ik ben hier de printerman bij mijn bedrijfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik word echt helemaal schijtziek van de printer probleme hier![]()
![]()
Kan niet wachten tot januari, mooi klaar met de opleiding
Whats up?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat hier dadelijk nog is gillen
De enige naaktfoto's die ik heb daar ben ik <6 opquote:
wil ook gillen.. maar kan er geen geluid meer uit krijgen.. loooolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat hier dadelijk nog is gillen
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
I know i know
Nieuw fap materiaal
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha, opslaan , email openen , verstuurd voor vanavond
![]()
Ze noemen mij hier printer expertquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben hier de printerman bij mijn bedrijfen ik ben gepromofeerd tot toner-printerman
ik print sneller dan mijn schaduw
Welk deelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zou die uitspraak inlijsten als ik jou was
dit geeft mij een permanente hersenbeschadiging.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
Bij deze nogmaals onze lieve collega N in de spotlight zetten
[ afbeelding ]
Klacht indienenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
wtf...dr zit een beertje in mn zakje kikkers
het gaat om die vis toch op de achtergrond ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
Bij deze nogmaals onze lieve collega N in de spotlight zetten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
het gaat om die vis toch op de achtergrond ?
Zou ik dan een hele doos ter compensatie krijgen? Of gaan ze me achteraf chargen voor dat beertjequote:
Ehm, eigenwijze mensenquote:
dat kan wel, maar die methode is niet zo vriendelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:18 schreef Crazy-p het volgende:
en er zit er hier iemand naast mij constant te neurien als ie van de telefoon af komt.. en ik kan dat niet uit filteren :S
huh op die eerste zie ik me zelf niet hoar ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
2 nieuwe:
runx de beveiliginsman:
[ afbeelding ]
RunXface:
[ afbeelding ]
ik zie die eerste niet..tenminste de foto wel maar geen runxquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
2 nieuwe:
runx de beveiliginsman:
[ afbeelding ]
RunXface:
[ afbeelding ]
Nu eerst die blote foto van... logiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
Kom even kijken en lig blauw van het lachen hier![]()
![]()
Die shops!!
Sorry, die zou ik niet verder verspreidenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu eerst die blote foto van... logi
Welke?quote:
Ik moet hem nog maken ?!...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, die zou ik niet verder verspreiden
[ ] Geschiktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M rent naar een hoekje en gaat huilen
En dan trek je je rits los?quote:
geef me nu maar allequote:
hahha , ja was even langs de wapenbeurs geweest in Amerikaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:38 schreef renedis het volgende:
deze dan? shooting himself:
[ afbeelding ]
omg waar voorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
weet iemand hoe ik aan van die gratis stemmen kan komen voor windows.
In xp is het microsoft Sam
In vista is het microsoft Anna
ik zou er graag nog een paar bij willen..het liefst duits. Weet iemand dit?
BVD
cyb0rrrrrrrrrrrr ofcquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
omg waar voorheb je geen vrienden meer
Jawel, maar zitten we mee te ouwehoerne op werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
omg waar voorheb je geen vrienden meer
haha jah, had 't in de gaten idd...hij begon met ons mee te praten en toen kreeg 'ie moedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef Logician het volgende:
[..]
door jou praat ie weer tegen mij
wie ? diegene die jou probeerde te versierenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef Logician het volgende:
[..]
door jou praat ie weer tegen mij
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
haha jah, had 't in de gaten idd...hij begon met ons mee te praten en toen kreeg 'ie moed
Nah denk dat hij gewoon aardig wil zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
wie ? diegene die jou probeerde te versieren
lekkuuhhh , alleen dit is niet naakt hé wat je ons belooft hadquote:
Heb even te veel mensen hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuuhhh , alleen dit is niet naakt hé wat je ons belooft had
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerigquote:
Jij komt maar hier werken, trap ik mijn collega jou kant op daaro, goed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, Droxz, zal ik ruilen met je kut collega ???
Godsammequote:
Jah, nog 127 minuten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt maar hier werken, trap ik mijn collega jou kant op daaro, goed?
Niet qua houding enzo natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerig
2 voor de prijs van 1 Droxz doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn collega mag je er gratis bij!
dat valt wel mee. ze heeft nog kleren aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, doe maar niet, want dit is zo hoerig
Heb je niet van die grote tieten dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Niet qua houding enzo natuurlijk
Subtiel? wasda?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je niet van die grote tieten dan?
Iets met subtiel ofzo...
RunX mag ook niet klagen trouwens:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt wel mee. ze heeft nog kleren aan
Geen idee, ze zeggen vaak dat ik het niet heb ofzo, meer weet ik er ook niet vanquote:
Dat gezicht van RunX alleen alquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
RunX mag ook niet klagen trouwens:
[ afbeelding ]
Ben je me nu al zatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn collega mag je er gratis bij!
die foto is echt FOUT! hahhaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahha ik ben playeeeeerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt dat vrouwke ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je moeder?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt dat vrouwke ...
dat ken i kergens van ...
Welcome backquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Crazy-p het volgende:
trug van de lunch
Nee, ik kom er vandaag nog wel opquote:
Dus weer wat tijd verschotenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb het terug gelezen ja.. leuke foto's!
moet je naar huis gaan ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
damn ik voel me nu echt ziek gewoon.. maar ja.. nog maar 3 uur te gaan!
daar moet een .... in lalalalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef renedis het volgende:
iemand wou logician naakt zien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |