Waarom?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm ik ga twijfelen over de meeting
Omdat ik eigenlijk dan een suprise party heb van me oom, maar ik twijfel nog of ik daar gewoon niet kom opdagen en gewoon WEL een leuke avond in Utrecht ga hebbenquote:
mensen die verkapt afzeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk dan een suprise party heb van me oom, maar ik twijfel nog of ik daar gewoon niet kom opdagen en gewoon WEL een leuke avond in Utrecht ga hebbenIk zit in twijfel
Je moet gaan omdat jij het wilquote:
Ah de eerste is er mensen.quote:
het hoeft niet..quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah de eerste is er mensen.
De verkapte even-checken-of-men-me-kent-en/of-zien-wil.
Haha mooie inschattingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef enter het volgende:
Treiners:
adminraal_anaal (misschien)![]()
El_Matador
enter - trein van 20.06
Berenanus
Hoi_Piepeloi - trein van 17.20
NymphomaniacPhantasy
outsidr - trein van 17.20
Poepsnoet (misschien) 99%
Yildiz
Centraal Station Den Haag
Das best maar hoe laat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef enter het volgende:
Treiners:
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Yildiz
Ik wil dat je komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijkzoveel moeite straks wil niemand me daar ,
jawel joh, je hebt een nieuwe laptop. ga je het daarover hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijkzoveel moeite straks wil niemand me daar ,
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef enter het volgende:
Treiners:
adminraal_anaal (misschien)![]()
El_Matador - trein van 17:21
enter - trein van 20.06
Berenanus
Hoi_Piepeloi - trein van 17.21
NymphomaniacPhantasy
outsidr - trein van 17.21
Yildiz
Die nemen we toch allemaal mee? Dat we dan met elkaar gaan zitten FOK!ken, met een biertje erbij? Of heb ik het nou weer verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:54 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
jawel joh, je hebt een nieuwe laptop. ga je het daarover hebben
We hebben nu twee tijden:quote:
Er zijn idd wel mensen die topics maken op fok op zo'n meetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die nemen we toch allemaal mee? Dat we dan met elkaar gaan zitten FOK!ken, met een biertje erbij? Of heb ik het nou weer verkeerd begrepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Even nog duidelijker.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:03 schreef enter het volgende:
Even duidelijker dan![]()
Verzamelen: Voor de Freerecordshop
17.21
Hoi_Piepeloi
El_Matador
kratje bier
20.06 Aankomst 21.00 in Stairway, weet inmiddels de weg![]()
Enter
Onbekend
adminraal_anaal (misschien) maar moet![]()
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Yildiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |