Nee ik snap wat je bedoelt. En ''kunnen het goed met elkaar vinden'' is misschien een beetje raar geformuleerd. Maar ik bedoel dat we gewoon goed met elkaar over weg kunnen en echt dol op elkaar zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt je beter gedragen als een zus van dat kind dan als zijn moeder lijkt me.
En jullie "kunnen het goed met elkaar vinden"? Lijkt me geen reden voor een relatie eigenlijk.
Jij vindt dus dat het niet kan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:11 schreef Dibble het volgende:
TS moet wel een strakke breezertje zijn als een gast van 29 nog interesse in haar toont. Verder met Smart-ass eensch.
Ik ken ook zoveel mensen die dat leeftijds verschil hebben. Maar die vinden elkaar meestal op latere leeftijd en dan wordt het beter geaccepteerd. Maar ja dan heb ik zoiets van nog een paar jaartjes en dan zal het van mij misschien ook geaccepteerd worden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef katerwater het volgende:
Dat kind heeft al een moeder. De echte moeder zal het ook niet leuk vinden dat een 17 jarige eventjes moeder komt spelen voor haar kind. Zorg er gewoon voor dat zijn zoontje gewoon wordt aan het feit dat papa een vriendin heeft, en dat die een beetje jonger is.
Verder kan alleen de tijd uitmaken of jullie bij elkaar passen. En tegen die tijd heeft iedereen het al geaccepeerd.
komt wel goed
ik zeg niet dat het niet kan, alleen wel tot een bepaalt punt. Alleen goed van die gastquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef crazy--angel het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat het niet kan?
Kun jij mij misschien een reden geven waarom het niet zou kunnen?
De lucky bastard!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
goed voor hemwelke 29 jaarige man wil nu geen vriendin van 17!
Nou, ik ben 26 en moet d'r niet aan denken een vriendin van 17 te hebben. Maar misschien denk ik daar over 3 jaar wel heel anders over.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
Waarschijnlijk voelt dit vanuit jouw positie niet zo maar het is waar, dit zul je kunnen beamen wanneer je zelf 29 bent. Je bent lichamelijk maar vooral geestelijk nog niet uitgegroeid. 17 jaar is eigenlijk al te vroeg om een 'normale' vaste relatie aan te gaan aangezien je op dit moment dus nog een hele andere kijk op het leven hebt en bovendien hele andere interesses hebt dan die je zult hebben wanneer je een paar jaar ouder bent. Geloof me, ik heb hetzelfde traject bewandeld, en ben op precies dezelfde leeftijd begonnen aan iets waar jij nu aan wil beginnen, maar neem alsjeblieft mijn raad aan om het niet te doen! Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb, maar dit is absoluut de moeilijkste weg die je bewandelen kunt en als ik had mogen kiezen vanuit mijn huidige positie had ik het NIET gedaan. Kies er voor om voorlopig nog even jong te zijn, het is niet iets wat je wil horen en ik heb het vroeger zelf ook vaak genoeg met tegenzin aangehoord maar het is de leukste periode van je leven, het is zo. Ik ben deze periode sinds krap 2 jaar alsnog aan het herleven en daar voel ik me heerlijk bij!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:07 schreef crazy--angel het volgende:
De meeste zeggen: JE BENT ZELF NOG EEN KIND! Ik weet zelf ook dat ik officieel gezien nog niet volwassen ben.
Wie slim speelt, hoeft niemand te dwingen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:21 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:
Lijkt me geen enkel probleem, zolang de vriend van TS haar niet dwingt tot dingen waar ze geen zin in heeft.
True. En dan is er dus geen probleem.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:31 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Wie slim speelt, hoeft niemand te dwingen.
er is een verschil tussen 30 en 42 tov. 17 en 29.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
ts. kijk het gewoon aan. mijn vriendin is ook 12 jaar jonger. en het past prima.
ben je nou nog niet uit over die twee jongens? K ga zo slapen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 04:37 schreef Broken18 het volgende:
meid ga er gewoon voor en wees er blij mee laat andere die er rot over lullen links ligen als jij je er goed bij voelt en hij ook wat boeidt dat leeftijsverschil nou het is maar een getal hoor pff
daar zeg je een waar woord.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef katerwater het volgende:
Dat kind heeft al een moeder. De echte moeder zal het ook niet leuk vinden dat een 17 jarige eventjes moeder komt spelen voor haar kind. Zorg er gewoon voor dat zijn zoontje gewoon wordt aan het feit dat papa een vriendin heeft, en dat die een beetje jonger is.
Verder kan alleen de tijd uitmaken of jullie bij elkaar passen. En tegen die tijd heeft iedereen het al geaccepeerd.
komt wel goed
Maar een getalquote:Op maandag 13 oktober 2008 04:37 schreef Broken18 het volgende:
meid ga er gewoon voor en wees er blij mee laat andere die er rot over lullen links ligen als jij je er goed bij voelt en hij ook wat boeidt dat leeftijsverschil nou het is maar een getal hoor pff
Misschien moet je even de definitie van pedofilie opzoeken ...quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:32 schreef mighty_myte het volgende:
Als die vriend met TS neukt is dat toch pedofilie?
Ok, pedosexueel dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je even de definitie van pedofilie opzoeken ...
Jezus, ik zit hier op mijn werk allemaal pedo-zooi te zoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je ook even de definitie van pedoseksualiteit opzoeken.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je even de definitie van pedofilie opzoeken ...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je ook even de definitie van pedoseksualiteit opzoeken.
Ik. Moet er niet aan denken. Wacht haar vriend haar ook op, op het schoolplein? Maar ik ben 26, dus daar kan het aan liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
ORLY ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 04:37 schreef Broken18 het volgende:
wat boeidt dat leeftijsverschil nou het is maar een getal hoor pff
En dan heeft ze een jaar of twee, drie aan ervaringen die ze mee kan nemen in de rest van haar ontwikkeling. Of ze nu een relatie heeft met een gast van 29 of 20, daarmee zou ze ook een serieuze relatie kunnen hebben. Betekend toch niet meteen dat je elkaar samen oud ziet worden...?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Friek_ het volgende:
Waarom ga je op je zeventiende jezelf al gooien in zo'n serieuze relatie? Na een jaar of twee, drie (op zijn langst) is zo'n relatie toch weer voorbij onder het mom dat je nieuwsgierig wordt naar andere jongens (vanwege ontbrekend vergelijkingsmateriaal).
Zij vraagt toch om meningen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Broken18 het volgende:
mensen laat haar gewoon lekker gelukkig zijn met der vriend wat boeidt het?
p.s. ja ben blonT van binnen oftewel beetje dom gek gestoord ontspoord.
Daarom zeg ik: het loopt vaak fout omdat je je te vroeg bind en na een aantal jaren het gevoel hebt een hoop te hebben gemist.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Vlindur het volgende:
ex klasgenoot ging met een knakker van 29 toen ze 18 was. Met 20 zijn ze getrouwd. Nu is ze 24 en gescheiden....
Het werkt gewoon niet. Verkeerde interesses enzo.
Mijn vriend is 6 jaar ouder en daar merk ik het soms ook aan, dat ie toch ouder is.
Niet dat het voor ons boeit, want we zijn verder prima gelukkig en nu zelfs na 8 jaar nog.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:37 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ok, pedosexueel dan.
Edit: ok, ze is niet pre-puberaal.
Edit 2: toch is hij een pedo.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef AgLarrr het volgende:
TS, wat vinden je ouders er eigenlijk van?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het kan wel goed gaan hoor, maar je hoort vaak dat als het misgaat dat meiden na een aantal jaren het gevoel hebben iets te hebben gemist.
Al hun vriendinnen gingen stappen en zij deden al serieuzere dingen met hun vriend. Na een aantal jaren kan je dat gevoel opbreken.
Dus zorg dat je een eigen leven naast die relatie leidt, en doe wat jonge meiden van die leeftijd ook doen. Dus niet volgend jaar al een hypotheek en over drie jaar een kind.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:16 schreef Koert het volgende:
Mja, moet je helemaal zelf weten. Maar dat een kerel 29 zijn heil zoekt bij een 17 jarige en na 2 dagen al de koffer in duikt... Tjah.
24 is echter iets totaaaaaal anders dan de 17 jaar van TS. Dit is op geen enkele manier met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef Tharalom het volgende:
Mijn man is 12 jaar ouder en heeft ook een kindje van 8 uit een vorige relatie. Mijn man en zijn ex hebben co-ouderschap afgesproken.
Ik was 24 toen ik hem leerde kennen. Nu, bijna 4 jaar later kan ik zeggen dat wij een heel goede relatie hebben, en ook de band met de moeder van zijn kind is prima. Ik zeg niet dat het makkelijk is, we hebben het allemaal wel eens heel moeilijk gehad. Zowel ik, mijn man en ook zijn ex. Maar een ding hebben we allemaal voor ogen, en dat is het geluk van de kleine. Zolang het goed met haar gaat en zij gelukkig is, gaat het met ons ook goed. Ik beschouw haar als mijn eigen dochter en daarvoor krijg ik ook de ruimtte van haar echte moeder (wat ik overigens ontzettend knap van haar vindt).
Tis niet makkelijk, maar het kan wel als iedereen hetzelfde doel voor ogen heeft...
Zoals Xeanor ook al zegt is er een groot verschil tussen 17 en 24. Het leeftijdsverschil an sich is ook het probleem niet wat mij betreft maar het verschil in ontwikkeling wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Tharalom het volgende:
Overigens, het leeftijdsverschil is nooit een probleem geweest. Natuurlijk heeft hij meer levenservaring dan mij, maar daar kan ik van leren. En ook ik heb mijn bagage wel, zowel qua levenservaring als kennis, dus ik kan aardig tegenwicht bieden. Denk wel dat dat belangrijk is.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Broken18 het volgende:
mensen laat haar gewoon lekker gelukkig zijn met der vriend wat boeidt het?
p.s. ja ben blonT van binnen oftewel beetje dom gek gestoord ontspoord.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:35 schreef Bolter het volgende:
Als je op één lijn zit met hem dan is er ws. iets niet helemaal jofelnootje met hem..
Je zou nog meer bij z'n zoon hebben gepast dan bij de man zelf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef innepin het volgende:
Als het goed voelt, voelt het goed. De rest is niet belangrijk. Ik leerde mijn vriend kennen toen ik 20 was en hij 36 - met twee kinderen van toen 11 en 16. Klonk belachelijk en hopeloos op papier, maar in de praktijk werkte het allemaal super en volgend jaar gaan we trouwen. Dus.
Dus dat...... Ben je verlieft op die man??quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt je beter gedragen als een zus van dat kind dan als zijn moeder lijkt me.
En jullie "kunnen het goed met elkaar vinden"? Lijkt me geen reden voor een relatie eigenlijk.
Mee eens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef AgLarrr het volgende:
In alle eerlijk- ende oprechtheid: ik begrijp niet dat een vent van 29 zijn heil zoekt bij een kind van 17. Heeft 'ie er ineens twee wiens nukken hij moet verdragen..
En wat jezelf betreft, waarom zoek je niet gewoon een gast van rond de 20 waarmee je het "goed kan vinden"?
Ik studeer ook nog steedsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:48 schreef Bolter het volgende:
Ben het wel met je eens Heartz. De periode tussen 18-25 is er eentje waarin je ontzettend veel veranderd, merk ik. Snap best dat elke puber op hun 18de zichzelf volwassen voelt maar dit is echt niet zo. Ik denk wel dat er een verschil zit tussen opleidingsniveau. Je ziet lager opgeleiden vaker eerder kinderen krijgen omdat ze eigenlijk vanaf hun 18-20ste al wel redelijk 'de sleur des levens' zitten. Ik neem mezelf even als voorbeeld, ben nu 23, hard aan 't studeren en wil toch na m'n studie mezelf echt niet gelijk vastleggen. Dus ik snap zo'n meisje als TS absoluut niet. Al is die gozer nog zo geweldig, je ontneemt jezelf zoveel kansen op mooie dingen door nu al voor dat huisje, boompje, beestje te kiezen.
Huh? Wat bedoel je? Mijn vriend studeert natuurwetenschappen. En ik doe nog HBO ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:36 schreef Koert het volgende:
Serieus, verliefd. Niet verlieft. En dan doe je ook nog 's HBO. VERLIEFD.
Ik ben verliefd.quote:
je projecteert jouw onvolwassenheid teveel op anderen. daar moet je mee ophouden, anders word je nooit gelukkig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef La-Swil het volgende:
bla, bla, bla
Right. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik ben erg volwassen en erg gelukkig. Bla bla bla?? begrijp ik uit jouw reactie dat jij denkt dat een MAN van 29 en KIND van 17 die een relatie hebben waar een kind bij betrokken is NORMAAL is???quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je projecteert jouw onvolwassenheid teveel op anderen. daar moet je mee ophouden, anders word je nooit gelukkig.
normaal? nee. moet dat volgens jouw burgerlijke en bekrompen levenswereld?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:16 schreef La-Swil het volgende:
[..]
Right. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik ben erg volwassen en erg gelukkig. Bla bla bla?? begrijp ik uit jouw reactie dat jij denkt dat een MAN van 29 en KIND van 17 die een relatie hebben waar een kind bij betrokken is NORMAAL is???![]()
Als mijn vent het zou aanknopen (even afkloppen) met een meisje van 17 en daar ons kind bij zou betrekken zou ik daar serieuze vraagtekens bij zetten
Ik geloof dat TS vroeg: wat vinden jullie daarvan? Nou dat vind ik dus.
Hoe voelt dat dan voor dat kind van 16 als zijn papa met een meisje aanpapt dat maar 4 jaar ouder is dan hijzelf?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef innepin het volgende:
Als het goed voelt, voelt het goed. De rest is niet belangrijk. Ik leerde mijn vriend kennen toen ik 20 was en hij 36 - met twee kinderen van toen 11 en 16. Klonk belachelijk en hopeloos op papier, maar in de praktijk werkte het allemaal super en volgend jaar gaan we trouwen. Dus.
Die van zestien is een dochter, en zoals gezegd, werkt het prima. Ik kan goed opschieten met zijn kinderen en zij met mij. Iedereen blij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan voor dat kind van 16 als zijn papa met een meisje aanpapt dat maar 4 jaar ouder is dan hijzelf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |