waarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb trouwens een naakt foto van logician gevonden
wat , je moest wat doen ??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef Runx het volgende:
hehe ik ben er weer , wat een fotosoeps weer , mensen heel erg bedankt en ze staan op mijn fobo![]()
![]()
![]()
ik moest even wat doen , en had daarna pauze , gelukkig heeft renedisdit netjes aan jullie doorgegevenbedankt daar voor
yup stekkerdoos , en internetkabel ,switch voor iemand regel , en aansluiten , en daarna had ik 1 uur pauze .quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat , je moest wat doen ??![]()
![]()
Welke foto?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
Wanneer is logician erweer? dan kan ik haar confronteren met de foto
hehe gekkeaapiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik zie dat ik nummer 400 nog had gehaald ;D wohoo!
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb trouwens een naakt foto van logician gevonden
Ze kruipt nu net weer achter d'r PCquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
Wanneer is logician erweer? dan kan ik haar confronteren met de foto
Mooiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze kruipt nu net weer achter d'r PC
Haha,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe gekkeaapiealles goed , alweer wat beter ? kan je alweer aan de slag met die tiener meisjes die seksueel te kort schoten omdat je een dag ziek was ? heb je nog hulp nodig
als je hulp nodig hebt moet je het maar even zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha,
Vandaag nog rust om morgen langs 30.000 tienermeisjes te gaan enzo![]()
Nee morgen ga ik wel weer werken
Niks breezah.. drom zijn ze zo..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt moet je het maar even zeggen, moet je waarschijnlijk veel breezah in kopen
Ze mag wel eens doorkruipenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze kruipt nu net weer achter d'r PC
no problem!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:30 schreef Runx het volgende:
hehe ik ben er weer , wat een fotosoeps weer , mensen heel erg bedankt en ze staan op mijn fobo![]()
![]()
![]()
ik moest even wat doen , en had daarna pauze , gelukkig heeft renedisdit netjes aan jullie doorgegevenbedankt daar voor
ze heeft een klant aan de lijnquote:
lol.. lekker hoor dat broodje eiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
:eek wat vond iok nou op het internet:
[ afbeelding ]
lekkuuuh ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
:eek wat vond iok nou op het internet:
[ afbeelding ]
Lol werken jullie allemaal met haar?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ze heeft een klant aan de lijndus je moet ff geduld hebben
ik dachte gelijk aan groene theequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
yup stekkerdoos , en internetkabel ,switch voor iemand regel , en aansluiten , en daarna had ik 1 uur pauze .en nee jammer genoeg is her gene wat jij aan dacht niet gebeurt
ja de helft van Grtdojw werk daarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol werken jullie allemaal met haar?
Dan mogen ze in dat bedrijf wel eens gaan re-organiserenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja de helft van Grtdojw werk daar, ik heb weer zo pech dat ik daar niet werk
Mja wie weet...hoe is je spaans of duitsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja de helft van Grtdojw werk daar, ik heb weer zo pech dat ik daar niet werk
Haha mooi!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan mogen ze in dat bedrijf wel eens gaan re-organiseren
Zullen we het eerst eens over zijn nederlands hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja wie weet...hoe is je spaans of duits
iki kan iraansquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
is dat inclusief scheldwoorden ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nee das niet goed genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
iki kan iraansalleen praten niet lezen of schrijven , is dat goed ?
hahah iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zullen we het eerst eens over zijn nederlands hebben?
whehehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zullen we het eerst eens over zijn nederlands hebben?
ja sorry was het vergeten , dat is dus mijn vriendinquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef renedis het volgende:
weer een goedkope soep, runx zelf komt er ook in voor:
[ afbeelding ]
roflquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef renedis het volgende:
weer een goedkope soep, runx zelf komt er ook in voor:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |