wordt inderdaad lastig maar is een uitdagingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oooooh
Ja maar.... de tekentablet gaat niet handig mee
Kan ik vast rustig beginnen zo. Relax..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toch eerst nog zo'n 30 postings....
anders pakken we een medicijntje van snoopyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kan ik vast rustig beginnen zo. Relax..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Van wie, en vooral, waarom??
(gimme the dirty details!)
kijk aan , handig als je ze je adres al hebben in de favouritenlijstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik geloof een paar weken geleden zei Michiel dat als mensen buttons wilde dat ze een sms moesten sturen...ik had geen sms gestuurd maar wel hier in t topic geroepen dat ik ze ook wou.... nou zo, ik denk dat iemand daar t gelezen heeft, want een week later lagen ze in de bus
zeg maar tegen hem dat het 0-0 blijftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Vriendlief kijkt voetbal.... dus mag ik flaptoppen en radio luisteren via internet..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk aan , handig als je ze je adres al hebben in de favouritenlijst
Als ik zijn medicijn gebruik ben ik denk ik niet meer in staat om 'n topic te openen..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders pakken we een medicijntje van snoopy
al is het alleen maar een stukje nostalgie , kuiken moet blijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik zijn medicijn gebruik ben ik denk ik niet meer in staat om 'n topic te openen..![]()
Sirolf, hoort dat plaatje van de kuiken nog wel of niet in de OP?
En ik sms wel, en krijg niks... nee, mooi is datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik geloof een paar weken geleden zei Michiel dat als mensen buttons wilde dat ze een sms moesten sturen...ik had geen sms gestuurd maar wel hier in t topic geroepen dat ik ze ook wou.... nou zo, ik denk dat iemand daar t gelezen heeft, want een week later lagen ze in de bus
die plaat is misbruikt , al is het wel stukje waardering voor live geworden, zo goed lagen ze daar niet in de markt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
+1 voorspelbaar![]()
Door al dat opgeblazen Amerikaans gedoe de slechtste plaat van Live....
Ik moet je teleurstellen, tis 0-1quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg maar tegen hem dat het 0-0 blijft
doen ze express niet , heb je dat nog niet doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan mag de badeend ook nog komen
onverdiend, maar toch aan de goede kant gevallenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, tis 0-1
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doen ze express niet , heb je dat nog niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |