Mezzanine is goud.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:14 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Massive Attack - Mezzanine
Ik heb dit album een keer gedownload omdat ik unfinished sympathy wel een geinig nummer vond. Ik had een keer een modelleeropdracht, die ik veel te lang had laten liggen. Ik moest dus ff de nacht door en vond dit album in een ver weggestopte map. Ik had hem om 4 uur 's nachts aangezet, koptelefoon op. Het is zo duister, maar toch ook zo mooi. Vooral toen ik later las dat de zangeres in het nummer Teardrop (Elizabeth Fraser) het nummer heeft ingezongen vlak nadat ze het nieuws hoorde dat een goede vriend van haar spoorloos verdwenen/dood was. Echt, ik kan het niet goed verwoorden, maar het is zó mooi.
Persoonlijke favorieten: nummer 1 tot en met nummer 11 .
Waarom stiekem?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:34 schreef JJH het volgende:
Ben al een hele poos stiekem fan van Queen
Leuke hoes, maar het is de bedoeling dat je er wat over schrijft.quote:Op maandag 24 november 2008 18:35 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Pete Townshend - Empty Glass
Eigenlijk niet helemaal ontopic maar dankzij jouw post heb ik dit album ook weer eens uit de kast gehaald. Heb hem al een tijdje maar ik had hem om één of andere reden nooit echt vaak geluisterd. Het is inderdaad erg lekkere muziek.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:04 schreef Andromache het volgende:
John Mayer - Continuum
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd had ik wel eens van John Mayer gehoord, en kende ik Daughters ook wel, maar verder dan dat ging mijn kennis niet. Totdat ik op Last.fm lid werd, en toch wel erg vaak John Mayer als suggestie voorbij zag komen (waarschijnlijk via Gavin DeGraw en Saybia etc.?). Alle albums gedownload, afgelopen weken grijs gedraaid op de pc, met name dit album, en nu dan maar voor de aankoop gegaan: wat een fantastische cd!Heerlijke gitaarmuziek, goede teksten, gevoelvol, gewoon prachtig. Ga dat allemaal luisteren!
Enne, 't is ook nog eens een keilekkere kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef belsen het volgende:
Je moet hier meer vertellen over de albums. Waarom is het bijzonder, waar gaat het over, enzovoort. Anders wordt je post verwijderd...
Ik sluit me bij mijn eigen woorden aan, heerlijk, heerlijk, heerlijk!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:04 schreef Andromache het volgende:
John Mayer - Continuum
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd had ik wel eens van John Mayer gehoord, en kende ik Daughters ook wel, maar verder dan dat ging mijn kennis niet. Totdat ik op Last.fm lid werd, en toch wel erg vaak John Mayer als suggestie voorbij zag komen (waarschijnlijk via Gavin DeGraw en Saybia etc.?). Alle albums gedownload, afgelopen weken grijs gedraaid op de pc, met name dit album, en nu dan maar voor de aankoop gegaan: wat een fantastische cd!Heerlijke gitaarmuziek, goede teksten, gevoelvol, gewoon prachtig. Ga dat allemaal luisteren!
Enne, 't is ook nog eens een keilekkere kerel.
Ik heb gisteren toevallig het complete ouvre van System of a Down binnengehaald, die ik eigenlijk alleen maar kende van Chop Suey (toch wel een echt geweldig nummer), en Toxicity.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:33 schreef dewd het volgende:
System of a Down
Moet je Buzzov-en eens proberen, klinkt redelijk in hetzelfde straatje.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:34 schreef Trashcanman het volgende:
Eyehategod - Dopesick
[ afbeelding ]
Eyehategod is smerige rauwe sludge ten voeten uit. Deze band vertegenwoordigd alles wat maar verrot is aan deze wereld en doet dit door hun teksten te ondersteunen door een muur van vuil geluid. Langzame bluesy stukken worden af gewisseld met hardcore en pure doom.
Dopesick is wat mij betreft hun beste plaat die het ongepolijste van In The Name Of Suffering combineert met het (voor hun doen dan) subtielere en groovende Take As Needed For Pain. Ik ken maar weinig albums waar de walging voor alles er zo van afdruipt
Is dat het concert dat ook op de cd Live over Europe terecht is gekomen? Zo ja, is het een legale opname en waar kan ik hem krijgen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef MuadDib het volgende:
[ afbeelding ]
Genesis - Amsterdam 01-07-07
Een kleine 2 jaar geleden had ik samen met een goede vriend een geweldig plan: vrijdag 29 juni, Peter Gabriel in Westerpark, één groot feest, lekker bier drinken in het gezelschap van onze grote held en genieten van een hoop "oude"songs. Zondag ook nog eventjes naar de Arena voor Genesis, niet meer dan een aardig toetje.
Hoe anders verliep het weekend. Vrijdag was het verschrikkelijk kloteweer, de locatie triest en Gabriel best wel een beetje saai. Zonder enige verwachting gingen we zondag naar de Arena en verwachtten greatest hits, een paar oude krakers, een strak geregiseerde show en Phil Collins als volksmenner.
En dat is precies wat het ook was, maar alles klopte. De heren straalden zelfs spelplezier uit! Een geweldige avond! Geen verrassingen, hoewel Ripples de ogen licht bevochtigde. Het maakte in ieder geval het debacle van Peter Gabriel meer dan goed. Genesis was heel even de allerbeste band van de wereld.
Deze cd is een registratie van die avond, compleet met alle (grappig bedoelde) aankondigingen van Phil, alle foutjes (Tony Banks die de band niet bij kan houden) en zelfs de Arena-galm wordt natuurgetrouw weergegeven.
Een leuke herinnering
Turn It On Again en No Son of Mine staan idd op Live over Europe, het is een legale opname (Genesis bracht van elk concert van de tour een cd uit) en je kan hem hier krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat het concert dat ook op de cd Live over Europe terecht is gekomen? Zo ja, is het een legale opname en waar kan ik hem krijgen?
Ze melken het wel een beetje uit hè...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:01 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Turn It On Again en No Son of Mine staan idd op Live over Europe, het is een legale opname (Genesis bracht van elk concert van de tour een cd uit) en je kan hem hier krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |