Het was de avatar van HGS-bomber of zoiets... een klaagbaak Sc'er dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand heeft een avatar geplaatst van een niet-KSC'er.
Platschieten dat kutvolkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:56 schreef Pheno het volgende:
Och god, weer een leukerd die in de wiki loopt te kloten. Catch me was het he?
Ach, KLB users, die mogen mijn tuinman worden als hun ballen zijn ingedaald.quote:
In de wiki niet meer, MPG is echt geen wiki master, trage dokus.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de wiki niet meer, MPG is echt geen wiki master, trage dokus.
quote:
MPG is er nog wel. En anders kan een mod het uit de wiki halen.quote:
Sowiesoquote:
Wat moet er anders?quote:
Kan ook nog, maar 4 op een rij past prima als MPG eens niet aan het slapen is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ph vrijwel AL die ava's zijn net iets te groot gewoon. Kan je er niet 7 op een rijtje van maken?
Tenzij je de klik-actie nodig hebt voor de fobolink ipv voor het unresizenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar 4 op een rij past prima als MPG eens niet aan het slapen is.
Whehe, MPG bashen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar 4 op een rij past prima als MPG eens niet aan het slapen is.
die zwarte vakjes vind ik wel erg zwart ook. Het lijkt meer een Schaak-SC dan een koffie-SC. Al is schaken ook best tof natuurlijk, maar dat mag hier nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik had de wiki al aangepast MPG, dus die zou ook goe dmoeten zijn. Met 1074 natuurlijk erbij
Ik zal eens kijken of de ava's eens anders kunnen, morgen heb ik wel wat tijd voor een nieuw OP ontwerpje te maken
Ik heb al een idee. Dank voor de input!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij je de klik-actie nodig hebt voor de fobolink ipv voor het unresizen
Dat is al de hele dag aan de gang hierquote:
Waarom mag je hier niet schaken onder het genot van een bakje koffie of theequote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zwarte vakjes vind ik wel erg zart ook. Het lijkt meer een Schaak-SC dan een koffie-SC. Al is schaken ook best tof natuurlijk, maar dat mag hier niet
Dat is een gevaarlijke onderneming... ik heb dat ook al eens voorgesteld en MPG had van schrik een extra kan koffie nodig die avondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik had de wiki al aangepast MPG, dus die zou ook goe dmoeten zijn. Met 1074 natuurlijk erbij
Ik zal eens kijken of de ava's eens anders kunnen, morgen heb ik wel wat tijd voor een nieuw OP ontwerpje te maken
Ah, dan wordt hij wakker.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een gevaarlijke onderneming... ik heb dat ook al eens voorgesteld en MPG had van schrik een extra kan koffie nodig die avond.
Moet je aan BrandX vragenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom mag je hier niet schaken onder het genot van een bakje koffie of thee
Daarom was ik ook blij voor je dat we weer gelijk staan!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is al de hele dag aan de gang hier![]()
Nouja zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je aan BrandX vragen
Gezellig naar blote borsten kijken onder het genot van een kopje koffie mocht ook niet immers.
Tofquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom was ik ook blij voor je dat we weer gelijk staan!
Revolutie!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef MPG het volgende:
Nieuwe OP?
Ik heb eens een weekje lang een so-called "leven" en meteen wil men hier de hele OP veranderen![]()
Wtf?
Jazeker.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:10 schreef DaMart het volgende:
Ik zal binnenkort wel alvast het 1.100+-plaatje maken. Lijkt me ook wel genoeg wijziging van de OP, toch?.
Zo erg is dat toch niet. Alleen de header van de OP wijzigt zo nu en dan. Tijd voor verandering dus.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef MPG het volgende:
Nieuwe OP?
Ik heb eens een weekje lang een so-called "leven" en meteen wil men hier de hele OP veranderen![]()
Wtf?
Dat is zo 1970quote:
Dat kan jij heul niet weten!quote:
Ach, bij topicnr 1100 mag er wel wat anders komen. De OP is ouder dan 1970.quote:
Jij ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |