waarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb trouwens een naakt foto van logician gevonden
wat , je moest wat doen ??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef Runx het volgende:
hehe ik ben er weer , wat een fotosoeps weer , mensen heel erg bedankt en ze staan op mijn fobo![]()
![]()
![]()
ik moest even wat doen , en had daarna pauze , gelukkig heeft renedisdit netjes aan jullie doorgegevenbedankt daar voor
yup stekkerdoos , en internetkabel ,switch voor iemand regel , en aansluiten , en daarna had ik 1 uur pauze .quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat , je moest wat doen ??![]()
![]()
Welke foto?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
Wanneer is logician erweer? dan kan ik haar confronteren met de foto
hehe gekkeaapiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik zie dat ik nummer 400 nog had gehaald ;D wohoo!
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb trouwens een naakt foto van logician gevonden
Ze kruipt nu net weer achter d'r PCquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
Wanneer is logician erweer? dan kan ik haar confronteren met de foto
Mooiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze kruipt nu net weer achter d'r PC
Haha,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe gekkeaapiealles goed , alweer wat beter ? kan je alweer aan de slag met die tiener meisjes die seksueel te kort schoten omdat je een dag ziek was ? heb je nog hulp nodig
als je hulp nodig hebt moet je het maar even zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha,
Vandaag nog rust om morgen langs 30.000 tienermeisjes te gaan enzo![]()
Nee morgen ga ik wel weer werken
Niks breezah.. drom zijn ze zo..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt moet je het maar even zeggen, moet je waarschijnlijk veel breezah in kopen
Ze mag wel eens doorkruipenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze kruipt nu net weer achter d'r PC
no problem!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef Runx het volgende:
hehe ik ben er weer , wat een fotosoeps weer , mensen heel erg bedankt en ze staan op mijn fobo![]()
![]()
![]()
ik moest even wat doen , en had daarna pauze , gelukkig heeft renedisdit netjes aan jullie doorgegevenbedankt daar voor
ze heeft een klant aan de lijnquote:
lol.. lekker hoor dat broodje eiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
:eek wat vond iok nou op het internet:
[ afbeelding ]
lekkuuuh ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
:eek wat vond iok nou op het internet:
[ afbeelding ]
Lol werken jullie allemaal met haar?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ze heeft een klant aan de lijndus je moet ff geduld hebben
ik dachte gelijk aan groene theequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
yup stekkerdoos , en internetkabel ,switch voor iemand regel , en aansluiten , en daarna had ik 1 uur pauze .en nee jammer genoeg is her gene wat jij aan dacht niet gebeurt
ja de helft van Grtdojw werk daarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol werken jullie allemaal met haar?
Dan mogen ze in dat bedrijf wel eens gaan re-organiserenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja de helft van Grtdojw werk daar, ik heb weer zo pech dat ik daar niet werk
Mja wie weet...hoe is je spaans of duitsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja de helft van Grtdojw werk daar, ik heb weer zo pech dat ik daar niet werk
Haha mooi!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan mogen ze in dat bedrijf wel eens gaan re-organiseren
Zullen we het eerst eens over zijn nederlands hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja wie weet...hoe is je spaans of duits
iki kan iraansquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
is dat inclusief scheldwoorden ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nee das niet goed genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
iki kan iraansalleen praten niet lezen of schrijven , is dat goed ?
hahah iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zullen we het eerst eens over zijn nederlands hebben?
whehehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zullen we het eerst eens over zijn nederlands hebben?
ja sorry was het vergeten , dat is dus mijn vriendinquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef renedis het volgende:
weer een goedkope soep, runx zelf komt er ook in voor:
[ afbeelding ]
roflquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef renedis het volgende:
weer een goedkope soep, runx zelf komt er ook in voor:
[ afbeelding ]
Thx!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Nog steeds ziek mensen
maaaaaar morgen wel weer werken...
[..]
Geniaal dat trouwens!
hahah dat ook iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dachte gelijk aan groene thee
kut , ik kan wel paar woorden Italiaans , is dat ook goed , tja me tante en neefjes wonen al 30 jaar in Italië , en vriend vam em maa is half Italiaans ?quote:
Kwam jij niet die van Tquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
en mij gewoon niet missen he
Poepchinees
nee een paar woorden is niet genoeg.. moet vloeiend kunnen.. lolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
[..]
kut , ik kan wel paar woorden Italiaans , is dat ook goed , tja me tante en neefjes wonen al 30 jaar in Italië , en vriend vam em maa is half Italiaans ?
Oh die gast ging tegen die schedingswand met Logi zitten en dan ook hele royaal met zn arm d'r overheen hangen enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Checked rechts van Logi..
euh wat moet er te zien zijn"?
TOFF!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
nieuwe, de Fok! RunX auto, hijs er trots op!
[ afbeelding ]
aargh.. das vervelend!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh die gast ging tegen die schedingswand met Logi zitten en dan ook hele royaal met zn arm d'r overheen hangen enzo
hahah nais , maar ik mag niet een autorijdenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nekkid Logi?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik heb een pikante foto van jou gevonden
Jeweetzt zo'n foto zonder kleding
Hebbe?
Wow, we kunnen binnenkort een boek maken met al zijn fotosoeps!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
Logi wordt versierdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh die gast ging tegen die schedingswand met Logi zitten en dan ook hele royaal met zn arm d'r overheen hangen enzo
Ja dat doet ie dus telkens, maaaar ik heb een pen hier klaarliggen, die ram ik serieus in zijn hand als ie het nog eens doetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nee je moet eeen looke like BAAS topic makenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wow, we kunnen binnenkort een boek maken met al zijn fotosoeps!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
Ja antwoord maar niet
Zou ik ook doen
Maar je hebt pech, ik post um toch wel
Dus tadaaa:
Logician naakt
[ afbeelding ]
gelijk een schaar pakken joh!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja dat doet ie dus telkens, maaaar ik heb een pen hier klaarliggen, die ram ik serieus in zijn hand als ie het nog eens doet
woooow lekkuhquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
Ja antwoord maar niet
Zou ik ook doen
Dus tadaaa:
Logician naakt
[ afbeelding ]
mmmm..... dat kan beterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
Ja antwoord maar niet
Zou ik ook doen
Dus tadaaa:
Logician naakt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm..... dat kan beter
* Dr.Droxz start fotosoep
Niks gelogenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:09 schreef Logician het volgende:
[..]hahaha ik dacht al wtf dat kannie!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks gelogen
De foto is een naakt foto, je ziet geen kleding stukken
idd gheil mannquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks gelogen
De foto is een naakt foto, je ziet geen kleding stukken
I know i knowquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:09 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow lekkuh![]()
jij bent echt goed moozzie
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:09 schreef Logician het volgende:
[..]hahaha ik dacht al wtf dat kannie!
ik ben hier de printerman bij mijn bedrijfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik word echt helemaal schijtziek van de printer probleme hier![]()
![]()
Kan niet wachten tot januari, mooi klaar met de opleiding
Whats up?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat hier dadelijk nog is gillen
De enige naaktfoto's die ik heb daar ben ik <6 opquote:
wil ook gillen.. maar kan er geen geluid meer uit krijgen.. loooolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat hier dadelijk nog is gillen
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
I know i know
Nieuw fap materiaal
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha, opslaan , email openen , verstuurd voor vanavond
![]()
Ze noemen mij hier printer expertquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben hier de printerman bij mijn bedrijfen ik ben gepromofeerd tot toner-printerman
ik print sneller dan mijn schaduw
Welk deelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zou die uitspraak inlijsten als ik jou was
dit geeft mij een permanente hersenbeschadiging.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
Bij deze nogmaals onze lieve collega N in de spotlight zetten
[ afbeelding ]
Klacht indienenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
wtf...dr zit een beertje in mn zakje kikkers
het gaat om die vis toch op de achtergrond ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
Bij deze nogmaals onze lieve collega N in de spotlight zetten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
het gaat om die vis toch op de achtergrond ?
Zou ik dan een hele doos ter compensatie krijgen? Of gaan ze me achteraf chargen voor dat beertjequote:
Ehm, eigenwijze mensenquote:
dat kan wel, maar die methode is niet zo vriendelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:18 schreef Crazy-p het volgende:
en er zit er hier iemand naast mij constant te neurien als ie van de telefoon af komt.. en ik kan dat niet uit filteren :S
huh op die eerste zie ik me zelf niet hoar ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
2 nieuwe:
runx de beveiliginsman:
[ afbeelding ]
RunXface:
[ afbeelding ]
ik zie die eerste niet..tenminste de foto wel maar geen runxquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
2 nieuwe:
runx de beveiliginsman:
[ afbeelding ]
RunXface:
[ afbeelding ]
Nu eerst die blote foto van... logiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
Kom even kijken en lig blauw van het lachen hier![]()
![]()
Die shops!!
Sorry, die zou ik niet verder verspreidenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu eerst die blote foto van... logi
Welke?quote:
Ik moet hem nog maken ?!...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, die zou ik niet verder verspreiden
[ ] Geschiktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M rent naar een hoekje en gaat huilen
En dan trek je je rits los?quote:
geef me nu maar allequote:
hahha , ja was even langs de wapenbeurs geweest in Amerikaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:38 schreef renedis het volgende:
deze dan? shooting himself:
[ afbeelding ]
omg waar voorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
weet iemand hoe ik aan van die gratis stemmen kan komen voor windows.
In xp is het microsoft Sam
In vista is het microsoft Anna
ik zou er graag nog een paar bij willen..het liefst duits. Weet iemand dit?
BVD
cyb0rrrrrrrrrrrr ofcquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
omg waar voorheb je geen vrienden meer
Jawel, maar zitten we mee te ouwehoerne op werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
omg waar voorheb je geen vrienden meer
haha jah, had 't in de gaten idd...hij begon met ons mee te praten en toen kreeg 'ie moedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef Logician het volgende:
[..]
door jou praat ie weer tegen mij
wie ? diegene die jou probeerde te versierenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef Logician het volgende:
[..]
door jou praat ie weer tegen mij
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
haha jah, had 't in de gaten idd...hij begon met ons mee te praten en toen kreeg 'ie moed
Nah denk dat hij gewoon aardig wil zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
wie ? diegene die jou probeerde te versieren
lekkuuhhh , alleen dit is niet naakt hé wat je ons belooft hadquote:
Heb even te veel mensen hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuuhhh , alleen dit is niet naakt hé wat je ons belooft had
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerigquote:
Jij komt maar hier werken, trap ik mijn collega jou kant op daaro, goed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, Droxz, zal ik ruilen met je kut collega ???
Godsammequote:
Jah, nog 127 minuten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt maar hier werken, trap ik mijn collega jou kant op daaro, goed?
Niet qua houding enzo natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerig
2 voor de prijs van 1 Droxz doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn collega mag je er gratis bij!
dat valt wel mee. ze heeft nog kleren aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerig
Heb je niet van die grote tieten dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Niet qua houding enzo natuurlijk
Subtiel? wasda?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je niet van die grote tieten dan?
Iets met subtiel ofzo...
RunX mag ook niet klagen trouwens:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt wel mee. ze heeft nog kleren aan
Geen idee, ze zeggen vaak dat ik het niet heb ofzo, meer weet ik er ook niet vanquote:
Dat gezicht van RunX alleen alquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
RunX mag ook niet klagen trouwens:
[ afbeelding ]
Ben je me nu al zatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn collega mag je er gratis bij!
die foto is echt FOUT! hahhaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahha ik ben playeeeeerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt dat vrouwke ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je moeder?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt dat vrouwke ...
dat ken i kergens van ...
Welcome backquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Crazy-p het volgende:
trug van de lunch
Nee, ik kom er vandaag nog wel opquote:
Dus weer wat tijd verschotenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb het terug gelezen ja.. leuke foto's!
moet je naar huis gaan ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
damn ik voel me nu echt ziek gewoon.. maar ja.. nog maar 3 uur te gaan!
daar moet een .... in lalalalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef renedis het volgende:
iemand wou logician naakt zien?
[ afbeelding ]
nee ibuprofen is goed voor jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej naar huis gaan is stom..
*pakt nog wat ibuprofen*
Dan moet je idd wel vol zitten jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
in minder dan een week.. 39x400gram piemolpudding gehad.. euh.. kut
verslaafdequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
in minder dan een week.. 39x400mg ibuprofen gehad.. euh.. kut
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:11 schreef crazy987 het volgende:
sjo eindelijk weer wat rust in de tent
iemand nog leuke fap-fotos behalve die van logi
ownedquote:
oudquote:
Ik kan die foto niet zienquote:
WTFquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
in minder dan een week.. 39x400mg ibuprofen gehad.. euh.. kut
nou die heb ik nog nooit door Enschede zien fietsen hoarquote:
nee een rokerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:15 schreef crazy987 het volgende:
owja en ben roken
ben ik toch weer een spamsletje he
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. moest dat nou echt een naakt foto zijn..
Dat snap ik ook niet mensen kauwen zich helemaal resistent tegen die shitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WTF
Ga daar serieus eens heel snel mee stoppen... Zoveel als je nu hebt gehad gaat ervoor zorgen dat je voorlopig hoofdpijn blijft houden
My idea, helaas wil ze niet zo luisterenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WTF
Ga daar serieus eens heel snel mee stoppen... Zoveel als je nu hebt gehad gaat ervoor zorgen dat je voorlopig hoofdpijn blijft houden
ik las het laatst hier dat je daar high van kan wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej naar huis gaan is stom..
*pakt nog wat ibuprofen*
Huh wat zeg ie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef Logician het volgende:
[..]
My idea, helaas wil ze niet zo luisteren
echt >? ik ga ook dat shit kopen , en in mijn waterpijp stoppenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef renedis het volgende:
[..]
ik las het laatst hier dat je daar high van kan worden
Huh?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:11 schreef crazy987 het volgende:
sjo eindelijk weer wat rust in de tent
iemand nog leuke fap-fotos behalve die van logi
Ja klopt, dat was ik na een paar duizend mgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef renedis het volgende:
[..]
ik las het laatst hier dat je daar high van kan worden
Wl heb je gehoord , ibuprofen is de shit om high te wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
aargh ik val zowat in slaap "(
wil je ruilen? ik heb ondertussen al de halve marathon gelopen. Jezus christus man..wat een ge-eikel hiero.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
niet dat ik in slaap val van het werk, maar van slaapgebrek. dus ik wil graag ruilenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wil je ruilen? ik heb ondertussen al de halve marathon gelopen. Jezus christus man..wat een ge-eikel hiero.
wooow nais , logi ik kom vanavond denk ik maar even langsquote:
laat dan maar zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet dat ik in slaap val van het werk, maar van slaapgebrek. dus ik wil graag ruilen
Logi FTWquote:
drukke jij ,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wil je ruilen? ik heb ondertussen al de halve marathon gelopen. Jezus christus man..wat een ge-eikel hiero.
Niet doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
echt >? ik ga ook dat shit kopen , en in mijn waterpijp stoppen
ik had van jou toch wel een quote fuckup gedacht met die tekstquote:
Sensei , heb jij daar ervaring mee ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet doen
Hoofdpijn + hoesten + kapotte longblaasjes + weinig lol
hahahaa.. doe dan hasj of wiet.. ben je makkelijkjer (en misshcien nog wel goedkoper) uit ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
Komt jouw ma er weer bij, er zit niet genoeg water inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
*fap*quote:
* crazy987 gooit een bureaustoel naar WL zijn kopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
halloquote:
haha , meen je dat nou ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Komt jouw ma er weer bij, er zit niet genoeg water in
hahah iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Komt jouw ma er weer bij, er zit niet genoeg water in
maar nu kan jij niet meer zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 gooit een bureaustoel naar WL zijn kop
wakker wordeeeeeeeeee
we moeten er geld voor vragen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik GilaMonyet en renedis maken jullie allemaal bekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach boeiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar nu kan jij niet meer zitten
[ afbeelding ]
ik heb dat een keer gehad, bij een gast thuis , met die shit die sm0kez in zn dashboard heeft liggenquote:
het is sm0kez zn moeder nietquote:
yep jullie zijn proquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik GilaMonyet en renedis maken jullie allemaal bekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmz.quote:
echt dat je zegt vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet doen
Hoofdpijn + hoesten + kapotte longblaasjes + weinig lol
hahahahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Hé, is dat Runx niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
jaquote:
WTF?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar nu kan jij niet meer zitten
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
WTF?!
ik ben mijn skills een beetje verleerd volgens mij:
[ afbeelding ]
mijn eerste gedachtequote:
ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
http://tinypic.com/ ? doet die het wel ?
Lolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
WTF?!
ik ben mijn skills een beetje verleerd volgens mij:
[ afbeelding ]
wat een boefje zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
Jemig schrok ik even
Kom trug van pauze loopt mijn TM ineens naar me toen en mijn buro ik zo OH OH pakt ie snel wat zoutjes en zegt "voor je terug komt en de deksel dicht doet"lol
nope we gaan door tot we de echte naak pic hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
![]()
Jullie kunnen der maar niet loslaten he
quote:
haha, netjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
Jemig schrok ik even
Kom trug van pauze loopt mijn TM ineens naar me toen en mijn buro ik zo OH OH pakt ie snel wat zoutjes en zegt "voor je terug komt en de deksel dicht doet"lol
HoiHoiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Sgele krijgt net te horen dat hij in November weer naar Boekarest mag
heheh die eerste is een koffienegerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer mogen wij eens mee ? als grtdopjw collegasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Sgele krijgt net te horen dat hij in November weer naar Boekarest mag
wtf, 2equote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wakey wakey mr crazyquote:
heerlijk,quote:
hahaha kikkerlikkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |