Dankuquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Danku![]()
Gelukkig is het nu herfstvakantie, dus rustiger. Het kan echt belachelijk druk zijn, niet leuk.
Oja, ik ging slapen
Met 'n beetje geluk komen er maar weinig klanten in de bakkerij en heb je tijd genoeg over.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar dan komt er nog meer werk tussendoor.
Ik had een Dance 4 Life poster gemaakt voor de School 4 life actie en in mijn stam Grand Cafe komt morgen Benjamin Bates draaien voor die actie. Ik kom als gast en heb er zin in.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Verkoopster in een brood- en banketbakkerij![]()
L-L: wat voor feestje?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Met 'n beetje geluk komen er maar weinig klanten in de bakkerij en heb je tijd genoeg over.![]()
En als 't te druk is doe je de deur maar op slot.
Heb je alle worstenbroodjes voor jezelfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik doe de deur gewoon niet van 't slot dan
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je alle worstenbroodjes voor jezelf![]()
Woei
Pluspuntje van de herfstvakantiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Danku![]()
Gelukkig is het nu herfstvakantie, dus rustiger. Het kan echt belachelijk druk zijn, niet leuk.
Oja, ik ging slapen
Op Lowlands vond ik ze niet echt goed klinken. In de Vera? Dat heb ik dan ff gemist..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij Sanne thuis vond ik het trouwens wel aardig klinken maar ze stonden geloof ik ook op Pinkpop/Lowlands? en dat optreden schijnt toch wel vrij matig te zijn geweest. Maar..... een tijd geleden stonden ze in de Vera, u vast wel bekend, en dat klonk me toch een partij goed! De stem van de zanger spreekt mij toch wel aan.
![]()
Leuk!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Overigens heeft de school waarvoor ik de poster maakte deze opgestuurd naar D4L
Zit ook toevallig te kijken. De zeeuw weer aan der studie. Geinig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hé... ADO '20 bij Studio Sport. Das toch de club van Sersjee?
Da's inderdaad mijn cluppie. Gouwe gozer, die de Zeeuwquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Hé... ADO '20 bij Studio Sport. Das toch de club van Sersjee?
Hm, hier ligt ie niet tussenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Damn.. Ligt die plaat nog niet in prullenbak..?
Vroeger.... toen had je nog houten cd's. Grote zwarte cd's.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee joh. Ik denk dat 'ie deze bedoeld..
Net Hasselbaink, nooit eredivisie gespeeld, maar bakken met poen verdiend eldersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef borisz het volgende:
De Zeeuw speelde nog bij Telstar ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |