Nee ik snap wat je bedoelt. En ''kunnen het goed met elkaar vinden'' is misschien een beetje raar geformuleerd. Maar ik bedoel dat we gewoon goed met elkaar over weg kunnen en echt dol op elkaar zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt je beter gedragen als een zus van dat kind dan als zijn moeder lijkt me.
En jullie "kunnen het goed met elkaar vinden"? Lijkt me geen reden voor een relatie eigenlijk.
Jij vindt dus dat het niet kan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:11 schreef Dibble het volgende:
TS moet wel een strakke breezertje zijn als een gast van 29 nog interesse in haar toont. Verder met Smart-ass eensch.
Ik ken ook zoveel mensen die dat leeftijds verschil hebben. Maar die vinden elkaar meestal op latere leeftijd en dan wordt het beter geaccepteerd. Maar ja dan heb ik zoiets van nog een paar jaartjes en dan zal het van mij misschien ook geaccepteerd worden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef katerwater het volgende:
Dat kind heeft al een moeder. De echte moeder zal het ook niet leuk vinden dat een 17 jarige eventjes moeder komt spelen voor haar kind. Zorg er gewoon voor dat zijn zoontje gewoon wordt aan het feit dat papa een vriendin heeft, en dat die een beetje jonger is.
Verder kan alleen de tijd uitmaken of jullie bij elkaar passen. En tegen die tijd heeft iedereen het al geaccepeerd.
komt wel goed
ik zeg niet dat het niet kan, alleen wel tot een bepaalt punt. Alleen goed van die gastquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef crazy--angel het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat het niet kan?
Kun jij mij misschien een reden geven waarom het niet zou kunnen?
De lucky bastard!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
goed voor hemwelke 29 jaarige man wil nu geen vriendin van 17!
Nou, ik ben 26 en moet d'r niet aan denken een vriendin van 17 te hebben. Maar misschien denk ik daar over 3 jaar wel heel anders over.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
goed voor hemwelke 29 jaarige man wil nu geen vriendin van 17!
Waarschijnlijk voelt dit vanuit jouw positie niet zo maar het is waar, dit zul je kunnen beamen wanneer je zelf 29 bent. Je bent lichamelijk maar vooral geestelijk nog niet uitgegroeid. 17 jaar is eigenlijk al te vroeg om een 'normale' vaste relatie aan te gaan aangezien je op dit moment dus nog een hele andere kijk op het leven hebt en bovendien hele andere interesses hebt dan die je zult hebben wanneer je een paar jaar ouder bent. Geloof me, ik heb hetzelfde traject bewandeld, en ben op precies dezelfde leeftijd begonnen aan iets waar jij nu aan wil beginnen, maar neem alsjeblieft mijn raad aan om het niet te doen! Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb, maar dit is absoluut de moeilijkste weg die je bewandelen kunt en als ik had mogen kiezen vanuit mijn huidige positie had ik het NIET gedaan. Kies er voor om voorlopig nog even jong te zijn, het is niet iets wat je wil horen en ik heb het vroeger zelf ook vaak genoeg met tegenzin aangehoord maar het is de leukste periode van je leven, het is zo. Ik ben deze periode sinds krap 2 jaar alsnog aan het herleven en daar voel ik me heerlijk bij!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:07 schreef crazy--angel het volgende:
De meeste zeggen: JE BENT ZELF NOG EEN KIND! Ik weet zelf ook dat ik officieel gezien nog niet volwassen ben.
Wie slim speelt, hoeft niemand te dwingen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:21 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:
Lijkt me geen enkel probleem, zolang de vriend van TS haar niet dwingt tot dingen waar ze geen zin in heeft.
True. En dan is er dus geen probleem.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:31 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wie slim speelt, hoeft niemand te dwingen.
er is een verschil tussen 30 en 42 tov. 17 en 29.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
ts. kijk het gewoon aan. mijn vriendin is ook 12 jaar jonger. en het past prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |