ben je nou nog niet uit over die twee jongens? K ga zo slapen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 04:37 schreef Broken18 het volgende:
meid ga er gewoon voor en wees er blij mee laat andere die er rot over lullen links ligen als jij je er goed bij voelt en hij ook wat boeidt dat leeftijsverschil nou het is maar een getal hoor pff
daar zeg je een waar woord.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef katerwater het volgende:
Dat kind heeft al een moeder. De echte moeder zal het ook niet leuk vinden dat een 17 jarige eventjes moeder komt spelen voor haar kind. Zorg er gewoon voor dat zijn zoontje gewoon wordt aan het feit dat papa een vriendin heeft, en dat die een beetje jonger is.
Verder kan alleen de tijd uitmaken of jullie bij elkaar passen. En tegen die tijd heeft iedereen het al geaccepeerd.
komt wel goed
Maar een getalquote:Op maandag 13 oktober 2008 04:37 schreef Broken18 het volgende:
meid ga er gewoon voor en wees er blij mee laat andere die er rot over lullen links ligen als jij je er goed bij voelt en hij ook wat boeidt dat leeftijsverschil nou het is maar een getal hoor pff
Misschien moet je even de definitie van pedofilie opzoeken ...quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:32 schreef mighty_myte het volgende:
Als die vriend met TS neukt is dat toch pedofilie?
Ok, pedosexueel dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je even de definitie van pedofilie opzoeken ...
Jezus, ik zit hier op mijn werk allemaal pedo-zooi te zoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je ook even de definitie van pedoseksualiteit opzoeken.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je even de definitie van pedofilie opzoeken ...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je ook even de definitie van pedoseksualiteit opzoeken.
Ik. Moet er niet aan denken. Wacht haar vriend haar ook op, op het schoolplein? Maar ik ben 26, dus daar kan het aan liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Bill_E het volgende:
goed voor hemwelke 29 jaarige man wil nu geen vriendin van 17!
ORLY ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 04:37 schreef Broken18 het volgende:
wat boeidt dat leeftijsverschil nou het is maar een getal hoor pff
En dan heeft ze een jaar of twee, drie aan ervaringen die ze mee kan nemen in de rest van haar ontwikkeling. Of ze nu een relatie heeft met een gast van 29 of 20, daarmee zou ze ook een serieuze relatie kunnen hebben. Betekend toch niet meteen dat je elkaar samen oud ziet worden...?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Friek_ het volgende:
Waarom ga je op je zeventiende jezelf al gooien in zo'n serieuze relatie? Na een jaar of twee, drie (op zijn langst) is zo'n relatie toch weer voorbij onder het mom dat je nieuwsgierig wordt naar andere jongens (vanwege ontbrekend vergelijkingsmateriaal).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |