Ik wilde dan wel mee-eten. Reis ook vanuit Den Haag dus. Eten de andere Hagenezen ook mee? Dan treinen we samen?quote:
Mijn ervaring is dat je bij de Stairway op elk willekeurig moment kan binnenhobbelen en een sate met brood of een hamburgertje naar binnen kan snacken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
Klopt de lijst met eters nog? Want we gaan wel reserveren natuurlijk
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet etenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je bij de Stairway op elk willekeurig moment kan binnenhobbelen en een sate met brood of een hamburgertje naar binnen kan snacken.
Dusdamoeniezoprobleemzijntog?
Eten reserveren op een fok meet OEH GEVAARLIJKquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef remlof het volgende:
Klopt de lijst met eters nog? Want we gaan wel reserveren natuurlijk
En wie had ooit stairway als locatie verzonnen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet eten
Hmm, sja, ik heb niet zoveel ervaring met grote groepen daar. Maar goed, reken dan maar niet op mij, als ik er toch bij ben, dan bestel ik wel individueel een sateetje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is m'n tigste meet in de Stairway en geloof mij, als je er als groep niet reserveert op vrijdag kan je er niet eten
Het is wel een relaxede tent en loeidicht bij Utreg CS. Andere optie is Mick 'O Connells.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En wie had ooit stairway als locatie verzonnen ?![]()
![]()
Ik zal de vraag nog even beantwoordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel een relaxede tent en loeidicht bij Utreg CS. Andere optie is Mick 'O Connells.
Of Admiraal Anaal moet met zijn slagschip komen, dan gaan we gewoon lekker daarin mee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dusch! Ik denk dat we gewoon gezellig met de trein gaan!
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of Admiraal Anaal moet met zijn slagschip komen, dan gaan we gewoon lekker daarin mee.
Dat lijkt mij ook de beste optie. De 17:21 trein vanaf CS dus maar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinendan kunnen degenen die anders 'chauffeur' zouden zijn zelf ook een drankje doen
.
Treinenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan rijd ik wel in outsidr's slagschip mee, maar ik denk zelf dat het lekkerder is om te gaan treinendan kunnen degenen die anders 'chauffeur' zouden zijn zelf ook een drankje doen
.
Werd tijdquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:59 schreef enter het volgende:
[..]
TreinenKan Tim ook een keer iets drinken!
Als het een stoptrein isquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook de beste optie. De 17:21 trein vanaf CS dus maar?
Niet leeg? Tim gaat toch mee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als het een stoptrein isanders krijgen we dat kratje bier toch niet leeg!
Met hoeveel zijn we dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet leeg? Tim gaat toch mee?
Maak je daar nou maar geen zorgen om...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als het een stoptrein isanders krijgen we dat kratje bier toch niet leeg!
Die ene krat is voor mij alleenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet leeg? Tim gaat toch mee?
Dat we na het wereldrecord bierdrinken in de trein gaan proberen om met 500 FOK!kers Henk Westbroeks cafe af te gaan breken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga vanavond bij fokradio vertellen dat er een fokmeet is moet ik nog iets speciaals zeggen
Vertel maar dat ik komquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga vanavond bij fokradio vertellen dat er een fokmeet is moet ik nog iets speciaals zeggen
Je staat er heul niet inquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:04 schreef Roi het volgende:
haal mij maar van de lijst, ik kom toch niet!
Remlof gaat anaal met admiraal. Yvonne filmt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef paultjuhhh het volgende:
*steekt hand opquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef paultjuhhh het volgende:
VERDORIE HEBBEN JULLIE ME NOU GEHOORD IK HEB ALLE KOMERS GENOEMD EN DE DATUM EN LOCATIE VERDEURIE
Dan worstel je jezelf maar los en vlucht naar de stairwayquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
Ik kom nog steeds. Mits ik niet gevangen gehouden word thuis![]()
Vergeten: MissHobje squirt Remlof, de Admiraal en de cameravrouw onder.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Remlof gaat anaal met admiraal. Yvonne filmt.
Moeten we je komen redden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
Ik kom nog steeds. Mits ik niet gevangen gehouden word thuis![]()
Je wordt uitgenodigd voor de inschrijving.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:
een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Nou bij deze ben je uitgenodigd! Kom je ook bieren in de trein?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Als je je tieten post dan is dat automatisch ook je inschrijving + uitnodiging.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Sanne19 het volgende:
een meeting? moet je je daarvoor inschrijven? of word je uitgenodigd daarvoor?
Nabsquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je je tieten post dan is dat automatisch ook je inschrijving + uitnodiging.
Aten jullie in utrecht dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou bij deze ben je uitgenodigd! Kom je ook bieren in de trein?
en dat is 2..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja wie gaan er eten (van diegene die uit Den Haag komen, want ik eet niet mee) maar ga wel met de trein
Wishful Thinking..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
nemen wij een prive coupe richting utrecht
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja wie gaan er eten (van diegene die uit Den Haag komen, want ik eet niet mee) maar ga wel met de trein
feutje..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?
Weet niet of er iemand bij eters staat voor de rest die ook uit Den Haag moet komen
Jup ik ook, geen eter, wel treiner..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim, K1P, Nymphdinges (toch?), jij en ik?
Weet niet of er iemand bij eters staat voor de rest die ook uit Den Haag moet komen
Ik zit ook een beetje te twijfelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Jup ik ook, geen eter, wel treiner..![]()
gezellig!!!![]()
Weet iemand overigens (van de treiners) waar stairway precies is..
Ben er nog nooit geweest
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
weet niet of ik een broodje van de c'est du pain Subway wel kan weerstaan als we op CS staandie zijn zo lekker
Ja, ik zal ff m`n bankrekeningnummer pm`enquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Sanne19 het volgende:
Ik denk dat ik ook ga komen, moet er vooraf betaald worden?
Nee niet nodig, wel genoeg meenemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Sanne19 het volgende:
Ik denk dat ik ook ga komen, moet er vooraf betaald worden?
Sssst!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee niet nodig, wel genoeg meenemen
Of we nou de FOK!-ontgroening online of op de meet doen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey zo;n kind heeft anders meteen een trauma.. das zielig![]()
Subway is ookquote:
Meki komt ook. Zei ie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, Yildiz is tenminste een interessante FOK!ker
Jaaaaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, Yildiz is tenminste een interessante FOK!ker
Hee gaaf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
Uhm ik kom denk ik ook wel
Alleen moet ik even kijken of die tijdstip mij goed komt
Is er genoeg parkeerplek dan ?
JAAAAAAAAAA ADMIRAAL KOMTquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er dan niemand blij en opgewonden dat ik ook kom
we moeten ons zorgen maken over tassen met ballonnen op t station enzo ?quote:
Treblinka.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:09 schreef Jimbo het volgende:
Waar komt de trein vandaan ?
Neemtie ballonnen mee ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jaaaahij heeft alleen een duwtje nodig, maar ik zorg er wel voor dat hij komt [ afbeelding ]hihi
Beter nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we moeten ons zorgen maken over tassen met ballonnen op t station enzo ?
Stom hem in een grote tas en laat hem op het station staanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Yildiz is nog niet helemaal overtuigd, maar we gaan gewoon met zijn allen naar hem toe en ontvoeren hem! Dat kleine stukje tillen kan best.
Ik ga pas later, Fab ook. Wij reizen mee terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zullen we gewoon de Intercity richting Arnhem nemen?![]()
Die gaat om 17:21, zijn er precies 18:00 en het is een klein stukje lopen maar toch?
Kom je ook Paul?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Stom hem in een grote tas en laat hem op het station staan
We wachten tot 20:05 en als je er dan niet bent, beginnen we gewoon.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef Microtechs het volgende:
klote om 8 uur kan ik er niet zijn
beginnen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We wachten tot 20:05 en als je er dan niet bent, beginnen we gewoon.
Nou, met meeten natuurlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:32 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
beginnen?wat moet ik me daarbij voorstellen dan
Alsof daar een tijd aan zitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, met meeten natuurlijk!
Waar dacht jij dat je voor kwam?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, met meeten natuurlijk!
Waar dacht jij dat je voor kwam?
Die neem ik terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zullen we gewoon de Intercity richting Arnhem nemen?![]()
Die gaat om 17:21, zijn er precies 18:00 en het is een klein stukje lopen maar toch?
Hangt ervan af.quote:
Neehee, die kleine Yildiz moet naar Utrecht meequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Stom hem in een grote tas en laat hem op het station staan
Je mag alleen op de komerslijst, misschieners hebben we niets aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef PoepSnoet het volgende:
Mag ik op de misschien lijst? of ben ik daar te n00b voor
wil wel een pilsje pakken met jullie
ow zal trouwens vanuit Den Haag CS meegaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef PoepSnoet het volgende:
Mag ik op de misschien lijst? of ben ik daar te n00b voor
wil wel een pilsje pakken met jullie
Waarom?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm ik ga twijfelen over de meeting
Omdat ik eigenlijk dan een suprise party heb van me oom, maar ik twijfel nog of ik daar gewoon niet kom opdagen en gewoon WEL een leuke avond in Utrecht ga hebbenquote:
mensen die verkapt afzeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk dan een suprise party heb van me oom, maar ik twijfel nog of ik daar gewoon niet kom opdagen en gewoon WEL een leuke avond in Utrecht ga hebbenIk zit in twijfel
Je moet gaan omdat jij het wilquote:
Ah de eerste is er mensen.quote:
het hoeft niet..quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah de eerste is er mensen.
De verkapte even-checken-of-men-me-kent-en/of-zien-wil.
Haha mooie inschattingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef enter het volgende:
Treiners:
adminraal_anaal (misschien)![]()
El_Matador
enter - trein van 20.06
Berenanus
Hoi_Piepeloi - trein van 17.20
NymphomaniacPhantasy
outsidr - trein van 17.20
Poepsnoet (misschien) 99%
Yildiz
Centraal Station Den Haag
Das best maar hoe laat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef enter het volgende:
Treiners:
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Yildiz
Ik wil dat je komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijkzoveel moeite straks wil niemand me daar ,
jawel joh, je hebt een nieuwe laptop. ga je het daarover hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijkzoveel moeite straks wil niemand me daar ,
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef enter het volgende:
Treiners:
adminraal_anaal (misschien)![]()
El_Matador - trein van 17:21
enter - trein van 20.06
Berenanus
Hoi_Piepeloi - trein van 17.21
NymphomaniacPhantasy
outsidr - trein van 17.21
Yildiz
Die nemen we toch allemaal mee? Dat we dan met elkaar gaan zitten FOK!ken, met een biertje erbij? Of heb ik het nou weer verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:54 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
jawel joh, je hebt een nieuwe laptop. ga je het daarover hebben
We hebben nu twee tijden:quote:
Er zijn idd wel mensen die topics maken op fok op zo'n meetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die nemen we toch allemaal mee? Dat we dan met elkaar gaan zitten FOK!ken, met een biertje erbij? Of heb ik het nou weer verkeerd begrepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Even nog duidelijker.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:03 schreef enter het volgende:
Even duidelijker dan![]()
Verzamelen: Voor de Freerecordshop
17.21
Hoi_Piepeloi
El_Matador
kratje bier
20.06 Aankomst 21.00 in Stairway, weet inmiddels de weg![]()
Enter
Onbekend
adminraal_anaal (misschien) maar moet![]()
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Yildiz
Fok! meetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die nemen we toch allemaal mee? Dat we dan met elkaar gaan zitten FOK!ken, met een biertje erbij? Of heb ik het nou weer verkeerd begrepen?
Ja, ik ga geen handjes schudden en mensen aankijken enzo. En praten?? In het echt? Waarom denk je dat ik op een internetforum zit zeg?quote:
Klopt, ik niet... jij? Hoelaat wil jij vertrekken dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Maar Hoi_Piepeloi en El_Matador gaan daar eten toch?
ik dacht uurtje of half 7,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef enter het volgende:
[..]
Klopt, ik niet... jij? Hoelaat wil jij vertrekken dan?
Dat is inderdaad een uitstekend recept; een man zonder eigen wil.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef PoepSnoet het volgende:
Wat de dames doen, ik voeg me daar wel bij
Ik ga toch niet moeilijk doen als de tijd mij zelf niets uitmaakt, zit een verschil in geen wil hebben en dingen niet moeilijker maken dan ze zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uitstekend recept; een man zonder eigen wil.![]()
Maar ik spreek je volgende week dan wel.
Ik zou het je afraden, maar zie mijn antwoord aan Meki.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als ik met de auto ga, waar kan ik dan het beste de auto parkeren?
Bij Biogardequote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als ik met de auto ga, waar kan ik dan het beste de auto parkeren?
Is niet echt om de hoekquote:
Ja, verdomme, dit is psychologische dwang.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:54 schreef remlof het volgende:
Ik ga maandag ofzo maar eens reserveren voor het eten, dus als je mee wilt eten en je staat nog niet in het eetlijstje in de OP, laat het dan even weten![]()
Voor menu, zie hier: http://www.stairway.nl/restaurant
Je eet mee dus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, verdomme, dit is psychologische dwang.![]()
Doe dan maar 8 vegetarische happen voor jullie en een hamburger voor mij.
dan heeft het ook weinig nut denk ik.quote:
Last man standing principe toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heeft het ook weinig nut denk ik.
misschien dat ik wel vanaf hengelo met de trein ga om dan het laatste stukkie met de auto te doen.
hoe laat is zo'n meet normaal gesproken afgelopen?
Dat weet ik nog niet. Maar als je me een hamburger voorzet, dan denk ik erover om hem op te eten.quote:
Psies, alhoewel ik nog twijfel tussen de laatste en de eerste treinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Last man standing principe toch?
Zal ik zorgen dat het allebei tegelijk wordt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Psies, alhoewel ik nog twijfel tussen de laatste en de eerste trein
stel mij dan even van te voren in als FAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zal ik zorgen dat het allebei tegelijk wordt?
Goed hoor...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stel mij dan even van te voren in als FA
Done, maar ik geef geen cerrorsluitgarantiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Remlof?
Wil jij de TT van dit topic veranderen in: Naaktfoto's
Kijken meer mensen, meer kans dat iemand me kan helpen!
Cerrorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Done, maar ik geef geen cerrorsluitgarantie
En breng een krat bier mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
paultjuhhh kom je nou?
Dat dus.quote:Anders:wegwezen
quote:
Eens met de klacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef juiced het volgende:
[..]
Loop nou niet zo interessant te doen! Zeg gewoon dat je komt, en kom dan ook!![]()
ja hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ken ik met iemand meelopen van station naar Stairway, weet nl. totaal niet waar ik naartoe moet?
Waar en hoelaat loop ik u dan waarschijnlijk tegen het lijf?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef fraubitch het volgende:
Kan niet !!
Ik loop al met DA mee [ afbeelding ]
Deja-vu Remlofquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Psies, alhoewel ik nog twijfel tussen de laatste en de eerste trein
Ja, maar dan vrij kort ivm werkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar uh... Jij komt? [ afbeelding ]
quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef juiced het volgende:
[..]
Loop nou niet zo interessant te doen! Zeg gewoon dat je komt, en kom dan ook!![]()
Lul!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Kan je poes niet een paar uurtjes met rust gelaten worden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook kort, ivm met mijn nieuwe pussy.
Op de wc kan ik er ook wel een paar minuten aan besteden hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook kort, ivm met mijn nieuwe pussy.
Waarvoor denk je dat ik naar een meat in de Stairway kom? Echt niet voor de fokkertjes hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan we dan weer naar de alto chicas Juiced?
Ok dan is het goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:25 schreef juiced het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik naar een meat in de Stairway kom? Echt niet voor de fokkertjes hoor.
Jij had gisteren je eigen fok meet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:59 schreef Microtechs het volgende:
shit zeg ik lees nu pas dat het de 24ste is. Ik dacht gisteren
hehe. Nee ik zei in mijn vorige post dat ik niet kom komen, ik check 't topicje weer (om te kijken hoe 't was) en toen pas viel me op dat het de 24ste was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:12 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Jij had gisteren je eigen fok meet?![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:15 schreef Microtechs het volgende:
[..]
hehe. Nee ik zei in mijn vorige post dat ik niet kom komen, ik check 't topicje weer (om te kijken hoe 't was) en toen pas viel me op dat het de 24ste was.
Dat zeker wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Als jij ook komt, komen er nog meer mensen!
Wat heb je met Joost gedaan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:25 schreef juiced het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik naar een meat in de Stairway kom? Echt niet voor de fokkertjes hoor.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik voel een soort machtsgevoel opkomen
ik denk dat ik wel even mn hoofd kom laten zien jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, jij bent die ene wel leuke PUBber, jij moet ook komen
Je vergeet iemandquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:31 schreef fraubitch het volgende:
ik kom alleen als dribbel, joost, leo en K1p komen
buttsecks om het goed te maken?quote:
sterfquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik voel een soort machtsgevoel opkomen
Vooruit, buk maar vast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
buttsecks om het goed te maken?
Moggelquote:
In jouw taalquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Stoor je je niet aan je eigen taalgebruik man mongool
Komt goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:58 schreef Red_Cat het volgende:
Maaarrrrr ik verwacht natuurlijk wel een feestjewant ben dan net jarig geweest en vier de dag erna ook al een feestje
Kom jij ook?quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
In jouw taal
VAN DIT TOPIC KRIJG IK ZULKS EEN HARDE PLASSER!!!!!!111!!1!!1!!1!1
Bah, mensen, sociaal wezen, stel je voor zegquote:
Oh dus je communiceert normaal ook zo met mensenquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
In jouw taal
VAN DIT TOPIC KRIJG IK ZULKS EEN HARDE PLASSER!!!!!!111!!1!!1!!1!1
Je wilt toch niet zeggen dat je ineens serieusheid denzelve bentquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh dus je communiceert normaal ook zo met mensenzal wel een beetje jammere bedoeling zijn
ga ik je eindelijk zien !! pdl fanquote:
Ik schrok alquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bah, mensen, sociaal wezen, stel je voor zeg
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Woeiiiiiii![]()
Zit al jaren in de planning!
Seem moet ook komenquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veel te lang al ja\
neem je rs en moemoe ook mee?
eensch !quote:
quote:
neequote:
quote:
Joepie!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:57 schreef Red_Cat het volgende:
Ok zojuist heb ik besloten toch maar te gaan komen
jij mag me niet he mopquote:
Ja natuurlijk! Je denkt toch niet dat ik met mensen zal pratenquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:25 schreef Jimbo het volgende:
moet ik een laptop meenemen naar de meet voor contact met jullie?
Natuurlijk kom ik ook voor jou!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat heb je met Joost gedaan?.
Ik kom alleen als jij komt!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:31 schreef fraubitch het volgende:
ik kom alleen als dribbel, joost, leo en K1p komen
tofquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neemaar voor een biertje mag je ook mee
en doen we net alsof we je kennen
misschien kom ik als jullie zo een witte limo voor mij regelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:42 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik sleur je gewoon aan je arm die tent in!
Een witte limo op je oog als je niet komt!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
misschien kom ik als jullie zo een witte limo voor mij regelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef juiced het volgende:
[..]
Een witte limo op je oog als je niet komt!
doodsverwensingquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef juiced het volgende:
[..]
Een witte limo op je oog als je niet komt!
misschienquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo rulerofdeath, wil je met me daten?![]()
Omkoperij!quote:
oehquote:
ik hou ook van jou hoorquote:
Jaaa jaaa, dat zeg je nuquote:
maar dat wist je toch al wel?quote:
Dat heb je mij nou nooit verteldquote:
aah, kusje op?quote:
Die ander was nog smerigerquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Drib herken je deze foto nog?
[ afbeelding ]
Van de laatste Fok Meet in Rotterdam
Heb je nog enig idee hoe dat bandje heette?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Drib herken je deze foto nog?
[ afbeelding ]
Van de laatste Fok Meet in Rotterdam
Ik zie ook niks. Dat betekent dus dat ze geen drank verkopen. Ik neem wel een fles roos vicee mee. Als iedereen dan z'n eigen glas meeneemt komen we de avond wel door met het water van de wc.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kan iemand hier de drankjes zien?hij doet het niet bij mij.
Wil wel weten hoeveel ik voor een biertje kwijt ben en wat ze allemaal voor bier hebben
Ik geloof Lust and Sodomie o.i.d.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb je nog enig idee hoe dat bandje heette?kan ik ze huren voor mijn verjaardag
_!!
Sodomy & Lustquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb je nog enig idee hoe dat bandje heette?kan ik ze huren voor mijn verjaardag
_!!
Je vergeet dat je de hele week vrij bentquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, tof!ben ik over een half jaar toch weer vergeten
maar goed.
Leuk weekje trouwens!23 oktober Chippendales met K1P
, 24 meet
26 gebak want verjaardag zusje
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |