voorbeeldvrouw, alleen dat laatste hoeft nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef Sanne19 het volgende:
Ik had eerst sex, en toen kreeg ik een vriendje dus het kan gewoon
Makkelijk. Eerst neuken, en bij de 2e of 3e keer sex noem je het pas een relatie. Toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
voordat je de relatie begint?
Jij bent dan ook uitgezonderd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Nee, zoiets zou ik dus nooit doen.
2 fucking weken? Ik heb nog niet eens een vaste relatie en deed het al na de eerste weekquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Nosh het volgende:
Na stipt twee weken, en dan ook echt stipt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef AgLarrr het volgende:
Kijk even op wikipedia. Daar staan dit soort dingen altijd heel erg duidelijk en vooral kort beschreven.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef LasTeR het volgende:
Het leeftijdsverschil heeft er natuurlijk wel mee te maken, als bijvoorbeeld de partner 10 jaar ouder is, dan vind ik wel dat er een paar weken overheen moeten gaan, anders ben je gewoon een ordinaire slet.
Wat een slet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
leerde haar kennen in de kroeg rond 2200, 400 hing ie er in, nu al meer jaar samenwonend, zegt dus heul niks!!!
ja en het moet 3 out of 3 zijn he anders kan ze die relatie wel op der buik schrijvenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Makkelijk. Eerst neuken, en bij de 2e of 3e keer sex noem je het pas een relatie. Toch?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef Sanne19 het volgende:
Ik had eerst sex, en toen kreeg ik een vriendje dus het kan gewoon
Ben bang van welquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:55 schreef Chrisende het volgende:
Oudere vriend met een kind.. Wat vinden jullie daarvan?
TS hebben we het over dezelfde vriend?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef crazy--angel het volgende:
Ik heb nu al een tijdje een vriend.
Mogelijk niet:quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:55 schreef Chrisende het volgende:
Oudere vriend met een kind.. Wat vinden jullie daarvan?
TS hebben we het over dezelfde vriend?
En zowel, mag ik dan TS als tip dit topic aan de hand doen: Sex met oudere mannenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:07 schreef crazy--angel het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend.
presentquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef LasTeR het volgende:
ordinaire slet.
Ik snap t nut van dit topic niet eigenlijk....quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef crazy--angel het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie hierover denken. Ik neem mezef als voorbeeld. Ik heb nu al een tijdje een vriend. Mijn vriend en ik kende elkaar 2 dagen en toen hadden we voor het eerst sex. Vrienden zeiden tegen mij: Hoe kan je zoiets nou doen? Je kent hem pas 2 dagen! Nou mijn mening is dat als jij er een goed gevoel bij hebt en er klaar voor bent dat het dan niet uitmaakt of het na 2 dagen is of na 6 maanden. Wat vinden jullie? Moet je elkaar perse eerst beter leren kennen?
Dat denk ik ook. Op zich kan ik me voorstellen dat je de eerste avond meteen met elkaar naar bed gaat, maar in dit geval vind ik dat je vriend van 29(! ), jij bent 17 zich wel een beetje terughoudender op had kunnen stellen. Het leeftijdsverschil is niet zo zeer het probleem hier, meer het feit dat jij pas 17 bent.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lijkt mij wel, of ze moet binnen 10 minuten een nieuwe relatie zijn aangegaan....![]()
maar volgens mij zit ze er wel mee (leeftijdsverschil), ze heeft nu al 2 topics waarbij ze zich toch eigenlijk een beetje afvraagd of het wel goed is wat ze doet, ze zegt dat niet zo duidelijk maar als je tussen de regels leest vind je toch een onzekere ondertoon...
maar ja 17, dan willen de emoties nogel eens zorgen voor onzekerheid, zeker onder druk van vriendinnen!!
daarbij heeft ze zelfs een account geopend om dit te kunnen vragen dus dat ze er mee zit is duidelijk, hopelijk kunnen we haar op de goede weg helpen!
Precies. Stopwatch erbij en gaan zeg ik je.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Nosh het volgende:
Na stipt twee weken, en dan ook echt stipt.
Het eerste is geen vereiste.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef Godshand het volgende:
Als je elkaars naam weet en ze heeft een natte poes, kan je los met elkaar...
Ben JIJ gek?? Dan is Gilmore Girls op Net 5!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
tijd om seks te hebben?
Elke dinsdagavond tussen 21.00 en 21.30 natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben JIJ gek?? Dan is Gilmore Girls op Net 5!!
Mijn gaydar bliept een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je outsidr de kamer uitsturen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn gaydar bliept een beetje
Die ligt al 2 uur te slapen, het arme zieke poesjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet je outsidr de kamer uitsturen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |