gewoon effe doorbijten..... straks komt ie bij zijn ''ik'' van 30 jaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij 50 seconden al tranen in mijn ogen.
maar nog ff luisteren, vraag me af wat ik vroeg
Ik heb ook wel vriendinnetjes gehad hoor. Met 1 ervan ben ik sinds kort weer in contact, maar als mensen aan mij gaan trekken, zet ik mijn hakken in het zand. Ik weet het ook niet goed. Maar goed. is niet iets voor de sc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef CarOnline het volgende:
Hoi allemaal en truste blurk!
Mijn bàste vriendin was eerst ook mn collega. Ze moest voor me invallen omdat ik mn kniebanden verrekt had
Daar zijn we dik 10 jaar later mn fiets nog dankbaar voor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef CarOnline het volgende:
Hoi allemaal en truste blurk!
Mijn bàste vriendin was eerst ook mn collega. Ze moest voor me invallen omdat ik mn kniebanden verrekt had
Daar zijn we dik 10 jaar later mn fiets nog dankbaar voor
En het was best leuk en who's Sam ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt best leuk!
voor wijven zoals ik
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En het was best leuk en who's Sam ook.
Ik heb Gordon Ramsay ook nog gezien.Hij zei wéér fuck me.
Nu ga ik slapen.
Helaas zonder Ramsay.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En het was best leuk en who's Sam ook.
Ik heb Gordon Ramsay ook nog gezien.Hij zei wéér fuck me.
Nu ga ik slapen.
Water en koekjes gaan niet goed samen hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Tja sorry fan, ik moet huilen! Kent Harrie Jekkers mij ofzo? Wat een super mooi nummer!![]()
![]()
Deze 9 minuten ga ik nog een keer luisteren!
ik zei toch dat je normaal wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Tja sorry fan, ik moet huilen! Kent Harrie Jekkers mij ofzo? Wat een super mooi nummer!![]()
![]()
Deze 9 minuten ga ik nog een keer luisteren!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:Jullie moeten wel denken dat ik 1 of ander mutsje ben ofzo.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zei toch dat je normaal was
doorsnee is ook zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei je! Niet doorsnee, maar best normaal he?
Ach Liesje.. Mutsjes zijn zo lekker in het najaar in in de winter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:Jullie moeten wel denken dat ik 1 of ander mutsje ben ofzo.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach Liesje.. Mutsjes zijn zo lekker in het najaar in in de winter.
Welnee lieverd, grapje![]()
![]()
lukt me niet om naar mijn nest te gaan![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach Liesje.. Mutsjes zijn zo lekker in het najaar in in de winter.
Welnee lieverd, grapje![]()
![]()
lukt me niet om naar mijn nest te gaan![]()
Heb morgen werk op kantoor en hoef wederom niet voor dag en dauw op pad om de A2 te bedwingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé da haben wir der Ruti
![]()
kan je niet slapen skattie![]()
hoe komt dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |