quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg edje maar probeer nog iets nettere woorden te gebruiken!
Ik ben nogal een beetje asociaal ja. Ik kan er niks aan doen, maar het voegt wat toe.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg edje maar probeer nog iets nettere woorden te gebruiken!
Fixedquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben nogal een beetje asociaal ja. Ik kanwil er niks aan doen, maar het voegt wat toe.
Rkatier... Heb jij mij vervloekt?quote:
En straks zul je ook alle worms partijen verliezen muhahahaquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier... Heb jij mij vervloekt?
Eerlijk zeggen...
Er gaan de laatste paar dagen nog al wat dingen mis
Strax worms?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En straks zul je ook alle worms partijen verliezen muhahaha
je kijkt iets te veel films
Ach ja, sommige onderontwikkelde users rest niets dan hun nietszeggende en inhoudsloze posts op te fleuren met wat rauwe krachttermen in hun wanhopige poging om toch nog enige aandacht te verwerven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strike 1 van Sack naar Edjequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ja, sommige onderontwikkelde users rest niets dan hun nietszeggende en inhoudsloze posts op te fleuren met wat rauwe krachttermen in hun wanhopige poging om toch nog enige aandacht te verwerven.
De moeite die in deze post zit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ja, sommige onderontwikkelde users rest niets dan hun nietszeggende en inhoudsloze posts op te fleuren met wat rauwe krachttermen in hun wanhopige poging om toch nog enige aandacht te verwerven.
Ik? Gebanned? Nooitquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strike 1 van Sack naar Edje![]()
Was je weer gebanned ofwat??
Dank u.quote:
Je muisquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef lennartb.nl het volgende:
mn muis zat te trippen, maar er zat gewoon een haartje onderhohoho
Heb je dat ook door gelezen dan?quote:
Maar de Canon lees je toch wel Poitquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef Poit het volgende:
Lezen?? Ik skip altijd de teksten, vooral bij Phoenix Wright. Duurt allemaal zo lang..
Als die lieve mensjes nou eens wat nuttigs posten..quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar de Canon lees je toch wel Poit![]()
Daar hebben Koei, Spanky en Rossdale en nog vele anderen veel werk ingestopt![]()
En jij zegt bikkelhard dat je teksten altijd skipt
OMG wat een goed idee Poitquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Poit het volgende:
Neej, da's niet zo lief van me..
Vind het zo bij elkaar wel een heule lap tekst hoor! Wanneer komt de audiobook versie uit?
Ik kruip alvast lekker m'n bedje in. Weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |