Fok! meetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die nemen we toch allemaal mee? Dat we dan met elkaar gaan zitten FOK!ken, met een biertje erbij? Of heb ik het nou weer verkeerd begrepen?
Ja, ik ga geen handjes schudden en mensen aankijken enzo. En praten?? In het echt? Waarom denk je dat ik op een internetforum zit zeg?quote:
Klopt, ik niet... jij? Hoelaat wil jij vertrekken dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Maar Hoi_Piepeloi en El_Matador gaan daar eten toch?
ik dacht uurtje of half 7,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef enter het volgende:
[..]
Klopt, ik niet... jij? Hoelaat wil jij vertrekken dan?
Dat is inderdaad een uitstekend recept; een man zonder eigen wil.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef PoepSnoet het volgende:
Wat de dames doen, ik voeg me daar wel bij
Ik ga toch niet moeilijk doen als de tijd mij zelf niets uitmaakt, zit een verschil in geen wil hebben en dingen niet moeilijker maken dan ze zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uitstekend recept; een man zonder eigen wil.![]()
Maar ik spreek je volgende week dan wel.
Ik zou het je afraden, maar zie mijn antwoord aan Meki.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als ik met de auto ga, waar kan ik dan het beste de auto parkeren?
Bij Biogardequote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als ik met de auto ga, waar kan ik dan het beste de auto parkeren?
Is niet echt om de hoekquote:
Ja, verdomme, dit is psychologische dwang.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:54 schreef remlof het volgende:
Ik ga maandag ofzo maar eens reserveren voor het eten, dus als je mee wilt eten en je staat nog niet in het eetlijstje in de OP, laat het dan even weten![]()
Voor menu, zie hier: http://www.stairway.nl/restaurant
Je eet mee dus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, verdomme, dit is psychologische dwang.![]()
Doe dan maar 8 vegetarische happen voor jullie en een hamburger voor mij.
dan heeft het ook weinig nut denk ik.quote:
Last man standing principe toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heeft het ook weinig nut denk ik.
misschien dat ik wel vanaf hengelo met de trein ga om dan het laatste stukkie met de auto te doen.
hoe laat is zo'n meet normaal gesproken afgelopen?
Dat weet ik nog niet. Maar als je me een hamburger voorzet, dan denk ik erover om hem op te eten.quote:
Psies, alhoewel ik nog twijfel tussen de laatste en de eerste treinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Last man standing principe toch?
Zal ik zorgen dat het allebei tegelijk wordt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Psies, alhoewel ik nog twijfel tussen de laatste en de eerste trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |