Hij leek echt erg veel op Sin City kwa filmstijl... Zou me niks verbazen als het dezelfde regisseur was. Verhaal begon min of meer hetzelfde als in het spel, wat later wel ietsje anders werd trouwens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
RelaxedDan zal ik 'm dit weekend ook maar eens gaan bekijken denk ik
Wel klote dat je naar huis moest natuurlijk
Je zus die heeft er NIKS mee ta maken JAH !!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jezus... en hoelaat ben je klaar?
quote:
Je hebt hier op fok ook een reviewquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij leek echt erg veel op Sin City kwa filmstijl... Zou me niks verbazen als het dezelfde regisseur was. Verhaal begon min of meer hetzelfde als in het spel, wat later wel ietsje anders werd trouwens.
Kwa verhaal zal het vast een boutfilm zijn geweest, maar dankzij het camerawerk en manier van eindbewerkingen vond ik hem wel vet
Hangt ervan af, als je in de buurt woont kunnen we wel eens een sprintje trekken.quote:
Mja, dit zijn sowieso niet de films waar je een verhaal achter moet gaan zoeken denk ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij leek echt erg veel op Sin City kwa filmstijl... Zou me niks verbazen als het dezelfde regisseur was. Verhaal begon min of meer hetzelfde als in het spel, wat later wel ietsje anders werd trouwens.
Kwa verhaal zal het vast een boutfilm zijn geweest, maar dankzij het camerawerk en manier van eindbewerkingen vond ik hem wel vet
Voor mij een grote nummer 44, een 86 speciaal, kleine nummer 12 een nummer 99 voor 4 personen en ee ncola light voor de lijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
geen reet te doen op school.
Lolz, ik mocht de les niet in
GADVERquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil jij stank voor dank?
Nou, dat kan; Trek eens aan m'n lul?
86 speciaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor mij een grote nummer 44, een 86 speciaal, kleine nummer 12 een nummer 99 voor 4 personen en ee ncola light voor de lijn
Doe mij maar gewoon wat Pisang Goreng, het is nog vroeg hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
geen reet te doen op school.
Lolz, ik mocht de les niet in
ik houd het bij een boterham op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor mij een grote nummer 44, een 86 speciaal, kleine nummer 12 een nummer 99 voor 4 personen en ee ncola light voor de lijn
hmm waar in de buurt van een "stad" woon jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je in de buurt woont kunnen we wel eens een sprintje trekken.
Het liefst wel 's nachts, dan is het wat rustiger en word er niet meer geflitst... Hoewel die mobiele controles toch niet sneller dan 260km/h kunnen registreren
Kijk, dat is al beterquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry Crazy, ik zie 'm nu pas![]()
CCCCRRRRRRAZZZYYYYYYYYYYYY
Onze belachelijk leipe Tilbo!!
![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets?
Kon niet, hij moest naar huis gisterenavond omdat hij vroeg moest werken vandaagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GADVER
zal het tegen je vriendin zeggen![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GADVER
zal het tegen je vriendin zeggen![]()
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuudequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor mij een grote neger lul zon cm44, een 86 jarige oma, en een klein meisje van 12 en om het af te leren een ouwe vrouw van 99 voor 4 personen en een tarzan light voor de lijn
Haarlem/Alkmaar/Amsterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:54 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm waar in de buurt van een "stad" woon jij?
mensen zeg, smokezquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je in de buurt woont kunnen we wel eens een bedavontuurtje nemen.
Het liefst wel 's nachts, dan is het wat rustiger en word slapen mijn ouders... Hoewel mijn zus toch niet sneller dan jouw komt
quote:en een klein meisje van 12
die heb ik ook een keer gedaan, maar dan achteruit sprintendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haarlem/Alkmaar/Amsterdam
Sprintje Heemskerk - Alkmaar en weer terug is goed te doen trouwens
Noooquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
OMGhet wordt echt weer zo'n niet FOK! dat vandaag voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |