Ja jij!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat ik met liefde BTW af tik in de supermarkt.
Dat kan ik nou écht niet. Knap van je...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef CarOnline het volgende:
Heel mooi weer.
Tijd om een tukkie te doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat heeft dat nou weer met BTW te maken?![]()
Echt Dementor, soms denk ik dat jij in een andere dimensie leeft
Oh heerlijk vind ik dat, dvdtje in de speler en ik val zo in slaap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat kan ik nou écht niet. Knap van je...
De entree van een mooie dame.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:19 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb een hoop afleveringen moeten missen, is er nog wat boeiends gebeurd?
Nee niet veel bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:19 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb een hoop afleveringen moeten missen, is er nog wat boeiends gebeurd?
Heb je al een aflevering gezien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee niet veel bijzonders eigenlijk.
Ow ging het over het programmaquote:
De telefoonverbinding is eenrichtingverkeer vandaag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:41 schreef hondjes het volgende:
zou die Belg op die berg in Spanje nu al weten dat ik zijn huis wil kopen.
en waarom belt die makelaar niet,,ook zo raar, een nederlandse makelaar die geen spaans spreekt.
maar goed, keus van die Belg,
ben bijna zover dat ik denk, steek het huis maar in je reet.
genoeg huizen.
kan niet tegen wachten, ben het wel even kwijt nu.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De telefoonverbinding is eenrichtingverkeer vandaag?
mijn bod is lager dan de vraagprijs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Manu82 het volgende:
Zie het nadeel er niet van in, maar kan zijn aangezien ik er geen ervaring mee heb...
Vast een vogel of wat maar van buitenaardsen heb ik nog niets vernomen. Nanunanuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
Is er al iets geland in Hoogkerk of elders?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef Marrije het volgende:
Hier ook een krabbel en ik heb 4 op een rij.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat kan ik nou écht niet. Knap van je...
Haha, ga es aan t werk jijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik ook niet. Niet verder vertellen![]()
Nóg leuker zou zijn als het zo zou blijven!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ja dát kan niet hè.Maar je zei bijna.
![]()
Ik heb al mijn dozen leeg, en alles ingeruimd, dus het valt nog mee. Maar nu nog wat losse eindjes. Een opgeruimd en georganiseerd huis zou zo leuk zijn...
We zitten al lang in die ufo en die land op dit moment op een andere planeet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij is er een file in het derde melkweggetje
O ja? Dus ze komen nog wel? Effe van telescopestein!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij is er een file in het derde melkweggetje
denk niet dat ze nog komen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Dus ze komen nog wel? Effe van telescopestein!![]()
Uh.....
File? 't Is één grote pleurisbende!![]()
[ afbeelding ]
en nu geloof ik ook al niet meer in sinterklaas,oh zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
denk niet dat ze nog komen.
en dan geloof ik ook niet meer in 2012.
en net de makelaar gesproken, en die geloof ik ook al niet. gladjanes, met een raar verhaal.![]()
what to do, what to do....
en even nadenken
Hoe zit dat met de kinderbijslag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
Ik wil dat ze nu komen. Vanavond heb ik geen zin om andere levensvormen te betasten, planeten te ontdekken of zwanger te worden van iemand die alleen maar bliep zegt.
Ik ben moe. Laat CBML maar beginnen. Daar heb ik nu wel zin in!
Ik ga dat na anderhalve week of langer ook maar weer eens kijken, eens zien of het me nog kan boeien. RL is zo boeiend momenteel dat ik bijna geen tv kijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
Ik wil dat ze nu komen. Vanavond heb ik geen zin om andere levensvormen te betasten, planeten te ontdekken of zwanger te worden van iemand die alleen maar bliep zegt.
Ik ben moe. Laat CBML maar beginnen. Daar heb ik nu wel zin in!
Het is meer de alimentatie waar ik me zorgen om maak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de kinderbijslag?
Volgens een bekende UFO piloot wordt men uitbetaald in goud en zilver.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is meer de alimentatie waar ik me zorgen om maak.
Oh God, dat nu van net. Dat is nu al voorbij. Voor je het weet plant die een krat bier in mijn buik!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens een bekende UFO piloot wordt men uitbetaald in goud en zilver.
Noekje, sla je slag!
Beam me up Baby! Ze willen onze kinderen, Beeq! Ja, ook de jouwe. Jij maakt knappe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Lijkt me juist haske tof...'Beam me up Scotty', en je bent ergens anders.![]()
Ik ben nu naar "Wie is de Chef' gebeamed. ( schrijf je dat zo?)
Zo af en toe wil ik je even opzoekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Au! au! au! jaaaa!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/doei_fortis.html
dit is de goede quotequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ga dat na anderhalve week of langer ook maar weer eens kijken, eens zien of het me nog kan boeien. RL is zo boeiend momenteel dat ik bijna geen tv kijk![]()
Is er nog iets bijzonders voorgevallen, behalve het feit dat Rory is vertrokken? Ik zag ook dat er een nieuw meisje is, met een brilletje...
ik weet niet waar de gekte vandaan komt over ufo's maar ik doe wel meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Beam me up Baby! Ze willen onze kinderen, Beeq! Ja, ook de jouwe. Jij maakt knappe.
Ergens op de wereld is er één wazig wijf die doet aan goeie poeier en zij heeft ooit gezegd dat er op 14 oktober 3 dagen lang een ufo boven aarde vliegt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet niet waar de gekte vandaan komt over ufo's maar ik doe wel mee![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
en nu ga ik languit op de bank voor ribas
Top.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe wil ik je even opzoeken
Dan moeten die aliens eerst voorbij BQ. Neuh, gaat niet lukken, ik heb namelijk een Starwars zwaard.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
Beam me up Baby! Ze willen onze kinderen, Beeq! Ja, ook de jouwe. Jij maakt knappe.
Neehee, jij moet ze voor je baren. Dat doen ze. Ze jatten onze baby's en huisdieren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moeten die aliens eerst voorbij BQ. Neuh, gaat niet lukken, ik heb namelijk een Starwars zwaard.
Kom maar op.
Oh, CBML begint.![]()
En ze vernietigen al het Blond Amsterdam...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee, jij moet ze voor je baren. Dat doen ze. Ze jatten onze baby's en huisdieren.
en wat nog erger is, zoals Dieene....gisteren vertelde, dat onze hebzucht verdwijnt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ze vernietigen al het Blond Amsterdam...
Ze kunnen niet tegen mensen met mooiere schotels.
Oh, dat lijkt best leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=26929/page=1
Vanavond om 20:30.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
Vanavond om 20:30.
Ze zijn d'r allang!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:07 schreef blomst het volgende:
ivm de financiële crisis zal de UFO niet aan komen deze week, al hun geld hadenn ze op een bank in ijsland gedumpt, en helaas kunnen ze de nodige brandstof voor hun UFO niet bekostigen.,
Heuh! ik kijk die series ook hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt best leuk!
voor wijven zoals ik
die derde tuinman was wel iets voor CCquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt best leuk!
voor wijven zoals ik
Hap!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heuh! ik kijk die series ook hoor.
Meiden van de Wit, Evelien, Gooische Vrouwen.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met Meiden van de Wit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heuh! ik kijk die series ook hoor.
Meiden van de Wit, Evelien, Gooische Vrouwen.
Welke derde tuinman?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die derde tuinman was wel iets voor CC
Er zat denk ik geen rek meer in de verhaallijnen, het is een serie en geen soap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met Meiden van de Wit?
deze die Katja zietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke derde tuinman?
Toch niet die nicht uit S1ngle, hè?
Wat ik nu ook ga kijken, trouwens.
eh....... voordat ie gaat pratenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze die Katja ziet
volgens mij dezelfde natuurlijk als de eerste maar dan anders
Eh...jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef hondjes het volgende:
had net een briljant idee, al zeg ik het zelf
en zelfs mannetje vond mijn oplossing .geweldig..
dit terwijl ik blond en huisvrouw ben.
En niemand vraagt er naarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef hondjes het volgende:
had net een briljant idee, al zeg ik het zelf
en zelfs mannetje vond mijn oplossing .geweldig..
dit terwijl ik blond en huisvrouw ben.
snap ik, maar wordt zo een lang verhaal..en saaiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En niemand vraagt er naarZit met spanning te wachten op HET BRILLIANTE
Laat maar losquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik, maar wordt zo een lang verhaal..en saai![]()
gaat over huis in spanje en makelaar.
Hee Mokum, gebeurt niks meer hier. Alles goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou het spannend worden...hoor ik niks
Alles lekker....met U ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee Mokum, gebeurt niks meer hier. Alles goed?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt niet je mond houden he?
Je kunt altijd nieuwe ontwikkelingen vertellen denk ik danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik, maar wordt zo een lang verhaal..en saai![]()
gaat over huis in spanje en makelaar.
Click op de sig (rijmt bijnaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles lekker....met U ook?
Wie is die blonde chick?
Vecht dat maar uit ná de bruiloft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt niet je mond houden he?
Dacht ik ook, maar "men geeft geen sjoege"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoor ik daar feestje?
En waarom krijg ik steeds: slank in 7 dagen trimgel reklame* debuurvrouw webcam afplakt
Als jij dan gaat met Marghe en haar floret heb je dat gedeelte ook gecoverd.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij dan gaat met Marghe en haar floret heb je dat gedeelte ook gecoverd.![]()
En van een huwelijk enzo...
Een weddingplanner regelt alles van A tot Z brother.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de beveiliging te maken
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Juud, vanaf waar moet ik je in laten vliegen
Zal eens aan Landsbanki vragen of ze mij het bedrag voor dat tropische reisje voor de fokkerts voor kunnen schietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?
Er is er tenminste nog een hier die het wel begrijpt, grin....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?
quote:
Buuf, en anders niemand?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is er tenminste nog een hier die het wel begrijpt, grin....
Dat doen ze vast en zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal eens aan Landsbanki vragen of ze mij het bedrag voor dat tropische reisje voor de fokkerts voor kunnen schieten
Hoi Liesjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik beloofde om het nummer van Elly gezellie te doen op jullie bruiloft? Toen had ik niet gedacht dat het op zo'n korte termijn zou zijn.
![]()
Goedenavond Fok!
Sinds wanneer doe jij nummertjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik beloofde om het nummer van Elly gezellie te doen op jullie bruiloft? Toen had ik niet gedacht dat het op zo'n korte termijn zou zijn.
![]()
Goedenavond Fok!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij nummertjes?
En ik dacht vorige keer nog wel dat het pure improvisatie was.
Hey Lies, heb ik jou eigenlijk die avond horen zingen, dat kan ik me niet meer herinneren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond Fok!
Non importaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is er nog een, maar dat ben jij niet...
Oh die kijken niet op een kroontje meer of minder. En nu mét staatsgarantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal eens aan Landsbanki vragen of ze mij het bedrag voor dat tropische reisje voor de fokkerts voor kunnen schieten
Voor herhaling vatbaar.quote:
Heej, jullie moeten wel met hetzelfde verhaal komen he? Demenor weet het nog primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey Lies, heb ik jou eigenlijk die avond horen zingen, dat kan ik me niet meer herinneren...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar.![]()
Maar als je een badjas van het hotel mee naar huis wilt nemen moet je dat de volgende keer gewoon zeggen.
Selectief geheugen he.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej, jullie moeten wel met hetzelfde verhaal komen he? Demenor weet het nog prima
Mwoah je leek hem niet te missen, toen je me uit stond te zwaaien vanaf het balkon, en vervolgens het volk begon toe te spreken. Ach en zo koud was het toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar.![]()
Maar als je een badjas van het hotel mee naar huis wilt nemen moet je dat de volgende keer gewoon zeggen.
Het was heerlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah je leek hem niet te missen, toen je me uit stond te zwaaien vanaf het balkon, en vervolgens het volk begon toe te spreken. Ach en zo koud was het toch helemaal niet?
Overhaast trouwen is ook weer zoiets he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wanneer gaat de plechtigheid plaats vinden?
Was het nodig dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoor! terugkrabbelen![]()
* debuurvrouw harsstrips weer aan de kant gooit
Wie jaagt je op danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Overhaast trouwen is ook weer zoiets he?
Aaaaai als je maar niet teveel martini drinkt en nooit direct uit de fles.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie jaagt je op danAls het feestje volgend jaar woensdag is kom ook hoor.
Wat heb jij tegen Polenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aaaaai als je maar niet teveel martini drinkt en nooit direct uit de fles.
En die polen mag je ook thuis laten goed?
Bikiniproof vraagt altijd aandacht.quote:
Ja, loop maar weer weg...quote:
Ja, tot ze van het immerlauwe schultenbräu proeven...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen PolenZIjn goede beveiligers
"Iedereen kan het met een Laser."quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bikiniproof vraagt altijd aandacht.
Da´s pas echt geld weggooien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Iedereen kan het met een Laser."
Zeg Dementor, we zullen ons heus wel weten te gedragen hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aaaaai als je maar niet teveel martini drinkt en nooit direct uit de fles.
En die polen mag je ook thuis laten goed?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg Dementor, we zullen ons heus wel weten te gedragen hoor![]()
We zullen nippen aan de glazen champagne die ons door kelners in livrei worden aangeboden, en voorzichtig en met elegante gebaren een toastje met kaviaar tot ons nemen.
Terwijl het strijkje strijkt ( o, dat moet ik ook nog doen) en Liesje begeleidt bij een lied van Mozart ( Die Forelle) genieten we van de eerste dans van het bruidspaar.
Dat idee een beetje?
Effe zonder dollen Dementor, ik heb goede en minder goede collega's, en de nationaliteit speelt daarbij geen rol. Ken net zoveel Hollandse klootzakken als Poolsequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, tot ze van het immerlauwe schultenbräu proeven...
Wie dan wie dan wie dan???????quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het zelf moet betalen?
Buuf toch!
Ik dol toch ook maar een beetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe zonder dollen Dementor, ik heb goede en minder goede collega's, en de nationaliteit speelt daarbij geen rol. Ken net zoveel Hollandse klootzakken als Poolse
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie dan wie dan wie dan???????
Ik heb alleen maar cola gedronken en een webcam heb ik niet, dus die uitnodiging komt van iemand andersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
No way!
En volgens mij heb je genoeg "perensap" voor vanavond gedronken.
En nee ik accepteer die uitnodiging tot het starten van een webcam conversatie op MSN dus niet.![]()
Oh dat zou goed kunnen hoor, ik heb het zo druk de laatste tijd jeweets.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar cola gedronken en een webcam heb ik niet, dus die uitnodiging komt van iemand anders
Zou dat echt werken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
boh, heb ik dat![]()
Ik probeer mijn verkoudheid te bestrijden met wijn. Gister hielp het niet, en vandaag ook niet. Maar misschien morgen wel
laat mij nou in die waanquote:
en als het morgen niet werkt, dan misschien overmorgen.quote:
En hoeveel wijn drink je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
en als het morgen niet werkt, dan misschien overmorgen.![]()
ben benieuwd, duurt bij mij al drie weken,
nou, een psychiater die je in je waan laat, dáár komen problemen vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Een buurvrouw in de waan laten...
Daar komen problemen van!
![]()
Geen ervaring mee gelukkig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, een psychiater die je in je waan laat, dáár komen problemen van
Ik drink ook nooit....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
drink nooit, vandaar denk ik
rook wel lekker door, dacht misschien helpt dat.
oh oké, dus roken hoef ik niet op te pakken als potentieel geneesmiddel * debuurvrouw afstreeptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
drink nooit, vandaar denk ik
rook wel lekker door, dacht misschien helpt dat.
helpt niet, rokenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh oké, dus roken hoef ik niet op te pakken als potentieel geneesmiddel * debuurvrouw afstreept
Hoezee voor de brede opleiding. Ben daardoor werkzaam geweest in de psychiatriequote:
Mwoah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef liesje1979 het volgende:Ik ook niet!
Of komt dat heel ongeloofwaardig over?![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Of: een cardioloog die zegt: hier klopt iets niet is nooit grappig.....
Dat heb ik nou ook altijd.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd.![]()
maar nu gaik slapen. Nu laat morgen vroeg enzo.toedeloe
Trusten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ciao.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij wélquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ook af gaan sluiten. Mag ik daar in het kader van mijn verlangen om iets buitenlands te leren dit doen in het italiaans?![]()
Zo niet dan niet
Sono molto stanco e vado a letto. Credo nessuno capisce, forse Blurk o Cc o LS.quote:
no me interesso un cazzo , figlio di puttanaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ook af gaan sluiten. Mag ik daar in het kader van mijn verlangen om iets buitenlands te leren dit doen in het italiaans?![]()
Zo niet dan niet
Flikker op lulquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
no me interesso un cazzo , figlio di puttana
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sono molto stanco e vado a letto. Credo nessuno capisce, forse Blurk o Cc o LS.
Ciao a tutti e un bacio per le regazze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, je bedoelt: cazzo vai via stronzo.quote:
Den peirazei Liesje ......... (maakt niet uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp echt geen woord van Italiaans, of Spaans
Ojee, ik hoorde dat hij een belangrijk klusje had!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Waar zie LS eigenlijken hoe heet die kuthond van hem ?
ik ga koffie zetten
Tja, niet iedereen heeft een talenknobbel, of wiskundeknobbelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Den peirazei Liesje ......... (maakt niet uitof het is ook niet errug......
)
mooi plaatje trouwens..... met dank aan Sunny
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef hondjes het volgende:
noord holland, 100 miljoen op de verkeerde bank.
en weg, foetsie
gaat goed he, wat komt nog meer
sorry effe koffie gepakt.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het klinkt mooi, waar zingt hij zo vol passie over?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry effe koffie gepakt.....
Hij zingt natuurlijk over een meisje/vrouw![]()
en hij zegt dat het ook niet errug is....... dat ze niet meer met hem wil praten
het is allemaal zijn eigen schuld![]()
en hij heeft haar in haar ogen gekeken en in haar armen is zijn hart gedoofd![]()
enzo.......
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.![]()
Even iets leukers, wat leuk dat het zo leuk was met je vriendinnetje!
Wat leuk!! Ik ben nooit zo goed in vriendinnetjes eigenlijk! En nu ga ik vrijdag uit eten met een nieuw collegaatje, best eng! Stom he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja......... ze is al 20 jaar mijn dinnetje hebben we gisteren uitgerekend![]()
dus eigenlijk hadden we een jubileum
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk!! Ik ben nooit zo goed in vriendinnetjes eigenlijk! En nu ga ik vrijdag uit eten met een nieuw collegaatje, best eng! Stom he?
Trustequote:
Bij 50 seconden al tranen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Lies.......?
jij vroeg me een vraageen paar daagjes geleden
had ik nog een liedje over........
moet je wel effe helemaal afluisteren anders snap je er geen ruk van
gewoon effe doorbijten..... straks komt ie bij zijn ''ik'' van 30 jaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij 50 seconden al tranen in mijn ogen.
maar nog ff luisteren, vraag me af wat ik vroeg
Ik heb ook wel vriendinnetjes gehad hoor. Met 1 ervan ben ik sinds kort weer in contact, maar als mensen aan mij gaan trekken, zet ik mijn hakken in het zand. Ik weet het ook niet goed. Maar goed. is niet iets voor de sc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef CarOnline het volgende:
Hoi allemaal en truste blurk!
Mijn bàste vriendin was eerst ook mn collega. Ze moest voor me invallen omdat ik mn kniebanden verrekt had
Daar zijn we dik 10 jaar later mn fiets nog dankbaar voor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef CarOnline het volgende:
Hoi allemaal en truste blurk!
Mijn bàste vriendin was eerst ook mn collega. Ze moest voor me invallen omdat ik mn kniebanden verrekt had
Daar zijn we dik 10 jaar later mn fiets nog dankbaar voor
En het was best leuk en who's Sam ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt best leuk!
voor wijven zoals ik
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En het was best leuk en who's Sam ook.
Ik heb Gordon Ramsay ook nog gezien.Hij zei wéér fuck me.
Nu ga ik slapen.
Helaas zonder Ramsay.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En het was best leuk en who's Sam ook.
Ik heb Gordon Ramsay ook nog gezien.Hij zei wéér fuck me.
Nu ga ik slapen.
Water en koekjes gaan niet goed samen hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Tja sorry fan, ik moet huilen! Kent Harrie Jekkers mij ofzo? Wat een super mooi nummer!![]()
![]()
Deze 9 minuten ga ik nog een keer luisteren!
ik zei toch dat je normaal wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Tja sorry fan, ik moet huilen! Kent Harrie Jekkers mij ofzo? Wat een super mooi nummer!![]()
![]()
Deze 9 minuten ga ik nog een keer luisteren!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:Jullie moeten wel denken dat ik 1 of ander mutsje ben ofzo.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zei toch dat je normaal was
doorsnee is ook zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei je! Niet doorsnee, maar best normaal he?
Ach Liesje.. Mutsjes zijn zo lekker in het najaar in in de winter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:Jullie moeten wel denken dat ik 1 of ander mutsje ben ofzo.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach Liesje.. Mutsjes zijn zo lekker in het najaar in in de winter.
Welnee lieverd, grapje![]()
![]()
lukt me niet om naar mijn nest te gaan![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach Liesje.. Mutsjes zijn zo lekker in het najaar in in de winter.
Welnee lieverd, grapje![]()
![]()
lukt me niet om naar mijn nest te gaan![]()
Heb morgen werk op kantoor en hoef wederom niet voor dag en dauw op pad om de A2 te bedwingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé da haben wir der Ruti
![]()
kan je niet slapen skattie![]()
hoe komt dat ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf nog maar even dan, wij maken je wel weer blij!!
[ afbeelding ]
Mi amorequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf nog maar even dan, wij maken je wel weer blij!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Niet dromen van hoe ik mij, erotisch op de schoot van Sly gooide he?
Als ik je mail had, zou ik je het bewijs sturen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zeg me dat het niet waar is........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik je mail had, zou ik je het bewijs sturen!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zeg me dat het niet waar is........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik je mail had, zou ik je het bewijs sturen!
ja als je maar genoeg wijn ophebt is iedereen wel te pruimenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Nee groen rokje! maar echt eerlijk waar, en misschien lag het aan de wijn, zelfs Sly was top die avond!
Van mij??quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mij??
Ik heb veel slechte dingen geschreven over ons aller sly, en hij wist meteen wie ik was. Toch deed hij aardig en dat mocht ik wel aan hem
Juist! dus datte!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee Lies niet van jou, maar van slaaaaiiiiiiiiii
maar kan best hoor dat ie aardig is, je had in ieder geval een leuke avond dus what the fuck
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
en nu vrijdag uit eten, straks weet ik niets te zeggen enzo
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ga je met slaaaaiiiiiiii uit eten?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Neehee, met een vrouw, je weet toch?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:31 schreef CarOnline het volgende:
Nee ik bedoelde neeeeee omdat jij zei dat ie weg mocht fan en ik had niets gezien nog.
...............quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:31 schreef CarOnline het volgende:
Nee ik bedoelde neeeeee omdat jij zei dat ie weg mocht fan en ik had niets gezien nog.
Nàks!quote:
Gewoon misschien houdt ze van meisjesdingen waar ik geen weet van heb,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
o ik schrok me al kapot, ja met je collega bedoel je........ was ik al weer vergeten![]()
o nee........ dan is het goed........ waarom denk je dat je niks zal hebben om over te praten dan?
(ja sorry heb ik zelf nooit last van.....ik lul 5 kwartier in een uur)
Hoe lang ken je er al dan?
Ok ! Een keer ok caro?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nada![]()
moet je hem opnieuw uploaden lies........
God wat was/is dat wijf lelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik luister nu naar deze ........
ik blijf dus gewoon weer hangen hier he.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |