geef me nu maar allequote:
hahha , ja was even langs de wapenbeurs geweest in Amerikaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:38 schreef renedis het volgende:
deze dan? shooting himself:
[ afbeelding ]
omg waar voorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
weet iemand hoe ik aan van die gratis stemmen kan komen voor windows.
In xp is het microsoft Sam
In vista is het microsoft Anna
ik zou er graag nog een paar bij willen..het liefst duits. Weet iemand dit?
BVD
cyb0rrrrrrrrrrrr ofcquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
omg waar voorheb je geen vrienden meer
Jawel, maar zitten we mee te ouwehoerne op werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
omg waar voorheb je geen vrienden meer
haha jah, had 't in de gaten idd...hij begon met ons mee te praten en toen kreeg 'ie moedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef Logician het volgende:
[..]
door jou praat ie weer tegen mij
wie ? diegene die jou probeerde te versierenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef Logician het volgende:
[..]
door jou praat ie weer tegen mij
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
haha jah, had 't in de gaten idd...hij begon met ons mee te praten en toen kreeg 'ie moed
Nah denk dat hij gewoon aardig wil zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
wie ? diegene die jou probeerde te versieren
lekkuuhhh , alleen dit is niet naakt hé wat je ons belooft hadquote:
Heb even te veel mensen hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuuhhh , alleen dit is niet naakt hé wat je ons belooft had
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerigquote:
Jij komt maar hier werken, trap ik mijn collega jou kant op daaro, goed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, Droxz, zal ik ruilen met je kut collega ???
Godsammequote:
Jah, nog 127 minuten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt maar hier werken, trap ik mijn collega jou kant op daaro, goed?
Niet qua houding enzo natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerig
2 voor de prijs van 1 Droxz doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn collega mag je er gratis bij!
dat valt wel mee. ze heeft nog kleren aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerig
Heb je niet van die grote tieten dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Niet qua houding enzo natuurlijk
Subtiel? wasda?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je niet van die grote tieten dan?
Iets met subtiel ofzo...
RunX mag ook niet klagen trouwens:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt wel mee. ze heeft nog kleren aan
Geen idee, ze zeggen vaak dat ik het niet heb ofzo, meer weet ik er ook niet vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |