stel mij dan even van te voren in als FAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zal ik zorgen dat het allebei tegelijk wordt?
Goed hoor...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stel mij dan even van te voren in als FA
Done, maar ik geef geen cerrorsluitgarantiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Remlof?
Wil jij de TT van dit topic veranderen in: Naaktfoto's
Kijken meer mensen, meer kans dat iemand me kan helpen!
Cerrorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Done, maar ik geef geen cerrorsluitgarantie
En breng een krat bier mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
paultjuhhh kom je nou?
Dat dus.quote:Anders:wegwezen
quote:
Eens met de klacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef juiced het volgende:
[..]
Loop nou niet zo interessant te doen! Zeg gewoon dat je komt, en kom dan ook!![]()
ja hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ken ik met iemand meelopen van station naar Stairway, weet nl. totaal niet waar ik naartoe moet?
Waar en hoelaat loop ik u dan waarschijnlijk tegen het lijf?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef fraubitch het volgende:
Kan niet !!
Ik loop al met DA mee [ afbeelding ]
Deja-vu Remlofquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Psies, alhoewel ik nog twijfel tussen de laatste en de eerste trein
Ja, maar dan vrij kort ivm werkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar uh... Jij komt? [ afbeelding ]
quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:18 schreef juiced het volgende:
[..]
Loop nou niet zo interessant te doen! Zeg gewoon dat je komt, en kom dan ook!![]()
Lul!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |