quote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef placebeau het volgende:
En wij kregen wel lendersat the temple
ja, heb net es de laatste bekeken, en we hebben de heel nieuwe cd te horen gekregen (met uitzondering natuurlijk van dat dwaas getoeter op ruben's song)quote:Op donderdag 4 september 2008 13:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Kregen jullie ook Eagle on a pole?
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, heb net es de laatste bekeken, en we hebben de heel nieuwe cd te horen gekregen (met uitzondering natuurlijk van dat dwaas getoeter op ruben's song)
hij begon met moab, meteen het beste nummer van het hele optreden!
mooi!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef Joostebrood het volgende:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
http://www.conoroberst.co(...)-announce-new-album/
Ik heb er zin in! Wellicht hebben ze zin om wat nummers op Pinkpop te komen spelen.
Eens! Dit was wat ik miste bij dat laatste concert vorig jaar. Al waren het maar 1 of 2 nummers van Bright Eyes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
mooi!
Als het in de lijn ligt van het vorige album ben ik al zeer tevreden.
Ik hoop wel dat dit niet betekent dat hij "Bright eyes" helemaal achter zich heeft gelaten en we die nummers niet meer live zullen horen.
Inderdaad. Het is juist zijn stem die zijn muziek extra bijzonder maakt. Bij de meeste bands wordt de muziek er sowieso niet beter op als ze opeens democratisch gaan werken.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef Joostebrood het volgende:
Ben niet helemaal te spreken over de nieuwe plaat. De andere bandleden nemen redelijk wat nummers voor hun rekening, het maakt het niet beter. Roosevelt Room, I Got The Reason en To All The Lights in the Windows zijn wel weer erg sterke nummers. Als de hele plaat het niveau van die nummers zou hebben gehad, dan zou het een topalbum zijn geworden.
Poeh, heb nu Wide Awake op staan...nog maar 2 nummertjes maar voor dit album ben ik al verkocht hoor! Ben benieuwd of dat zich doorzetquote:
Monsters of Folk vind ik een erg goede plaat. Maar die laatste solo-plaat vind ik ook niets. Democratisch geneuzel in de popmuziek leidt zelden tot goede muziek. Hij moet gewoon weer lekker zijn eigen ding doen en niet andere mensen liedjes laten schrijven/zingen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:39 schreef CatsInTheWell het volgende:
Leuk en aardig, maar komt er nog een nieuwe Eyes of wat? Heb het wel een beetje gehad met die side-projects en Monsters of Folk was ook niet alles...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |