quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bankkeelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand
![]()
Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik lig overigens met een vermoedelijk beginnende griep op de bankkeelpijn, buikpijn, hoofdpijn, bah! En dat tijdens de klusdagen, dus dat gaat 'm vermoedelijk niet worden deze maand
![]()
Thanks, dat geeft de burger moedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Happy, op 5 maart waren mijn lief en ik allebei niet lekker, beetje koortsig, etc. We wilden eigenlijk een pauze inlassen qua klussen (ik wilde eerst nog wat meer kilo's kwijt). Maar ik had ook zoiets van: wat als het deze keer raak zou zijn? Dat dit onze kans is op een kindje? Met lief besproken, en hij voelde het ook zo. Dus toch geklust, (wat minder enthousiast dan normaal.. ) en nu ben ik 35 weken zwanger.
Neu, nog niet hoor. Heb me iets te vaak gestoten.... Ik wacht iig tot midden volgende week af. Ik wil niet weer een teleurstelling...quote:
Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe gaat dat met klussen bij jullie? Doen jullie het in je vruchbare periode iedere dag of om de dag? En is een kans dat je zwanger raakt buiten je niet vruchtbare periode? Ja ik kom net kijken op het zwanger-worden gebied dus mischien stel ik soms rare vragen
Ja dat is idd ook zo natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Men adviseerd om de dag, schijnt beter te zijn voor het zaad.
Wat bedoel je precies met 'buiten je niet vruchtbare periode'?
Volgens mij geef je zelf het antwoord nl. al 'niet vruchtbaar'. Het rotte is alleen dat het nooit helemaal zeker is wanneer die periode is, hoewel er dus wel trucjes en hulpmiddelen zijn om die periode een beetje nauwkeurig te bepalen.
Waarom verbaast me dat nou weer niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dagtja als je er beide geen problemen mee hebt
![]()
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar bovenach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
HaHaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
Wij deden het gewoon super enthousiast bijna iedere dagtja als je er beide geen problemen mee hebt
![]()
Maar ze zeggen inderdaad om de dag, maar ik flipte bij ieder steekje in de buikregio en dan mocht manlief mee naar bovenach ja heb m niet horen klagen dus zat wel goed.
ik ook niet bij nader inzien en goed rekenwerkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
HaHaIk voel echt helemaal niks aan m'n lichaam,wanneer ik een eisprong heb ofzo.
whaha wij ook hoor.. om de dag werkte blijkbaar neit bij onsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef marlieske het volgende:
![]()
Oe, ben heel benieuwd hoe hij je bevalt. Lijkt mij nl. ook wel wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef Takkembah het volgende:
Heb dat Maybe Baby maar besteld, gewoon een keer proberen
Nee, want ik heb toen geen bepaalde handelingen verricht zeg maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Poppejans, kan het geen innesteling geweest zijn?
Ja, het leek op zo'n hele kleine bloeding die je kan hebben terwijl je de pil door blijft slikken zeg maar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Hmm, misschien een beetje spotting dan Poppejans? Of hoe noem je dat, doorbraakbloeding ofzo. Zeker als het oud bloed was. Maar wel raar want als je geen anti-conceptie meer binnenkrijgt dan zou je verwachten dat je wel een keertje ongesteld wordt in plaats van dat je last krijgt van spotting
Oh hahaha wat raar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Nijna het volgende:
Over dat maybe baby kwam ik een stukje tegen toen ik net iets aan het opzoeken was. Dat niet was bewezen dat het effectief was en dat zelfs bij mannen eruit kwam dat ze een eisprong hadden ofzoiets....
Zal even kijken of ik het nog kan vinden... Hier en dan scrollen helemaal naar onder
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef mefke79 het volgende:
effe snel tussendoor, geen tijd namelijk, nod mag op 18/11. En aan alle nieuwe tweedestreepjeswachters: welkom!
Uhmz... mama wordt niet verwekt toch, kind wordt verwektquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:29 schreef Kersjes het volgende:
Happy, jij bent ook wel een die hard he? Ik snap je volkomen en hoop voor je dat het raak is! Is ook een mooi verhaal voor "later": "ik was zooooo ziek, maar het wonder geschiedde en die avond werd dan toch je mama verwekt"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |