Tsssquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
It's a dirty job.
maar ja, je kunt niets overlaten aan studenten
quote:
Idd! To-do!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis.
Koken/Eten & Heroes S03E04 kijken
Gluurderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik inlogde op de beveiligingscam van je baas.
Helemaal niet. Mooi op tijd, ik ga niet mijn trein missen voor mijn baasquote:Te vroeg.
Ga toch een eind waterfietsen in de regenquote:Enne, Mart, ferrari is kut, net als feijenoord![]()
McLaren; Ajax
; VVV
Date hem dan ook gewoon eens upquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Iedereen zeikt tegen me over de wiki
Dat is alweer gebeurd, ik ben nu Klonk, mijn ava en die van indah al aan het updaten geweest.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is alweer gebeurd, ik ben nu Klonk, mijn ava en die van indah al aan het updaten geweest.
WFzquote:
Goed werk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Wiki geupdate met nieuwe OP.
Scheelt MPG weer wat werk
Ja, tijd om me naar de bank te verplaatsenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:53 schreef dndiek het volgende:
Oow ja Noorwegen - Nederland is al over 7 minuten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, OP bijgewerkt, met nieuwe avas erbij. Gewoon een rij erbij toegevoegd.
Heee, ik sta in de OPquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:15 schreef Pheno het volgende:
Oh kut, lees net in BUG dat het niet kan. Pauperzooi.
Alle avas linken naar fotoboeken. Dat kan alleen als je geen resize van images hebt. En die zijn af en toe nodig omdat er bepaalde users zijn (hallo flesquote:
Volgens mij kan dat niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle avas linken naar fotoboeken. Dat kan alleen als je geen resize van images hebt. En die zijn af en toe nodig omdat er bepaalde users zijn (hallo fles) die te grote ava's hebben.
Weet jij of ik een hovertekst over een plaatje kan maken anders?
je hebt wel [img size], maar is er ook een [img alt=...] of zo iets?
1 |
Oh wacht, ik zoch een ander die recenter was. Shit, waarom is die foksearch er weer nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:34 schreef Pheno het volgende:
[FO][BUG] Link onder resized plaatje werkt niet
http://www.jortk.nl/foksearchquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zoch een ander die recenter was. Shit, waarom is die foksearch er weer niet
Mijn UI wijzigt nimmer!quote:
Zo ver is het nog nietquote:
Ok.quote:
Ja, halloquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
Alle avas linken naar fotoboeken. Dat kan alleen als je geen resize van images hebt. En die zijn af en toe nodig omdat er bepaalde users zijn (hallo fles) die te grote ava's hebben.
Weet jij of ik een hovertekst over een plaatje kan maken anders?
je hebt wel [img size], maar is er ook een [img alt=...] of zo iets?
Mooie workaround.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, halloIs het weer mijn schuld? Heb je de afk al geprobeerd?
Goed bezigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |