quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer zo jammer dat er weer 2 topics zijn, borisz zal niet gelezen hebben dat diedjeej hem zou openen
quote:
Was ook wel erg vroeg hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer zo jammer dat er weer 2 topics zijn, borisz zal niet gelezen hebben dat diedjeej hem zou openen
moet je meelezen staat 1 pagina terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik en kan het ook niet terug vinden.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan er geen anti megahit komen, waarbij er gestemd kan worden op een nummer dat niet gedraaid mag worden
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geef toe ben blind, geef is een hint.
volgende keer zeggen we gewoon nee , als hij weer een goede titel bedacht heeftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah....snap dr niks van en ik heb hard gewerkt vandaag en geen zin om hard na te denken
O.B. Bommel is echt cool. Gisternacht was hij het dak en de zolder van Slot Bommelstein ineens kwijt. Joost had geen dak meer boven zijn bed...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:32 schreef borisz het volgende:
[..]
ook, maar nu heb ik het over Mark van.
slaap meestal voor dat die episodes komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
O.B. Bommel is echt cool. Gisternacht was hij het dak en de zolder van Slot Bommelstein ineens kwijt. Joost had geen dak meer boven zijn bed...Kijken Luisteren hoe dat afloopt vanavond....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geef toe ben blind, geef is een hint.
Kijk 's naar 't topicnummer..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah....snap dr niks van en ik heb hard gewerkt vandaag en geen zin om hard na te denken
Dat is zeer zeker een held!quote:
Is pas om 00:45 uur op Radio 1quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
slaap meestal voor dat die episodes komen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgende keer zeggen we gewoon nee , als hij weer een goede titel bedacht heeft
Haha, krijg hem pas door toen ik de titel hardop lasquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Kijk 's naar 't topicnummer..
Ow!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Kijk 's naar 't topicnummer..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tering!! zie je ik ben echt dood.....t was ook zo druk vandaag
quote:
Had ik gisteren met de rosé int restaurant... vreemd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Biertje hakt er zwaar in maar damn ! wat een track !
Opvallend genoeg dacht ik aan precies de goeie Tieneke. Vergat alleen te kijken naar wat er voor komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik 'n plaatje in de OP had geplaatst dan was 't wel erg duidelijk geweest..
Haha dat is wel toevalligquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Had ik gisteren met de rosé int restaurant... vreemd.
Wel lache trouwens, kwamen int huisje, ik zette radio aan en hoefde niet eens te zoeken naar 3FM, die stond al op
Ze heet inderdaad Tineke. Ik vond TIEEEEEEEENEKE alleen leuker..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan heet je Tieneke en heb je maar negen vingers.
Zo werd dat in de jaren 80 op zaterdagmiddag ook uitgesproken jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze heet inderdaad Tineke. Ik vond TIEEEEEEEENEKE alleen leuker..
Of de N96quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zat 's ff rond te neuzen, maar die N95 is ook handig voor mijn radio-activiteiten.
Fring er op, pluggie er in, microfoontje er op, en in high quality bellen met de studio.
Wat is dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zat 's ff rond te neuzen, maar die N95 is ook handig voor mijn radio-activiteiten.
Fring er op, pluggie er in, microfoontje er op, en in high quality bellen met de studio.
Zwelgggjuhuhhhh!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo werd dat in de jaren 80 op zaterdagmiddag ook uitgesproken ja.
quote:Tineke werd eerst bekend als presentator van het programma "Koffietijd met Tineke" en met de bekende tune 'Een twee drie vier vijf zes zeven acht negen Tieeeeeeeeeeeeneke'.
je kan er ook nog mee bellenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.nokia.nl/A4823169
Tot morgen!.
mzzlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.nokia.nl/A4823169
Tot morgen!.
"Kan je er ook mee bellen?"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan er ook nog mee bellen
Ja, psies! Ik heb de afwijking dat ik veel van de jaren 80 (en 90) nog éxact weet. Waar ik was, welke muziek enz. enz.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 't net ff opgezocht.
[..]
Ah, die film scoort dus goed bij de damesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zwelgggjuhuhhhh!
kHeb mn vriend leren kennen door die film! In een gekke bui kwamen een stel vrienden van mij en hij op het idee om samen die film te gaan kijken, en zo heb ik Alex voor t eerst ontmoet![]()
Duurde nog wel een heel jaar voor bij beiden de vonk over sloeg hoor, en toen ging t nog langzaam. Maar wij hebben echt zo'n liefde die is gegroeid
fukaduk, dit is inderdaad een enorme herfstplaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Dit is bizar !! wilde serieus net posten dat het onderstaande liedje op 1 staat in de Herst Freak 11 van Gerard Ekdom. En wat wordt er nu gedraaid? Freaky
Mijn god wat een fantastische plaat !!
Echt welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
fukaduk, dit is inderdaad een enorme herfstplaat
Kopietje hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, die film scoort dus goed bij de dames.
* Roel_Jewel noteert.
Ik heb geen idee hoe ik erbij kom. Ik las dat die jingle uit 1962 (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, psies! Ik heb de afwijking dat ik veel van de jaren 80 (en 90) nog éxact weet. Waar ik was, welke muziek enz. enz.. En dan niet alleen met zoiets als de ontploffing van de Challenger in 1986....
Whehehe..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel noteert.
Of de N85, dan kun je FM uitzenden tot een meter of 15 (?)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of de N96. Heb je meteen tv erbij
.
I'm not scared van PSBquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt weler staan sowieso wel aardige platen in die Freak 11 lijst van Ekdom.
http://www.gerardekdom.nl/angrylog/log/149210/Herfst%21/
De MegaShit?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan er geen anti megahit komen, waarbij er gestemd kan worden op een nummer dat niet gedraaid mag worden
Hahaha, geen idee of-ie goed scoort bij "de dames", maar ik vond het wel leuk om zo'n old-school video te gaan kijken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel noteert.
Tineke ging op TV een programma doen, eind van de middag, en dat werd best goed bekeken. Denk eind jaren 80 dat dat wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik erbij kom. Ik las dat die jingle uit 1962 () komt. Is 'ie ergens in de 90's weer uit de kast getrokken ofzo?
Maakt het of Kraak het...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De MegaShit?
Nieuwe Ilse DeLange is best tof trouwens.
Kom maar op met de fotosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoe m'n date van zaterdag gaat verlopen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom maar op met de fotos
Oehh, vertelles!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoe m'n date van zaterdag gaat verlopen.
Oh, dan zal dat 't wel zijn. Toen was ik 'n jaar of 7. Dat daar nog iets van blijven hangen is..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tineke ging op TV een programma doen, eind van de middag, en dat werd best goed bekeken. Denk eind jaren 80 dat dat wasDaar werd die jingle ook gebruikt natuurlijk
voor de meesten hier zal het zijn dat het ze niet oud waren bij de show van tieneke de nooijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dan zal dat 't wel zijn. Toen was ik 'n jaar of 7. Dat daar nog iets van blijven hangen is..
ah straks blijkt ze een man te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Neenee.
Heb overigens ook pas één pic van haar gezien.
Ik hoop voor je dat ze er niet achter komt dat je die gisteren in dit topic geplaatst hebt. Denk niet dat ze daar zo blij mee zal zijn..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Neenee.
er is bij mij nog een hoop blijven hangen uit de tijd dat ik vier was (vooral Meatloaf - Paradise by the dashboard light) dus zo raar is dat niet hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dan zal dat 't wel zijn. Toen was ik 'n jaar of 7. Dat daar nog iets van blijven hangen is..
Blind date door vrienden aangedragen of het bekende van Internet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze er niet achter komt dat je die gisteren in dit topic geplaatst hebt. Denk niet dat ze daar zo blij mee zal zijn..
Dan staat 't ook verkeerd op de site van haar werkgeverquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah straks blijkt ze een man te zijn
Meid, nouja vrouw, ook uit Maastricht mailde me tijdens m'n vakantie via een van de bekende relatiesites. Normaal heb ik daar niet zo'n zin (domme berichten, niet mijn type enz.), dus ben ik verder niet actief bezig op zo'n site. Maar deze sprak me wel erg aan (en nog wel zonder profielfoto van haar!). Na de vakantie begonnen met mailen. Veel overeenkomsten. Zij is net zo Engelandgek als ik Ierlandgek ben, dus dat overlapt elkaar primaquote:
Nooit meer wat van gehoord!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
De vorige bij wie ik dat deed, kijkt er nog steeds sip van...
[ afbeelding ]
Ik heb ze wel eens sipper gezien. Heb je haar nummer toevallig nog?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
De vorige bij wie ik dat deed, kijkt er nog steeds sip van...
[ afbeelding ]
Toen ik 'em in de AT zag staan, moest ik al lachenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Avond!!![]()
Duurde 't bij jou ook zo lang voordat 't kwartje viel?
Klinkt leuk Roel, let us know!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meid, nouja vrouw, ook uit Maastricht mailde me tijdens m'n vakantie via een van de bekende relatiesites. Normaal heb ik daar niet zo'n zin (domme berichten, niet mijn type enz.), dus ben ik verder niet actief bezig op zo'n site. Maar deze sprak me wel erg aan (en nog wel zonder profielfoto van haar!). Na de vakantie begonnen met mailen. Veel overeenkomsten. Zij is net zo Engelandgek als ik Ierlandgek ben, dus dat overlapt elkaar prima. Veel overeenkomsten en oprecht in elkaar geïnteresseerd. Voldoende aanleiding dus om de dame in kwestie mee uit eten te vragen. Dat gaat zaterdag dus gebeuren
. Ben erg benieuwd.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens sipper gezien. Heb je haar nummer toevallig nog?
Nee, want dan is Timur op de radioquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik zondag scheldend en tierend het topic binnenkom, weten jullie voldoende.
En als je zondag helemaal niet in een topic komt, dan weten we ook genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I will.
Als ik zondag scheldend en tierend het topic binnenkom, weten jullie voldoende.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dan is Timur op de radio
Dus dat zegt niks
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En als je zondag helemaal niet in een topic komt, dan weten we ook genoeg
[..]
Boston is toch ook een groep/band of heb ik het nu mis?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Ah, morgen Boston. Dan weet ik nog wel een paar plaatjes die Michiel kan draaien
Ah, oké. Dan ga ik maar 's ff op zoek.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik denk dat ze uit IJsland komt en net bij Landsbanki op straat getieft is.
You are correct, sir!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Boston is toch ook een groep/band of heb ik het nu mis?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan ga ik maar 's ff op zoek.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dan is Timur op de radio
Dus dat zegt niks
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Boston is toch ook een groep/band of heb ik het nu mis?
COSquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Onder het motto: SMS BOST ON naar 3333!
aldus cos
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geprobeerd en daar waren ze niet echt blij mee
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geprobeerd en daar waren ze niet echt blij mee
Woei!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Hit Me TV! in That's Live. TOF !![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/277884/
Echt wel ! ik ga het ook zeker even checken. Moet zeggen dat ik het YOutube fragment niet heel boeiend vind, maar ze kunnen echt wel beter.quote:
Ik moet ook zeggen dat ik ze, bij de optredens die ik van ze gezien heb, niet heel erg sterk vond live.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel ! ik ga het ook zeker even checken. Moet zeggen dat ik het YOutube fragment niet heel boeiend vind, maar ze kunnen echt wel beter.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, die is van de schaatsen.
Bij Sanne thuis vond ik het trouwens wel aardig klinken maar ze stonden geloof ik ook op Pinkpop/Lowlands? en dat optreden schijnt toch wel vrij matig te zijn geweest. Maar..... een tijd geleden stonden ze in de Vera, u vast wel bekendquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik ze, bij de optredens die ik van ze gezien heb, niet heel erg sterk vond live.
Ik hoop dat dat inmiddels wel 'n stukje beter is geworden. Ik ben benieuwd dus.
Ligt eraan wat voor een werk je doetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Brennel het volgende:
Iemand zin om morgen voor mij te werken? Ik wil niet
Ruilen anders. Ik heb geen zin in mijn werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Brennel het volgende:
Verkoopster in een brood- en banketbakkerijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een werk je doet
Dan moet ik zeker dubbel werken. En wanneer moet ik dan FOK!ken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Brennel het volgende:
Ik heb al weekendquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Brennel het volgende:
Ach, ik ben net 2 dagen vrij geweest, dus eigenlijk mag ik niet zeurenquote:
Ooh ik heb wel verkoopervaring dus het zou opzich wel kunnen, denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Verkoopster in een brood- en banketbakkerij![]()
L-L: wat voor feestje?
Net zoals je normaal ook doet? Dus tijdens je werk?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker dubbel werken. En wanneer moet ik dan FOK!ken?
Hmja, maar dan komt er nog meer werk tussendoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Net als je normaal ook doet? Dus tijdens je werk?
Dankuquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Danku![]()
Gelukkig is het nu herfstvakantie, dus rustiger. Het kan echt belachelijk druk zijn, niet leuk.
Oja, ik ging slapen
Met 'n beetje geluk komen er maar weinig klanten in de bakkerij en heb je tijd genoeg over.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar dan komt er nog meer werk tussendoor.
Ik had een Dance 4 Life poster gemaakt voor de School 4 life actie en in mijn stam Grand Cafe komt morgen Benjamin Bates draaien voor die actie. Ik kom als gast en heb er zin in.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Verkoopster in een brood- en banketbakkerij![]()
L-L: wat voor feestje?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Met 'n beetje geluk komen er maar weinig klanten in de bakkerij en heb je tijd genoeg over.![]()
En als 't te druk is doe je de deur maar op slot.
Heb je alle worstenbroodjes voor jezelfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik doe de deur gewoon niet van 't slot dan
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je alle worstenbroodjes voor jezelf![]()
Woei
Pluspuntje van de herfstvakantiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Danku![]()
Gelukkig is het nu herfstvakantie, dus rustiger. Het kan echt belachelijk druk zijn, niet leuk.
Oja, ik ging slapen
Op Lowlands vond ik ze niet echt goed klinken. In de Vera? Dat heb ik dan ff gemist..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij Sanne thuis vond ik het trouwens wel aardig klinken maar ze stonden geloof ik ook op Pinkpop/Lowlands? en dat optreden schijnt toch wel vrij matig te zijn geweest. Maar..... een tijd geleden stonden ze in de Vera, u vast wel bekend, en dat klonk me toch een partij goed! De stem van de zanger spreekt mij toch wel aan.
![]()
Leuk!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Overigens heeft de school waarvoor ik de poster maakte deze opgestuurd naar D4L
Zit ook toevallig te kijken. De zeeuw weer aan der studie. Geinig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hé... ADO '20 bij Studio Sport. Das toch de club van Sersjee?
Da's inderdaad mijn cluppie. Gouwe gozer, die de Zeeuwquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hé... ADO '20 bij Studio Sport. Das toch de club van Sersjee?
Hm, hier ligt ie niet tussenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Damn.. Ligt die plaat nog niet in prullenbak..?
Vroeger.... toen had je nog houten cd's. Grote zwarte cd's.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee joh. Ik denk dat 'ie deze bedoeld..
Net Hasselbaink, nooit eredivisie gespeeld, maar bakken met poen verdiend eldersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef borisz het volgende:
De Zeeuw speelde nog bij Telstar ooit.
Helaas, helaas, helaas..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, hier ligt ie niet tussen.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel lollig dat hij weer de boeken in duiktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net Hasselbaink, nooit eredivisie gespeeld, maar bakken met poen verdiend elders
Op trainingskamp in Groningen heb ik een tijd met hem zitten praten, in Engeland heeft ie wel wat cursussen gedaan, maar tijd om er vol in te duiken had ie niet. Dus toen ie weer in NL kwam wonen, is ie gelijk gaan kijken of ie weer aan de bak kon.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat hij weer de boeken in duikt. Maar ja zo voorkom je ook het zwarte gat
.
Can. Not. Resist!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Linkin Park met een liedje uit de Transformers film met Megan Fox
Feli!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[vrouwelijk schoon]
Deze 73.000ste post draag ik op aan jullie. Duizendmaal dank voor de hulp om deze post mogelijk te maken.
Goed. Jij wintquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Can. Not. Resist!!
[ afbeelding ]
Dat is humor ja. Bij Chelsea ook toen RObben er nog speelde, iedereen kwam met de auto alleen Arjen Robben kwam met de fietsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op trainingskamp in Groningen heb ik een tijd met hem zitten praten, in Engeland heeft ie wel wat cursussen gedaan, maar tijd om er vol in te duiken had ie niet. Dus toen ie weer in NL kwam wonen, is ie gelijk gaan kijken of ie weer aan de bak kon.
Maar nu weet ik dus van wie die dikke Audi is. De paar keer da'k hem aan zag komen of gelijk met hem weg ging, was ie op de fiets.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is humor ja. Bij Chelsea ook toen RObben er nog speelde, iedereen kwam met de auto alleen Arjen Robben kwam met de fiets
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonder Hans had die hier niet gestaan. Bedankt Hans!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, die tekst 'Giel Beelen gepijpt in de 3FM studio', is dat hard in de forumsoftware gecodeerd?
Ik zeg prima!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze 73.000ste post draag ik op aan jullie. Duizendmaal dank voor de hulp om deze post mogelijk te maken.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, maar vrees dat het antwoord ja is.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, maar vrees dat het antwoord ja is.
Dan ben je in mijn ogen dus een held.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is humor ja. Bij Chelsea ook toen RObben er nog speelde, iedereen kwam met de auto alleen Arjen Robben kwam met de fiets
Topic werd erg interessant ineens.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voetbal en plaatjes van vrouwen. 't Is weer duidelijk dat er alleen mannen aanwezig zijn.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Topic werd erg interessant ineens.
Maar als ik we nu hier mooie vrouwen plaatjes ga posten, dan zitten we zo aan de 1000
Dat denk ik ook..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Topic werd erg interessant ineens.
Maar als ik we nu hier mooie vrouwen plaatjes ga posten, dan zitten we zo aan de 1000
Ja dat was vandaag ja !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Toma!!![]()
Zaagmans nog langs geweest?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
[ afbeelding ]
Kut, doe ik 't toch.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
Sjezus! Hé Jos dat is die meneer in mijn avatar! Sjézus! 'he.he!
Ja, die tekst komt op kantoor nog regelmatig voorbijquote:
Elleboog op tafel, Jack in the box, STIFT!quote:
Heb alle DVD's, ben fanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb toen (jaar of 10-15 geleden) al die afleveringen gezien
. Op dinsdagavond...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
Elleboog op tafel, Jack in the box, STIFT!
[..]
Heb alle DVD's, ben fan
Euh.. Ik heb ze op dvd en 'n paar afleveringen op m'n iPod staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb toen (jaar of 10-15 geleden) al die afleveringen gezien
. Op dinsdagavond...
Dat zal best..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die tekst komt op kantoor nog regelmatig voorbij![]()
.
Ah, 'n lotgenoot.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
Elleboog op tafel, Jack in the box, STIFT!
[..]
Heb alle DVD's, ben fan
Geeft niet, Serge. Tenminste nog één iemand die bij de les blijftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Sersjee het volgende:No sunlight
![]()
Sorry, ik ga even on topic...
'n Sorry is hier niet op z'n plaats.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
'n Sorry is hier niet op z'n plaats.![]()
TT voor 't volgende topic hoeft maar iets gewijzigd te worden: TIEEEEEEEETEN!!
nee ik zou het er ook niet op kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek 'm ff op en kom op last.fm uit. En jawel:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:53 schreef Againzender het volgende:
Zit nu even The The - Uncertain Smile te luistern, wat een track blijft dat toch
quote:Againzender
Listening now
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef toma het volgende:
[..]
nee ik zou het er ook niet op kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind dat logo op zo'n foto zo zonde..
O+ SG / BRM O+!!
Naar aanleiding van een post van jou van gister even Jan Rot's Rocker in Holland opgesnord. Verdomd leuk liedje!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:53 schreef Againzender het volgende:
Zit nu even The The - Uncertain Smile te luistern, wat een track blijft dat toch
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef toma het volgende:
[..]
Die bloopers op de dvd van dit stukje zijn ook Ge-ni-aal!
Trusten!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bedtijd.
De trend voortzettend wens ik u welterusten:
[ afbeelding ]
godverdomme zeg !quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bedtijd.
[ afbeelding ]
Sleep wellquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bedtijd.
[ afbeelding ]
Het wordt steeds killer!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Laatste uurtje maar wat meer op de muziek letten?!![]()
The Killers!!
Eigenlijk niet.. Maar omdat ik in 'n goede bui ben zie ik 't voor deze ene keer door de vingers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het wordt steeds killer!
Vinden jullie het goed als ik dit een goed nummer vind. En the Killers een goede band met stip Mr. Brightside.
me neither.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
Hier vind ik dan weer geen ene klote aan...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Goejesmorrigens Jos Gutesmorgens Fraulein Birgit
Neuh, ga er niet echt nachtwerk van maken... Ben bij een vriendin geweest en ben nu nog ff aan het stoeien met photoshopquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goeienacht MutZ!!![]()
Is dit dé nacht geworden voor je schoolwerk?
Ah. Ik dacht al, die komt in de nacht aanzetten. 't Zal toch niet dat..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Neuh, ga er niet echt nachtwerk van maken... Ben bij een vriendin geweest en ben nu nog ff aan het stoeien met photoshop
Heu, weer een invalbeurt vannacht?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:29 schreef rjvandevelde het volgende:
Hola
Storm!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
Also Sturm. Das hasst du sicher gelernd bei die Commando's? Ist das nicht so? Desert - Sturm?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |