Ik hoop voor je dat ze er niet achter komt dat je die gisteren in dit topic geplaatst hebt. Denk niet dat ze daar zo blij mee zal zijn..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Neenee.
Heb overigens ook pas één pic van haar gezien.
er is bij mij nog een hoop blijven hangen uit de tijd dat ik vier was (vooral Meatloaf - Paradise by the dashboard light) dus zo raar is dat niet hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dan zal dat 't wel zijn. Toen was ik 'n jaar of 7. Dat daar nog iets van blijven hangen is..
Blind date door vrienden aangedragen of het bekende van Internet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb overigens ook pas één pic van haar gezien.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze er niet achter komt dat je die gisteren in dit topic geplaatst hebt. Denk niet dat ze daar zo blij mee zal zijn..
Dan staat 't ook verkeerd op de site van haar werkgeverquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah straks blijkt ze een man te zijn
Meid, nouja vrouw, ook uit Maastricht mailde me tijdens m'n vakantie via een van de bekende relatiesites. Normaal heb ik daar niet zo'n zin (domme berichten, niet mijn type enz.), dus ben ik verder niet actief bezig op zo'n site. Maar deze sprak me wel erg aan (en nog wel zonder profielfoto van haar!). Na de vakantie begonnen met mailen. Veel overeenkomsten. Zij is net zo Engelandgek als ik Ierlandgek ben, dus dat overlapt elkaar primaquote:
Nooit meer wat van gehoord!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
De vorige bij wie ik dat deed, kijkt er nog steeds sip van...
[ afbeelding ]
Ik heb ze wel eens sipper gezien. Heb je haar nummer toevallig nog?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
De vorige bij wie ik dat deed, kijkt er nog steeds sip van...
[ afbeelding ]
Toen ik 'em in de AT zag staan, moest ik al lachenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Avond!!![]()
Duurde 't bij jou ook zo lang voordat 't kwartje viel?
Klinkt leuk Roel, let us know!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meid, nouja vrouw, ook uit Maastricht mailde me tijdens m'n vakantie via een van de bekende relatiesites. Normaal heb ik daar niet zo'n zin (domme berichten, niet mijn type enz.), dus ben ik verder niet actief bezig op zo'n site. Maar deze sprak me wel erg aan (en nog wel zonder profielfoto van haar!). Na de vakantie begonnen met mailen. Veel overeenkomsten. Zij is net zo Engelandgek als ik Ierlandgek ben, dus dat overlapt elkaar prima. Veel overeenkomsten en oprecht in elkaar geïnteresseerd. Voldoende aanleiding dus om de dame in kwestie mee uit eten te vragen. Dat gaat zaterdag dus gebeuren
. Ben erg benieuwd.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens sipper gezien. Heb je haar nummer toevallig nog?
Nee, want dan is Timur op de radioquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik zondag scheldend en tierend het topic binnenkom, weten jullie voldoende.
En als je zondag helemaal niet in een topic komt, dan weten we ook genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I will.
Als ik zondag scheldend en tierend het topic binnenkom, weten jullie voldoende.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dan is Timur op de radio
Dus dat zegt niks
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En als je zondag helemaal niet in een topic komt, dan weten we ook genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |