Hee Mokum, gebeurt niks meer hier. Alles goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou het spannend worden...hoor ik niks
Alles lekker....met U ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee Mokum, gebeurt niks meer hier. Alles goed?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt niet je mond houden he?
Je kunt altijd nieuwe ontwikkelingen vertellen denk ik danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik, maar wordt zo een lang verhaal..en saai![]()
gaat over huis in spanje en makelaar.
Click op de sig (rijmt bijnaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles lekker....met U ook?
Wie is die blonde chick?
Vecht dat maar uit ná de bruiloft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt niet je mond houden he?
Dacht ik ook, maar "men geeft geen sjoege"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoor ik daar feestje?
En waarom krijg ik steeds: slank in 7 dagen trimgel reklame* debuurvrouw webcam afplakt
Als jij dan gaat met Marghe en haar floret heb je dat gedeelte ook gecoverd.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij dan gaat met Marghe en haar floret heb je dat gedeelte ook gecoverd.![]()
En van een huwelijk enzo...
Een weddingplanner regelt alles van A tot Z brother.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de beveiliging te maken
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Juud, vanaf waar moet ik je in laten vliegen
Zal eens aan Landsbanki vragen of ze mij het bedrag voor dat tropische reisje voor de fokkerts voor kunnen schietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of moeten wij allemaal naar een tropische bestemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |