kut , ik kan wel paar woorden Italiaans , is dat ook goed , tja me tante en neefjes wonen al 30 jaar in Italië , en vriend vam em maa is half Italiaans ?quote:
Kwam jij niet die van Tquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
en mij gewoon niet missen he
Poepchinees
nee een paar woorden is niet genoeg.. moet vloeiend kunnen.. lolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
[..]
kut , ik kan wel paar woorden Italiaans , is dat ook goed , tja me tante en neefjes wonen al 30 jaar in Italië , en vriend vam em maa is half Italiaans ?
Oh die gast ging tegen die schedingswand met Logi zitten en dan ook hele royaal met zn arm d'r overheen hangen enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Checked rechts van Logi..
euh wat moet er te zien zijn"?
TOFF!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
nieuwe, de Fok! RunX auto, hijs er trots op!
[ afbeelding ]
aargh.. das vervelend!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh die gast ging tegen die schedingswand met Logi zitten en dan ook hele royaal met zn arm d'r overheen hangen enzo
hahah nais , maar ik mag niet een autorijdenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nekkid Logi?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ik heb een pikante foto van jou gevonden
Jeweetzt zo'n foto zonder kleding
Hebbe?
Wow, we kunnen binnenkort een boek maken met al zijn fotosoeps!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
Logi wordt versierdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh die gast ging tegen die schedingswand met Logi zitten en dan ook hele royaal met zn arm d'r overheen hangen enzo
Ja dat doet ie dus telkens, maaaar ik heb een pen hier klaarliggen, die ram ik serieus in zijn hand als ie het nog eens doetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nee je moet eeen looke like BAAS topic makenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wow, we kunnen binnenkort een boek maken met al zijn fotosoeps!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
Ja antwoord maar niet
Zou ik ook doen
Maar je hebt pech, ik post um toch wel
Dus tadaaa:
Logician naakt
[ afbeelding ]
gelijk een schaar pakken joh!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja dat doet ie dus telkens, maaaar ik heb een pen hier klaarliggen, die ram ik serieus in zijn hand als ie het nog eens doet
woooow lekkuhquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
Ja antwoord maar niet
Zou ik ook doen
Maar je hebt pech, ik post um toch wel
Dus tadaaa:
Logician naakt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |