Klopt, maar ik laat hem toch maar staan. Dan blijft dat topic hem de komende maanden tenminste achtervolgen in zijn AT, misschien dat ie dan weer eens een cd'tje koopt.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:58 schreef bartrid het volgende:
Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 55
Flauw en nergens voor nodig...
donequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:48 schreef Beregd het volgende:
Bright Eyes #3 - Nieuw album op komst! was later dan Bright Eyes #3 (of: conor oberst and the mystic valley band)
Heb de juiste mud. geplaatst.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:06 schreef ranja het volgende:
Wat heeft Mudvayne met Van deze band heeft Nirvana het gestolen. te maken?
Ik schoon hem ff op en hou het in de gaten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:25 schreef Litpho het volgende:
Deze post voegde al niet veel toe, maar de "discussie" die het opwekt trekt het topic wel helemaal naar beneden.
Ik zag hem net...quote:Op zondag 1 maart 2009 08:31 schreef Mark het volgende:
Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28) mag wel weggegumd worden
Check.quote:
Bombastische klassieke orkest muziek , laatste post meer dan 5 jaar terug???quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef jakkop het volgende:
Er was een tijd geleden een topic over bombastische grootse klassieke muziek...kan hem niet meer vinden. Heeft iemand de link?
Ik heb Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28) al even gedaan. Die andere staat dus nog...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Mark het volgende:
Concertagenda mag wel weer eens opgeschoond worden en ook in Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28) is weer wat vuil geslopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |