Oh, dat lijkt best leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=26929/page=1
Vanavond om 20:30.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
Vanavond om 20:30.
Ze zijn d'r allang!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:07 schreef blomst het volgende:
ivm de financiële crisis zal de UFO niet aan komen deze week, al hun geld hadenn ze op een bank in ijsland gedumpt, en helaas kunnen ze de nodige brandstof voor hun UFO niet bekostigen.,
Heuh! ik kijk die series ook hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt best leuk!
voor wijven zoals ik
die derde tuinman was wel iets voor CCquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt best leuk!
voor wijven zoals ik
Hap!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heuh! ik kijk die series ook hoor.
Meiden van de Wit, Evelien, Gooische Vrouwen.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met Meiden van de Wit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heuh! ik kijk die series ook hoor.
Meiden van de Wit, Evelien, Gooische Vrouwen.
Welke derde tuinman?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die derde tuinman was wel iets voor CC
Er zat denk ik geen rek meer in de verhaallijnen, het is een serie en geen soap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met Meiden van de Wit?
deze die Katja zietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke derde tuinman?
Toch niet die nicht uit S1ngle, hè?
Wat ik nu ook ga kijken, trouwens.
eh....... voordat ie gaat pratenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze die Katja ziet
volgens mij dezelfde natuurlijk als de eerste maar dan anders
Eh...jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef hondjes het volgende:
had net een briljant idee, al zeg ik het zelf
en zelfs mannetje vond mijn oplossing .geweldig..
dit terwijl ik blond en huisvrouw ben.
En niemand vraagt er naarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef hondjes het volgende:
had net een briljant idee, al zeg ik het zelf
en zelfs mannetje vond mijn oplossing .geweldig..
dit terwijl ik blond en huisvrouw ben.
snap ik, maar wordt zo een lang verhaal..en saaiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En niemand vraagt er naarZit met spanning te wachten op HET BRILLIANTE
Laat maar losquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik, maar wordt zo een lang verhaal..en saai![]()
gaat over huis in spanje en makelaar.
Hee Mokum, gebeurt niks meer hier. Alles goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou het spannend worden...hoor ik niks
Alles lekker....met U ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee Mokum, gebeurt niks meer hier. Alles goed?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt niet je mond houden he?
Je kunt altijd nieuwe ontwikkelingen vertellen denk ik danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik, maar wordt zo een lang verhaal..en saai![]()
gaat over huis in spanje en makelaar.
Click op de sig (rijmt bijnaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles lekker....met U ook?
Wie is die blonde chick?
Vecht dat maar uit ná de bruiloft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt niet je mond houden he?
Dacht ik ook, maar "men geeft geen sjoege"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoor ik daar feestje?
En waarom krijg ik steeds: slank in 7 dagen trimgel reklame* debuurvrouw webcam afplakt
Als jij dan gaat met Marghe en haar floret heb je dat gedeelte ook gecoverd.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij dan gaat met Marghe en haar floret heb je dat gedeelte ook gecoverd.![]()
En van een huwelijk enzo...
Een weddingplanner regelt alles van A tot Z brother.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de beveiliging te maken
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Juud, vanaf waar moet ik je in laten vliegen
Zal eens aan Landsbanki vragen of ze mij het bedrag voor dat tropische reisje voor de fokkerts voor kunnen schietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?
Er is er tenminste nog een hier die het wel begrijpt, grin....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?
quote:
Buuf, en anders niemand?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is er tenminste nog een hier die het wel begrijpt, grin....
Dat doen ze vast en zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal eens aan Landsbanki vragen of ze mij het bedrag voor dat tropische reisje voor de fokkerts voor kunnen schieten
Hoi Liesjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik beloofde om het nummer van Elly gezellie te doen op jullie bruiloft? Toen had ik niet gedacht dat het op zo'n korte termijn zou zijn.
![]()
Goedenavond Fok!
Sinds wanneer doe jij nummertjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik beloofde om het nummer van Elly gezellie te doen op jullie bruiloft? Toen had ik niet gedacht dat het op zo'n korte termijn zou zijn.
![]()
Goedenavond Fok!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij nummertjes?
En ik dacht vorige keer nog wel dat het pure improvisatie was.
Hey Lies, heb ik jou eigenlijk die avond horen zingen, dat kan ik me niet meer herinneren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond Fok!
Non importaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is er nog een, maar dat ben jij niet...
Oh die kijken niet op een kroontje meer of minder. En nu mét staatsgarantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal eens aan Landsbanki vragen of ze mij het bedrag voor dat tropische reisje voor de fokkerts voor kunnen schieten
Voor herhaling vatbaar.quote:
Heej, jullie moeten wel met hetzelfde verhaal komen he? Demenor weet het nog primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey Lies, heb ik jou eigenlijk die avond horen zingen, dat kan ik me niet meer herinneren...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar.![]()
Maar als je een badjas van het hotel mee naar huis wilt nemen moet je dat de volgende keer gewoon zeggen.
Selectief geheugen he.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej, jullie moeten wel met hetzelfde verhaal komen he? Demenor weet het nog prima
Mwoah je leek hem niet te missen, toen je me uit stond te zwaaien vanaf het balkon, en vervolgens het volk begon toe te spreken. Ach en zo koud was het toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar.![]()
Maar als je een badjas van het hotel mee naar huis wilt nemen moet je dat de volgende keer gewoon zeggen.
Het was heerlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah je leek hem niet te missen, toen je me uit stond te zwaaien vanaf het balkon, en vervolgens het volk begon toe te spreken. Ach en zo koud was het toch helemaal niet?
Overhaast trouwen is ook weer zoiets he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wanneer gaat de plechtigheid plaats vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |