nee ik zou het er ook niet op kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek 'm ff op en kom op last.fm uit. En jawel:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:53 schreef Againzender het volgende:
Zit nu even The The - Uncertain Smile te luistern, wat een track blijft dat toch
quote:Againzender
Listening now
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef toma het volgende:
[..]
nee ik zou het er ook niet op kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind dat logo op zo'n foto zo zonde..
O+ SG / BRM O+!!
Naar aanleiding van een post van jou van gister even Jan Rot's Rocker in Holland opgesnord. Verdomd leuk liedje!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:53 schreef Againzender het volgende:
Zit nu even The The - Uncertain Smile te luistern, wat een track blijft dat toch
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef toma het volgende:
[..]
Die bloopers op de dvd van dit stukje zijn ook Ge-ni-aal!
Trusten!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bedtijd.
De trend voortzettend wens ik u welterusten:
[ afbeelding ]
godverdomme zeg !quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bedtijd.
[ afbeelding ]
Sleep wellquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bedtijd.
[ afbeelding ]
Het wordt steeds killer!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Laatste uurtje maar wat meer op de muziek letten?!![]()
The Killers!!
Eigenlijk niet.. Maar omdat ik in 'n goede bui ben zie ik 't voor deze ene keer door de vingers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het wordt steeds killer!
Vinden jullie het goed als ik dit een goed nummer vind. En the Killers een goede band met stip Mr. Brightside.
me neither.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
Hier vind ik dan weer geen ene klote aan...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Goejesmorrigens Jos Gutesmorgens Fraulein Birgit
Neuh, ga er niet echt nachtwerk van maken... Ben bij een vriendin geweest en ben nu nog ff aan het stoeien met photoshopquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goeienacht MutZ!!![]()
Is dit dé nacht geworden voor je schoolwerk?
Ah. Ik dacht al, die komt in de nacht aanzetten. 't Zal toch niet dat..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Neuh, ga er niet echt nachtwerk van maken... Ben bij een vriendin geweest en ben nu nog ff aan het stoeien met photoshop
Heu, weer een invalbeurt vannacht?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:29 schreef rjvandevelde het volgende:
Hola
Storm!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
Also Sturm. Das hasst du sicher gelernd bei die Commando's? Ist das nicht so? Desert - Sturm?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |