Huh? Wat bedoel je? Mijn vriend studeert natuurwetenschappen. En ik doe nog HBO ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:36 schreef Koert het volgende:
Serieus, verliefd. Niet verlieft. En dan doe je ook nog 's HBO. VERLIEFD.
Ik ben verliefd.quote:
je projecteert jouw onvolwassenheid teveel op anderen. daar moet je mee ophouden, anders word je nooit gelukkig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef La-Swil het volgende:
bla, bla, bla
Right. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik ben erg volwassen en erg gelukkig. Bla bla bla?? begrijp ik uit jouw reactie dat jij denkt dat een MAN van 29 en KIND van 17 die een relatie hebben waar een kind bij betrokken is NORMAAL is???quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je projecteert jouw onvolwassenheid teveel op anderen. daar moet je mee ophouden, anders word je nooit gelukkig.
normaal? nee. moet dat volgens jouw burgerlijke en bekrompen levenswereld?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:16 schreef La-Swil het volgende:
[..]
Right. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik ben erg volwassen en erg gelukkig. Bla bla bla?? begrijp ik uit jouw reactie dat jij denkt dat een MAN van 29 en KIND van 17 die een relatie hebben waar een kind bij betrokken is NORMAAL is???![]()
Als mijn vent het zou aanknopen (even afkloppen) met een meisje van 17 en daar ons kind bij zou betrekken zou ik daar serieuze vraagtekens bij zetten
Ik geloof dat TS vroeg: wat vinden jullie daarvan? Nou dat vind ik dus.
Hoe voelt dat dan voor dat kind van 16 als zijn papa met een meisje aanpapt dat maar 4 jaar ouder is dan hijzelf?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef innepin het volgende:
Als het goed voelt, voelt het goed. De rest is niet belangrijk. Ik leerde mijn vriend kennen toen ik 20 was en hij 36 - met twee kinderen van toen 11 en 16. Klonk belachelijk en hopeloos op papier, maar in de praktijk werkte het allemaal super en volgend jaar gaan we trouwen. Dus.
Die van zestien is een dochter, en zoals gezegd, werkt het prima. Ik kan goed opschieten met zijn kinderen en zij met mij. Iedereen blij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe voelt dat dan voor dat kind van 16 als zijn papa met een meisje aanpapt dat maar 4 jaar ouder is dan hijzelf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |