Mogguh Sgelequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
Godver... Verslapen
Tvp voor over een paar minuten... Als het topic nog niet vol is dan![]()
En goedemorgen natuurlijk
Ik was ff een bakkie halen bij m'n ouwe collega's van de servicedeskquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH schenkt debbie en Sgele koffie uit zijn mooie koffiekan in.
* -Madskillz28TH vraagt zich af waar Smokez is
Dan ga ik vanavond ff kijken wat voor "geweldige" foto's ik allemaal kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond ff kijken wat voor "geweldige" foto's ik allemaal kan vinden
quote:
quote:
Zeg zal ik oe is met oewe kop op die kaibanden tetsen zodat gij tanden spuggend zegt: Ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
GOEDEMORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:54 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning..ik was te laat 10 minuten, maar ga lekker gewoon om 4 uur naar huis
![]()
is er jou wat gevraagd?quote:
Jij bent wel erg overmoedig vandaag he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is er jou wat gevraagd?
Ga bananen schillen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is er jou wat gevraagd?
Ga bananen schillen
jah je vergeet op andere dingen te reagerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh GM
[ afbeelding ]
Okee, nu stop ik
Wuahah geniaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh GM
[ afbeelding ]
Okee, nu stop ik
Ik zal je die deuk in je zelfvertrouwen besparenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah je vergeet op andere dingen te reageren
Mogguh Smokez hoelaat was je weer aan et werk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal je die deuk in je zelfvertrouwen besparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |