Was het nodig dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoor! terugkrabbelen![]()
* debuurvrouw harsstrips weer aan de kant gooit
Wie jaagt je op danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Overhaast trouwen is ook weer zoiets he?
Aaaaai als je maar niet teveel martini drinkt en nooit direct uit de fles.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie jaagt je op danAls het feestje volgend jaar woensdag is kom ook hoor.
Wat heb jij tegen Polenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aaaaai als je maar niet teveel martini drinkt en nooit direct uit de fles.
En die polen mag je ook thuis laten goed?
Bikiniproof vraagt altijd aandacht.quote:
Ja, loop maar weer weg...quote:
Ja, tot ze van het immerlauwe schultenbräu proeven...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen PolenZIjn goede beveiligers
"Iedereen kan het met een Laser."quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bikiniproof vraagt altijd aandacht.
Da´s pas echt geld weggooien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Iedereen kan het met een Laser."
Zeg Dementor, we zullen ons heus wel weten te gedragen hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aaaaai als je maar niet teveel martini drinkt en nooit direct uit de fles.
En die polen mag je ook thuis laten goed?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg Dementor, we zullen ons heus wel weten te gedragen hoor![]()
We zullen nippen aan de glazen champagne die ons door kelners in livrei worden aangeboden, en voorzichtig en met elegante gebaren een toastje met kaviaar tot ons nemen.
Terwijl het strijkje strijkt ( o, dat moet ik ook nog doen) en Liesje begeleidt bij een lied van Mozart ( Die Forelle) genieten we van de eerste dans van het bruidspaar.
Dat idee een beetje?
Effe zonder dollen Dementor, ik heb goede en minder goede collega's, en de nationaliteit speelt daarbij geen rol. Ken net zoveel Hollandse klootzakken als Poolsequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, tot ze van het immerlauwe schultenbräu proeven...
Wie dan wie dan wie dan???????quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het zelf moet betalen?
Buuf toch!
Ik dol toch ook maar een beetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe zonder dollen Dementor, ik heb goede en minder goede collega's, en de nationaliteit speelt daarbij geen rol. Ken net zoveel Hollandse klootzakken als Poolse
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie dan wie dan wie dan???????
Ik heb alleen maar cola gedronken en een webcam heb ik niet, dus die uitnodiging komt van iemand andersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
No way!
En volgens mij heb je genoeg "perensap" voor vanavond gedronken.
En nee ik accepteer die uitnodiging tot het starten van een webcam conversatie op MSN dus niet.![]()
Oh dat zou goed kunnen hoor, ik heb het zo druk de laatste tijd jeweets.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar cola gedronken en een webcam heb ik niet, dus die uitnodiging komt van iemand anders
Zou dat echt werken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
boh, heb ik dat![]()
Ik probeer mijn verkoudheid te bestrijden met wijn. Gister hielp het niet, en vandaag ook niet. Maar misschien morgen wel
laat mij nou in die waanquote:
en als het morgen niet werkt, dan misschien overmorgen.quote:
En hoeveel wijn drink je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
en als het morgen niet werkt, dan misschien overmorgen.![]()
ben benieuwd, duurt bij mij al drie weken,
nou, een psychiater die je in je waan laat, dáár komen problemen vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Een buurvrouw in de waan laten...
Daar komen problemen van!
![]()
Geen ervaring mee gelukkig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, een psychiater die je in je waan laat, dáár komen problemen van
Ik drink ook nooit....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
drink nooit, vandaar denk ik
rook wel lekker door, dacht misschien helpt dat.
oh oké, dus roken hoef ik niet op te pakken als potentieel geneesmiddel * debuurvrouw afstreeptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
drink nooit, vandaar denk ik
rook wel lekker door, dacht misschien helpt dat.
helpt niet, rokenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh oké, dus roken hoef ik niet op te pakken als potentieel geneesmiddel * debuurvrouw afstreept
Hoezee voor de brede opleiding. Ben daardoor werkzaam geweest in de psychiatriequote:
Mwoah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef liesje1979 het volgende:Ik ook niet!
Of komt dat heel ongeloofwaardig over?![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Of: een cardioloog die zegt: hier klopt iets niet is nooit grappig.....
Dat heb ik nou ook altijd.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd.![]()
maar nu gaik slapen. Nu laat morgen vroeg enzo.toedeloe
Trusten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ciao.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij wélquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ook af gaan sluiten. Mag ik daar in het kader van mijn verlangen om iets buitenlands te leren dit doen in het italiaans?![]()
Zo niet dan niet
Sono molto stanco e vado a letto. Credo nessuno capisce, forse Blurk o Cc o LS.quote:
no me interesso un cazzo , figlio di puttanaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ook af gaan sluiten. Mag ik daar in het kader van mijn verlangen om iets buitenlands te leren dit doen in het italiaans?![]()
Zo niet dan niet
Flikker op lulquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
no me interesso un cazzo , figlio di puttana
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sono molto stanco e vado a letto. Credo nessuno capisce, forse Blurk o Cc o LS.
Ciao a tutti e un bacio per le regazze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |