nou, een psychiater die je in je waan laat, dáár komen problemen vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Een buurvrouw in de waan laten...
Daar komen problemen van!
![]()
Geen ervaring mee gelukkig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, een psychiater die je in je waan laat, dáár komen problemen van
Ik drink ook nooit....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
drink nooit, vandaar denk ik
rook wel lekker door, dacht misschien helpt dat.
oh oké, dus roken hoef ik niet op te pakken als potentieel geneesmiddel * debuurvrouw afstreeptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
drink nooit, vandaar denk ik
rook wel lekker door, dacht misschien helpt dat.
helpt niet, rokenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh oké, dus roken hoef ik niet op te pakken als potentieel geneesmiddel * debuurvrouw afstreept
Hoezee voor de brede opleiding. Ben daardoor werkzaam geweest in de psychiatriequote:
Mwoah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef liesje1979 het volgende:Ik ook niet!
Of komt dat heel ongeloofwaardig over?![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Of: een cardioloog die zegt: hier klopt iets niet is nooit grappig.....
Dat heb ik nou ook altijd.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd.![]()
maar nu gaik slapen. Nu laat morgen vroeg enzo.toedeloe
Trusten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ciao.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij wélquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ook af gaan sluiten. Mag ik daar in het kader van mijn verlangen om iets buitenlands te leren dit doen in het italiaans?![]()
Zo niet dan niet
Sono molto stanco e vado a letto. Credo nessuno capisce, forse Blurk o Cc o LS.quote:
no me interesso un cazzo , figlio di puttanaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil ook af gaan sluiten. Mag ik daar in het kader van mijn verlangen om iets buitenlands te leren dit doen in het italiaans?![]()
Zo niet dan niet
Flikker op lulquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
no me interesso un cazzo , figlio di puttana
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sono molto stanco e vado a letto. Credo nessuno capisce, forse Blurk o Cc o LS.
Ciao a tutti e un bacio per le regazze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |