abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:40:20 #76
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62646272
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:36 schreef Koert het volgende:
Serieus, verliefd. Niet verlieft. En dan doe je ook nog 's HBO. VERLIEFD.
Huh? Wat bedoel je? Mijn vriend studeert natuurwetenschappen. En ik doe nog HBO ja.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_62646424
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:40 schreef heartz het volgende:

[..]

Huh? Wat bedoel je?
Ik ben verliefd.
Jij bent verliefd.
Hij is verliefd.
Zij is verliefd.
Wij zijn verliefd.
Jullie zijn verliefd.
Zij zijn verliefd.

Het wordt nooit met een -t geschreven. Het is ook geen werkwoord ofzo. 't wordt altijd precies hetzelfde geschreven.

Dat bedoelt hij dus.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:49:53 #78
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62646572
Wel een beetje SUF van mij idd , maar ik vond het niet zo belangrijk.... ik ben nu ook een beetje suf achter die computer.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:51:40 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62646629
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef La-Swil het volgende:
bla, bla, bla
je projecteert jouw onvolwassenheid teveel op anderen. daar moet je mee ophouden, anders word je nooit gelukkig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62647210
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je projecteert jouw onvolwassenheid teveel op anderen. daar moet je mee ophouden, anders word je nooit gelukkig.
Right. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik ben erg volwassen en erg gelukkig. Bla bla bla?? begrijp ik uit jouw reactie dat jij denkt dat een MAN van 29 en KIND van 17 die een relatie hebben waar een kind bij betrokken is NORMAAL is???
Als mijn vent het zou aanknopen (even afkloppen) met een meisje van 17 en daar ons kind bij zou betrekken zou ik daar serieuze vraagtekens bij zetten
Ik geloof dat TS vroeg: wat vinden jullie daarvan? Nou dat vind ik dus.
pi_62647248
Mijn ex was 23 met 2 kids.
Je leert ermee leven en als je zelf openstaat ervoor kan je ervoor gaan maar je moet voor jezelf bedenken of je al die kinderzorgen er wel bij wil hebben.

De leeftijd?
Jah ik vind het een behoorlijke kloof maar als je dit wil moet je het doen en vooral NIET naar de mening van anderen vragen/luisteren.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:22:11 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62647317
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:16 schreef La-Swil het volgende:

[..]

Right. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik ben erg volwassen en erg gelukkig. Bla bla bla?? begrijp ik uit jouw reactie dat jij denkt dat een MAN van 29 en KIND van 17 die een relatie hebben waar een kind bij betrokken is NORMAAL is???
Als mijn vent het zou aanknopen (even afkloppen) met een meisje van 17 en daar ons kind bij zou betrekken zou ik daar serieuze vraagtekens bij zetten
Ik geloof dat TS vroeg: wat vinden jullie daarvan? Nou dat vind ik dus.
normaal? nee. moet dat volgens jouw burgerlijke en bekrompen levenswereld?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62647568
Normaal bestaat niet. Als zij over 3jaar nog net zo in de wolken is: prima. Er wordt erg nonchalant over kinderen gedaan. Als dat kind er niet was geweest zou ik lang zo burgelijk niet reageren. Als dit echte liefde is ben ik heel blij voor ze maar als ik hem was zou ik even nadenken over hoe serieus hij hiermee is. Hij heeft een grote verantwoordelijkheid. Daar is niks bekrompen aan!!!
pi_62647690
Iedereen weet wel goed wat 'hoort' op een bepaalde leeftijd zeg! Elk persoon is anders, dus als jij toevallig een stel kende waarbij het niet werkte, zegt dat helemaal niks over ts en haar vriend. Wat ik wel even wil zeggen: respecteer het kind, laat hem vrij, ook al wil hij niks van je weten. Scheidingen zijn over het algemeen al kut genoeg.
pi_62658720
Je hebt er wel profijt van, als je ooit moeder word, heb je al wat meer kennis dan de andere moeders.

Maar 17 en 29...?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62659066
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef innepin het volgende:
Als het goed voelt, voelt het goed. De rest is niet belangrijk. Ik leerde mijn vriend kennen toen ik 20 was en hij 36 - met twee kinderen van toen 11 en 16. Klonk belachelijk en hopeloos op papier, maar in de praktijk werkte het allemaal super en volgend jaar gaan we trouwen. Dus.
Hoe voelt dat dan voor dat kind van 16 als zijn papa met een meisje aanpapt dat maar 4 jaar ouder is dan hijzelf?
pi_62659247
Je vriend is pedo!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62659689
hmm ja, dat gaat werken

ik denk allebei hopeloos..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62661144
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

Hoe voelt dat dan voor dat kind van 16 als zijn papa met een meisje aanpapt dat maar 4 jaar ouder is dan hijzelf?
Die van zestien is een dochter, en zoals gezegd, werkt het prima. Ik kan goed opschieten met zijn kinderen en zij met mij. Iedereen blij.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')