abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62338989
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. Ik ben zelf 17 en hij is 29. We kunnen het heel goed vinden samen en zitten goed op een lijn. Ook heeft hij een kind (6) uit zijn vorrige relatie. Vrienden van mij zeggen dat ik gek ben dat ik met zo iemand in zee ga. Zelf heb ik dat gevoel totaal niet. Tuurlijk ligt het allemaal wat ingewikkelder omdat hij een kind heeft. Mijn vrienden vragen me ook steeds of ik wel de moederrol op me wil nemen. Ik heb totaal niet het idee dat ik een moederrol moet aannemen. Het kind heeft zelf een moeder die voor hem zorgt. Toch is het erg vervelend als je steeds moet horen dat die te oud is en dat die een kind heeft. De meeste zeggen: JE BENT ZELF NOG EEN KIND! Ik weet zelf ook dat ik officieel gezien nog niet volwassen ben. Maar toch kan ik het heel goed met hem vinden en gaat het goed. Nou was eigenlijk mijn vraag: Is het nou zo erg om een oudere vriend met een kind te hebben? En moet je ondanks dat je het goed met elkaar kan vinden bedenken dat het niet kan omdat die te oud is en een kind heeft?
pi_62339043
Je kunt je beter gedragen als een zus van dat kind dan als zijn moeder lijkt me.

En jullie "kunnen het goed met elkaar vinden"? Lijkt me geen reden voor een relatie eigenlijk.
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:11:18 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62339081
TS moet wel een strakke breezertje zijn als een gast van 29 nog interesse in haar toont. Verder met Smart-ass eensch.
*Hosselcopter*
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:11:22 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62339084
Je moet natuurlijk doen wat goed voelt. Al lijkt het me voor dat kind best vaag als je vader eenv riendin heeft die maar 11 jaar ouder is dan jezelf.
en je bent idd nog maar zelf een kind dus de vraag is of je zelf alles inziet wat er allemaal meespeelt. Maar nogmaals het is jouw en zijn leven (en die van het kind natuurlijk). Als het werkt dan werkt het en om het nou te beeindigen omdat vrienden dat aanraden, ik weet niet.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:16:09 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_62339203
goed voor hem welke 29 jaarige man wil nu geen vriendin van 17!
pi_62339332
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt je beter gedragen als een zus van dat kind dan als zijn moeder lijkt me.

En jullie "kunnen het goed met elkaar vinden"? Lijkt me geen reden voor een relatie eigenlijk.
Nee ik snap wat je bedoelt. En ''kunnen het goed met elkaar vinden'' is misschien een beetje raar geformuleerd. Maar ik bedoel dat we gewoon goed met elkaar over weg kunnen en echt dol op elkaar zijn.
pi_62339354
Dat kind heeft al een moeder. De echte moeder zal het ook niet leuk vinden dat een 17 jarige eventjes moeder komt spelen voor haar kind. Zorg er gewoon voor dat zijn zoontje gewoon wordt aan het feit dat papa een vriendin heeft, en dat die een beetje jonger is.

Verder kan alleen de tijd uitmaken of jullie bij elkaar passen. En tegen die tijd heeft iedereen het al geaccepeerd.

komt wel goed
pi_62339376
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:11 schreef Dibble het volgende:
TS moet wel een strakke breezertje zijn als een gast van 29 nog interesse in haar toont. Verder met Smart-ass eensch.
Jij vindt dus dat het niet kan?
Kun jij mij misschien een reden geven waarom het niet zou kunnen?
pi_62339456
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef katerwater het volgende:
Dat kind heeft al een moeder. De echte moeder zal het ook niet leuk vinden dat een 17 jarige eventjes moeder komt spelen voor haar kind. Zorg er gewoon voor dat zijn zoontje gewoon wordt aan het feit dat papa een vriendin heeft, en dat die een beetje jonger is.

Verder kan alleen de tijd uitmaken of jullie bij elkaar passen. En tegen die tijd heeft iedereen het al geaccepeerd.

komt wel goed
Ik ken ook zoveel mensen die dat leeftijds verschil hebben. Maar die vinden elkaar meestal op latere leeftijd en dan wordt het beter geaccepteerd. Maar ja dan heb ik zoiets van nog een paar jaartjes en dan zal het van mij misschien ook geaccepteerd worden.
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:27:44 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62339536
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef crazy--angel het volgende:

[..]

Jij vindt dus dat het niet kan?
Kun jij mij misschien een reden geven waarom het niet zou kunnen?
ik zeg niet dat het niet kan, alleen wel tot een bepaalt punt. Alleen goed van die gast hulde. Wat zullen je ouders ervan zeggen trouwens ? Vraag ik me af.
*Hosselcopter*
pi_62339597
Komt niet echt vaak voor nee...zeker wanneer er ook nog sprake is van een kind...
Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet? En hoe lang kennen jullie elkaar eigenlijk?
Want ik kan het ook met heel veel mannen goed vinden...is niet echt een basis voor een relatie.
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:33:40 #12
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62339708
In alle eerlijk- ende oprechtheid: ik begrijp niet dat een vent van 29 zijn heil zoekt bij een kind van 17. Heeft 'ie er ineens twee wiens nukken hij moet verdragen..

En wat jezelf betreft, waarom zoek je niet gewoon een gast van rond de 20 waarmee je het "goed kan vinden"?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:59:54 #13
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_62340355
Ach, alles went.

Ik was ook 27 toen ik m'n vriendin (tegenwoordig echtgenote) leerde kennen. Zij was bijna 18 en ik had al een dochter van 4.

Over zijn kind moet je je niet zoveel zorgen maken; in de meeste gevallen wordt dat opgevoed door de moeder en komt het eens in de zoveel tijd eens een weekendje bij papa logeren.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_62340409
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
De lucky bastard!
pi_62340879
Meisje denk alsjeblieft goed na...
pi_62341260
Zolang je maar onthoud dat je in geen enkele opzicht je als een moeder moet gedragen voor het kind, zie ik geen enkele reden waarom je niet gelukkig met hem kan worden.
pi_62341288
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
Nou, ik ben 26 en moet d'r niet aan denken een vriendin van 17 te hebben. Maar misschien denk ik daar over 3 jaar wel heel anders over.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  maandag 13 oktober 2008 @ 02:08:38 #18
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_62341878
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:07 schreef crazy--angel het volgende:
De meeste zeggen: JE BENT ZELF NOG EEN KIND! Ik weet zelf ook dat ik officieel gezien nog niet volwassen ben.
Waarschijnlijk voelt dit vanuit jouw positie niet zo maar het is waar, dit zul je kunnen beamen wanneer je zelf 29 bent. Je bent lichamelijk maar vooral geestelijk nog niet uitgegroeid. 17 jaar is eigenlijk al te vroeg om een 'normale' vaste relatie aan te gaan aangezien je op dit moment dus nog een hele andere kijk op het leven hebt en bovendien hele andere interesses hebt dan die je zult hebben wanneer je een paar jaar ouder bent. Geloof me, ik heb hetzelfde traject bewandeld, en ben op precies dezelfde leeftijd begonnen aan iets waar jij nu aan wil beginnen, maar neem alsjeblieft mijn raad aan om het niet te doen! Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb, maar dit is absoluut de moeilijkste weg die je bewandelen kunt en als ik had mogen kiezen vanuit mijn huidige positie had ik het NIET gedaan. Kies er voor om voorlopig nog even jong te zijn, het is niet iets wat je wil horen en ik heb het vroeger zelf ook vaak genoeg met tegenzin aangehoord maar het is de leukste periode van je leven, het is zo. Ik ben deze periode sinds krap 2 jaar alsnog aan het herleven en daar voel ik me heerlijk bij!
pi_62341947
Ik denk dat je 'vriend' maar 1 ding voor ogen heeft.

Gezien je andere topic die je geopend hebt in deze sectie, worden mijn vermoedens nog eens bevestigd.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_62341962
Lijkt me geen enkel probleem, zolang de vriend van TS haar niet dwingt tot dingen waar ze geen zin in heeft.
pi_62342010
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 02:21 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:
Lijkt me geen enkel probleem, zolang de vriend van TS haar niet dwingt tot dingen waar ze geen zin in heeft.
Wie slim speelt, hoeft niemand te dwingen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_62342032
Laat me raden: jij hebt een vaderfirguur gemist en zoekt dat nu bij die ouwe vent? Het valt me nog mee dat het niet een nog ouder iemand is. Naar mijn mening is het dus ook niet zo'n goed idee.

Ik heb overigens een vriendin (19) die al 2 jaar een relatie heeft met een 42 jarige met 2 kinderen. En deze relatie is alles behalve goed.
pi_62342034
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 02:31 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Wie slim speelt, hoeft niemand te dwingen.
True. En dan is er dus geen probleem.
  maandag 13 oktober 2008 @ 02:39:01 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62342046
ts. kijk het gewoon aan. mijn vriendin is ook 12 jaar jonger. en het past prima.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 13 oktober 2008 @ 03:26:55 #25
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_62342222
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
ts. kijk het gewoon aan. mijn vriendin is ook 12 jaar jonger. en het past prima.
er is een verschil tussen 30 en 42 tov. 17 en 29.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')