voorbeeldvrouw, alleen dat laatste hoeft nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef Sanne19 het volgende:
Ik had eerst sex, en toen kreeg ik een vriendje dus het kan gewoon
Makkelijk. Eerst neuken, en bij de 2e of 3e keer sex noem je het pas een relatie. Toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
voordat je de relatie begint?
Jij bent dan ook uitgezonderd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Nee, zoiets zou ik dus nooit doen.
2 fucking weken? Ik heb nog niet eens een vaste relatie en deed het al na de eerste weekquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Nosh het volgende:
Na stipt twee weken, en dan ook echt stipt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef AgLarrr het volgende:
Kijk even op wikipedia. Daar staan dit soort dingen altijd heel erg duidelijk en vooral kort beschreven.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef LasTeR het volgende:
Het leeftijdsverschil heeft er natuurlijk wel mee te maken, als bijvoorbeeld de partner 10 jaar ouder is, dan vind ik wel dat er een paar weken overheen moeten gaan, anders ben je gewoon een ordinaire slet.
Wat een slet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
leerde haar kennen in de kroeg rond 2200, 400 hing ie er in, nu al meer jaar samenwonend, zegt dus heul niks!!!
ja en het moet 3 out of 3 zijn he anders kan ze die relatie wel op der buik schrijvenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Makkelijk. Eerst neuken, en bij de 2e of 3e keer sex noem je het pas een relatie. Toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |