Dat is gewoon een nep kirby!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:15 schreef Rkatier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel wat hebben hoor Koei
Nee, fout foei!! Stoute koei!quote:
Ik mijn spel praatte hij niet, dus was het een stomme kirby kloon!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, fout foei!! Stoute koei!
Jigglypuff heerst bijna net zo hard als Psyduck. De magistrale stem van dat beestje![]()
stufi nog niet gestort?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:25 schreef koei het volgende:
nee, ik heb geen vrienden vanavondEn geen geld
uitkering?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:29 schreef koei het volgende:
Stufi krijg ik allang niet meerEn werken doe ik momenteel ook niet, dus dan loopt de geldkraan niet
klopt, dan is studiefinanciering je enige mogelijke uitkeringquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:52 schreef koei het volgende:
Omdat ik deze week nog een nieuwe baan hoop te hebben. Plus dat ik nog studeer natuurlijk en als voltijd student heb je sowieso geen recht op een uitkering volgens mij.
Eens! 14.gifquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
Kom net bij Eagle Eye vandaan, leuke film, waardeloos einde
Het leven is oneerlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:12 schreef koei het volgende:
Op zondagochtend om 9 uur aan je huiswerk zitten
2de aantekening in het blocknote'tjequote:Op zondag 19 oktober 2008 10:31 schreef Poit het volgende:
Ik vind je keurmerk niet zo interessant..
Pas maar op. Zometeen zoek ik m'n Deathnote boekje op!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2de aantekening in het blocknote'tje![]()
Ben klaar met huiswerk en alles nu lekker nix doen
Wiens naam daar met rode letters in wordt geschreven gaat binnen een week dood?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Pas maar op. Zometeen zoek ik m'n Deathnote boekje op!!!
Whut?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
Kutzooi hij heeft het niet opgeslagen!!!
Weet iemand of dat nog ergens te vinden is ofzo?
Mogguhquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
... ik snap echt niets van die deathnote....
maar misschien is dat omdat ik nog niet zo lang wakker ben en mn ogen dan niet zo van beeldschermen houden
M'n project moest morgen af dus ik vandaag de laatste loodjes en alles beetje netjes maken slaat dat kut word het niet op ofzo weet niet precies!quote:
Oh dude, dat is echt ZO fucking kut!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
M'n project moest morgen af dus ik vandaag de laatste loodjes en alles beetje netjes maken slaat dat kut word het niet op ofzo weet niet precies!
Dus ben ik nu weer bezigIk ben het echt spuugzat
Kon nix meer vindenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:57 schreef Poit het volgende:
Word maakt toch standaard een soort 10 minuten backup? Die is er ook niet meer?
Gister voor de grap met vrienden FC Groningen gekeken in één of andere aso kroeg (note: ik hou helemaaaal niet van voetbal).quote:
Je bent op de goede weg edje maar probeer nog iets nettere woorden te gebruiken!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:23 schreef Edwinuss het volgende:
Typisch Zondag, niet veel geen reet te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |