Op trainingskamp in Groningen heb ik een tijd met hem zitten praten, in Engeland heeft ie wel wat cursussen gedaan, maar tijd om er vol in te duiken had ie niet. Dus toen ie weer in NL kwam wonen, is ie gelijk gaan kijken of ie weer aan de bak kon.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat hij weer de boeken in duikt. Maar ja zo voorkom je ook het zwarte gat
.
Can. Not. Resist!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Linkin Park met een liedje uit de Transformers film met Megan Fox
Feli!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[vrouwelijk schoon]
Deze 73.000ste post draag ik op aan jullie. Duizendmaal dank voor de hulp om deze post mogelijk te maken.
Goed. Jij wintquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Can. Not. Resist!!
[ afbeelding ]
Dat is humor ja. Bij Chelsea ook toen RObben er nog speelde, iedereen kwam met de auto alleen Arjen Robben kwam met de fietsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op trainingskamp in Groningen heb ik een tijd met hem zitten praten, in Engeland heeft ie wel wat cursussen gedaan, maar tijd om er vol in te duiken had ie niet. Dus toen ie weer in NL kwam wonen, is ie gelijk gaan kijken of ie weer aan de bak kon.
Maar nu weet ik dus van wie die dikke Audi is. De paar keer da'k hem aan zag komen of gelijk met hem weg ging, was ie op de fiets.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is humor ja. Bij Chelsea ook toen RObben er nog speelde, iedereen kwam met de auto alleen Arjen Robben kwam met de fiets
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonder Hans had die hier niet gestaan. Bedankt Hans!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, die tekst 'Giel Beelen gepijpt in de 3FM studio', is dat hard in de forumsoftware gecodeerd?
Ik zeg prima!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze 73.000ste post draag ik op aan jullie. Duizendmaal dank voor de hulp om deze post mogelijk te maken.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, maar vrees dat het antwoord ja is.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, maar vrees dat het antwoord ja is.
Dan ben je in mijn ogen dus een held.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is humor ja. Bij Chelsea ook toen RObben er nog speelde, iedereen kwam met de auto alleen Arjen Robben kwam met de fiets
Topic werd erg interessant ineens.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voetbal en plaatjes van vrouwen. 't Is weer duidelijk dat er alleen mannen aanwezig zijn.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Topic werd erg interessant ineens.
Maar als ik we nu hier mooie vrouwen plaatjes ga posten, dan zitten we zo aan de 1000
Dat denk ik ook..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Topic werd erg interessant ineens.
Maar als ik we nu hier mooie vrouwen plaatjes ga posten, dan zitten we zo aan de 1000
Ja dat was vandaag ja !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Toma!!![]()
Zaagmans nog langs geweest?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
[ afbeelding ]
Kut, doe ik 't toch.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
Sjezus! Hé Jos dat is die meneer in mijn avatar! Sjézus! 'he.he!
Ja, die tekst komt op kantoor nog regelmatig voorbijquote:
Elleboog op tafel, Jack in the box, STIFT!quote:
Heb alle DVD's, ben fanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb toen (jaar of 10-15 geleden) al die afleveringen gezien
. Op dinsdagavond...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
Elleboog op tafel, Jack in the box, STIFT!
[..]
Heb alle DVD's, ben fan
Euh.. Ik heb ze op dvd en 'n paar afleveringen op m'n iPod staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb toen (jaar of 10-15 geleden) al die afleveringen gezien
. Op dinsdagavond...
Dat zal best..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die tekst komt op kantoor nog regelmatig voorbij![]()
.
Ah, 'n lotgenoot.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
Elleboog op tafel, Jack in the box, STIFT!
[..]
Heb alle DVD's, ben fan
Geeft niet, Serge. Tenminste nog één iemand die bij de les blijftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Sersjee het volgende:No sunlight
![]()
Sorry, ik ga even on topic...
'n Sorry is hier niet op z'n plaats.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
'n Sorry is hier niet op z'n plaats.![]()
TT voor 't volgende topic hoeft maar iets gewijzigd te worden: TIEEEEEEEETEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |