fukaduk, dit is inderdaad een enorme herfstplaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Dit is bizar !! wilde serieus net posten dat het onderstaande liedje op 1 staat in de Herst Freak 11 van Gerard Ekdom. En wat wordt er nu gedraaid? Freaky
Mijn god wat een fantastische plaat !!
Echt welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
fukaduk, dit is inderdaad een enorme herfstplaat
Kopietje hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, die film scoort dus goed bij de dames.
* Roel_Jewel noteert.
Ik heb geen idee hoe ik erbij kom. Ik las dat die jingle uit 1962 (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, psies! Ik heb de afwijking dat ik veel van de jaren 80 (en 90) nog éxact weet. Waar ik was, welke muziek enz. enz.. En dan niet alleen met zoiets als de ontploffing van de Challenger in 1986....
Whehehe..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel noteert.
Of de N85, dan kun je FM uitzenden tot een meter of 15 (?)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of de N96. Heb je meteen tv erbij
.
I'm not scared van PSBquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt weler staan sowieso wel aardige platen in die Freak 11 lijst van Ekdom.
http://www.gerardekdom.nl/angrylog/log/149210/Herfst%21/
De MegaShit?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan er geen anti megahit komen, waarbij er gestemd kan worden op een nummer dat niet gedraaid mag worden
Hahaha, geen idee of-ie goed scoort bij "de dames", maar ik vond het wel leuk om zo'n old-school video te gaan kijken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel noteert.
Tineke ging op TV een programma doen, eind van de middag, en dat werd best goed bekeken. Denk eind jaren 80 dat dat wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik erbij kom. Ik las dat die jingle uit 1962 () komt. Is 'ie ergens in de 90's weer uit de kast getrokken ofzo?
Maakt het of Kraak het...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De MegaShit?
Nieuwe Ilse DeLange is best tof trouwens.
Kom maar op met de fotosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoe m'n date van zaterdag gaat verlopen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom maar op met de fotos
Oehh, vertelles!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoe m'n date van zaterdag gaat verlopen.
Oh, dan zal dat 't wel zijn. Toen was ik 'n jaar of 7. Dat daar nog iets van blijven hangen is..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tineke ging op TV een programma doen, eind van de middag, en dat werd best goed bekeken. Denk eind jaren 80 dat dat wasDaar werd die jingle ook gebruikt natuurlijk
voor de meesten hier zal het zijn dat het ze niet oud waren bij de show van tieneke de nooijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dan zal dat 't wel zijn. Toen was ik 'n jaar of 7. Dat daar nog iets van blijven hangen is..
ah straks blijkt ze een man te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Neenee.
Heb overigens ook pas één pic van haar gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |