Ja jij!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat ik met liefde BTW af tik in de supermarkt.
Dat kan ik nou écht niet. Knap van je...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef CarOnline het volgende:
Heel mooi weer.
Tijd om een tukkie te doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat heeft dat nou weer met BTW te maken?![]()
Echt Dementor, soms denk ik dat jij in een andere dimensie leeft
Oh heerlijk vind ik dat, dvdtje in de speler en ik val zo in slaap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat kan ik nou écht niet. Knap van je...
De entree van een mooie dame.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:19 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb een hoop afleveringen moeten missen, is er nog wat boeiends gebeurd?
Nee niet veel bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:19 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb een hoop afleveringen moeten missen, is er nog wat boeiends gebeurd?
Heb je al een aflevering gezien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee niet veel bijzonders eigenlijk.
Ow ging het over het programmaquote:
De telefoonverbinding is eenrichtingverkeer vandaag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:41 schreef hondjes het volgende:
zou die Belg op die berg in Spanje nu al weten dat ik zijn huis wil kopen.
en waarom belt die makelaar niet,,ook zo raar, een nederlandse makelaar die geen spaans spreekt.
maar goed, keus van die Belg,
ben bijna zover dat ik denk, steek het huis maar in je reet.
genoeg huizen.
kan niet tegen wachten, ben het wel even kwijt nu.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De telefoonverbinding is eenrichtingverkeer vandaag?
mijn bod is lager dan de vraagprijs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Manu82 het volgende:
Zie het nadeel er niet van in, maar kan zijn aangezien ik er geen ervaring mee heb...
Vast een vogel of wat maar van buitenaardsen heb ik nog niets vernomen. Nanunanuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
Is er al iets geland in Hoogkerk of elders?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef Marrije het volgende:
Hier ook een krabbel en ik heb 4 op een rij.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat kan ik nou écht niet. Knap van je...
Haha, ga es aan t werk jijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik ook niet. Niet verder vertellen![]()
Nóg leuker zou zijn als het zo zou blijven!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ja dát kan niet hè.Maar je zei bijna.
![]()
Ik heb al mijn dozen leeg, en alles ingeruimd, dus het valt nog mee. Maar nu nog wat losse eindjes. Een opgeruimd en georganiseerd huis zou zo leuk zijn...
We zitten al lang in die ufo en die land op dit moment op een andere planeet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij is er een file in het derde melkweggetje
O ja? Dus ze komen nog wel? Effe van telescopestein!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij is er een file in het derde melkweggetje
denk niet dat ze nog komen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Dus ze komen nog wel? Effe van telescopestein!![]()
Uh.....
File? 't Is één grote pleurisbende!![]()
[ afbeelding ]
en nu geloof ik ook al niet meer in sinterklaas,oh zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
denk niet dat ze nog komen.
en dan geloof ik ook niet meer in 2012.
en net de makelaar gesproken, en die geloof ik ook al niet. gladjanes, met een raar verhaal.![]()
what to do, what to do....
en even nadenken
Hoe zit dat met de kinderbijslag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
Ik wil dat ze nu komen. Vanavond heb ik geen zin om andere levensvormen te betasten, planeten te ontdekken of zwanger te worden van iemand die alleen maar bliep zegt.
Ik ben moe. Laat CBML maar beginnen. Daar heb ik nu wel zin in!
Ik ga dat na anderhalve week of langer ook maar weer eens kijken, eens zien of het me nog kan boeien. RL is zo boeiend momenteel dat ik bijna geen tv kijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
Ik wil dat ze nu komen. Vanavond heb ik geen zin om andere levensvormen te betasten, planeten te ontdekken of zwanger te worden van iemand die alleen maar bliep zegt.
Ik ben moe. Laat CBML maar beginnen. Daar heb ik nu wel zin in!
Het is meer de alimentatie waar ik me zorgen om maak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de kinderbijslag?
Volgens een bekende UFO piloot wordt men uitbetaald in goud en zilver.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is meer de alimentatie waar ik me zorgen om maak.
Oh God, dat nu van net. Dat is nu al voorbij. Voor je het weet plant die een krat bier in mijn buik!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens een bekende UFO piloot wordt men uitbetaald in goud en zilver.
Noekje, sla je slag!
Beam me up Baby! Ze willen onze kinderen, Beeq! Ja, ook de jouwe. Jij maakt knappe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Lijkt me juist haske tof...'Beam me up Scotty', en je bent ergens anders.![]()
Ik ben nu naar "Wie is de Chef' gebeamed. ( schrijf je dat zo?)
Zo af en toe wil ik je even opzoekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Au! au! au! jaaaa!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/doei_fortis.html
dit is de goede quotequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ga dat na anderhalve week of langer ook maar weer eens kijken, eens zien of het me nog kan boeien. RL is zo boeiend momenteel dat ik bijna geen tv kijk![]()
Is er nog iets bijzonders voorgevallen, behalve het feit dat Rory is vertrokken? Ik zag ook dat er een nieuw meisje is, met een brilletje...
ik weet niet waar de gekte vandaan komt over ufo's maar ik doe wel meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Beam me up Baby! Ze willen onze kinderen, Beeq! Ja, ook de jouwe. Jij maakt knappe.
Ergens op de wereld is er één wazig wijf die doet aan goeie poeier en zij heeft ooit gezegd dat er op 14 oktober 3 dagen lang een ufo boven aarde vliegt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet niet waar de gekte vandaan komt over ufo's maar ik doe wel mee![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
en nu ga ik languit op de bank voor ribas
Top.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe wil ik je even opzoeken
Dan moeten die aliens eerst voorbij BQ. Neuh, gaat niet lukken, ik heb namelijk een Starwars zwaard.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
Beam me up Baby! Ze willen onze kinderen, Beeq! Ja, ook de jouwe. Jij maakt knappe.
Neehee, jij moet ze voor je baren. Dat doen ze. Ze jatten onze baby's en huisdieren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moeten die aliens eerst voorbij BQ. Neuh, gaat niet lukken, ik heb namelijk een Starwars zwaard.
Kom maar op.
Oh, CBML begint.![]()
En ze vernietigen al het Blond Amsterdam...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee, jij moet ze voor je baren. Dat doen ze. Ze jatten onze baby's en huisdieren.
en wat nog erger is, zoals Dieene....gisteren vertelde, dat onze hebzucht verdwijnt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ze vernietigen al het Blond Amsterdam...
Ze kunnen niet tegen mensen met mooiere schotels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |