig zijn er - zo te lezen- geen accute levensbedreigende zaken aan de orde. Nogmaals heel veel sterkte voor het komende traject, ga er maar vanuit dat de weg best lang kan zijn, als ik alle problemen zo lees.
pi_62020463
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn vader heeft vijf jaar geleden een grote darmoperatie gehad en is daar goed uitgekomen. Dus het kan zeker wel hoor. Maar het was een zware operatie en de kans op complicaties is zeker aanwezig, zoals Jack nu helaas ondervindt. Gelukkig zijn er - zo te lezen- geen accute levensbedreigende zaken aan de orde. Nogmaals heel veel sterkte voor het komende traject, ga er maar vanuit dat de weg best lang kan zijn, als ik alle problemen zo lees.
Oh gelukkig, het kan dus toch. Goed om ook es een positief verhaal te horen. Je leest toch vaker alleen de negatieve en mijn eigen ervaringen met mensen in mn directe omgeving zijn nou ook niet bepaald positief (mijn vader is nl. ook overleden aan de complicaties na een darmoperatie).

Al met al, hopen dat alles goedkomt met Jack!
(:
pi_62045049
Ben gister langs geweest, helaas lukt me dat voor mijn gevoel te weinig aangezien groningen enschede kinderen en werk niet zo'n fijne combi zijn. Hij zag er beter uit, maar nog steeds grauwig wat ik dan weer erg vervelend vond om te zien. Ik heb hem net gesproken via de gsm en hij heeft vanmorgen een (mri?) scan gehad, kreeg allemaal vloeistof in zijn aderen gespoten etc.. Hij voelt zich gelukkig zelf goed (hij zegt ieg dat hij zich goed voelt) en nu is het afwachten op de uitslagen hiervan.

Hij vertelde trouwens gister dat ze 3 van die rotdingen weer in zijn darmen hebben gevonden en het dus afwachten is of deze gaan ontsteken wbt opereren of niet..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:40:19 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62045131
ik zal voor jullie duimen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62045138
thx
pi_62050093
Ben blij voor je dat je er eindelijk naar toe hebt kunnen gaan, ook voor je moeder.

En dat gedoe over enorme risico's bij darmoperaties..... het zijn zware operaties, maar ik ben het levende bewijs na 2 operaties dat het ook gewoon heel goed kan gaan.

pi_62140510
Nog even een update van mijn moeder:

Vandaag heeft jack de uitslag van de scan gehad.de divertikels zijn ontstoken geweest maar de ontstekingswaarden waren al weer gedaald in het bloed. De dikke darm werkt niet zoals het moet,ze willen kijken hoe het gaat met vast voedsel. Als blijkt dat dit niet weer goed gaat komen er andere onderzoeken.weinig nieuws dus,hij blijft afvallen,heeft nog bloedarmoede en de bloeddruk is nog niet goed. Afwachten dus.mag niet naar huis zolang het zo blijft.
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:27:52 #191
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62140789
Best wel.. ik wil verdorie wel eens weten wat er allemaal aan de hand is ..
pi_62142093
Ik hoop dat jullie er snel achter komen.. en dat het snel een stuk beter gaat..

veel succes!

(ps) ik heb hier ook maar eens een profiel aangemaakt..
vond het vanavond erg gezellig
Help me teach her how to fly......
pi_62143568
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 06:18 schreef Crazy-p het volgende:
Ik hoop dat jullie er snel achter komen.. en dat het snel een stuk beter gaat..

veel succes!

(ps) ik heb hier ook maar eens een profiel aangemaakt..
vond het vanavond erg gezellig
thx
pi_62161874
Heel veel sterke Logician en probeer soms ook een beetje voor je eigen te ontspannen want anders ga je er dalijk ook nog aan onder door en dat wilt niemand
pi_62189494
Thx.. I know

Gaat allemaal geweldig, kreeg een telefoontje uit Ierland vanavond (na eerst een sms) dat de andere opa van mijn zoontje onverwachts is overleden..
pi_62190496
Het zit je ook niet mee Logician
pi_62190942
Mja .. ze zeggen dat alles altijd gelijk komt he, ik verwacht dan ook een heel fijne rustige periode comming my way
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:10:00 #199
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_62191005
Het lijkt verdomme wel een achtbaan... Op, neer, op , neer, over de kop!, nee toch niet, op, neer...
pi_62191080
Best wel.. mijn emoties gaan net zo trouwens, ene moment super vrolijk andere moment ineens ..
Mja zal er wel bij horen oid..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')