Succes met 't proberen. Als 't zwart is, doe je iets niet goed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga proberen wat te eten te maken...
Inkoppertje: "Effe wachte.. Nog effe wachte.. Effe wachte nog.."quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:42 schreef MutZ het volgende:
Tijd Voor Pizza
Ohnee, daar is het nog een beetje vroeg voor
*proest*quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inkoppertje: "Effe wachte.. Nog effe wachte.. Effe wachte nog.."
Avondquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:56 schreef Glacier het volgende:
Avond
Zo, wat heb ik weinig 3FM geluisterd afgelopen week zeg...volgende week maar eens wat in gaan halen als ze weer recente muziek draaien
Eerst maar eens mijn eigen programma overleven vanavond
Wat denk jequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik neem aan dat je 't over de kandidaat had en niet over de plaat van Leaf.
Dat is het voor mij de hele dag alquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zij
Nee, vandaag ga ik het niet eens proberen. MP3-FM
Ik denk dat je die quiz bedoelde. Dat was wel 'n grappig stukje.quote:
Goed plan. Ik switch zo ook maar 's..quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zij
Nee, vandaag ga ik het niet eens proberen. MP3-FM
Onlangs was het op KinkFM al 90's week, dus het werd me na een paar dagen iets te veel van het goedequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef MutZ het volgende:
Avond
Ik heb juist de afgelopen week heel veel 3FM geluisterd, wat een nostalgie was dat
Je had een leven?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Onlangs was het op KinkFM al 90's week, dus het werd me na een paar dagen iets te veel van het goede
Ook veel weggeweest, dat scheelt ook al
Soms kom je er niet onderuitquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:32 schreef MutZ het volgende:
Je had een leven?Het hebben van een leven is toch eng?
Ik heb medelijden met je...quote:
Geloof het welquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Noortje. het volgende:
Goedenavond, is er veel gebeurd in de tijd dat ik weg was?
Gezelligquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is een samenvatting in 3 regels mogelijk?
Ik vrees van nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lekker nutteloos. Eerst uit bad halen en er vervolgens weer in gooien...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine uit bad vissen en naar bad werpen dan ben ik over 20 minuten terug
Droog je de kleine af en dan maak je 'm weer nat door terug in bad te gooien, wat een nutteloze actie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine uit bad vissen en naar bad werpen dan ben ik over 20 minuten terug
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
gmta!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lekker nutteloos. Eerst uit bad halen en er vervolgens weer in gooien...![]()
Succesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het nou officeel bekend geworden dat hij niet dood isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.
Verder zie de 30 topics die je hebt gemist.
Geloof dat het wel redelijk officieel is want Giel had nog even met de persoon gebeld en die drukte Giel gewoon weg. Het is in elk geval niet Ceriel, oid.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het nou officeel bekend geworden dat hij niet dood is
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het wel redelijk officieel is want Giel had nog even met de persoon gebeld en die drukte Giel gewoon weg. Het is in elk geval niet Ceriel, oid.
Giel en Gerard hebben beide euthenasie van heel dichtbij meegemaakt, dus ik kan me er wat bij voorstellen dat ze die Otto iets te makkelijk geloofden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.
euthanasie krijg je gewoon niet zo snel voor elkaar
je mag bij zoiets ook niet gelijk denken dat het fake was, maar er was al wel gelijk oprechte twijfel, wat nu blijkt niet onterecht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel en Gerard hebben beide euthenasie van heel dichtbij meegemaakt, dus ik kan me er wat bij voorstellen dat ze die Otto iets te makkelijk geloofden.
Ah oke, dank!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.
Verder zie de 30 topics die je hebt gemist.
Ik heb nu ook vakantie, maar dat is maar een week hoor! Wel een week naar Rome geweest van te voren, dus eigenlijk kun je het zien als 2 weken, maar het was wel een studiereis dus ook weer niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word er serieus ziek van dat sommigen nu al herfstvakantie hebben (twee weken?!), en ik moet nog een week, en dan heb ik maar een week herfstvakantie.
Argh. Het leven is niet eerlijk, better get used to it.
Ja ik denk dat ik ze maar even doorlees zometeen...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Hey Noortje!!![]()
Oh, je hebt alleen "maar" 30 topics gemist zo te zien..
heb nog nooit van 2 weken herfstvakantie gehoord ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word er serieus ziek van dat sommigen nu al herfstvakantie hebben (twee weken?!), en ik moet nog een week, en dan heb ik maar een week herfstvakantie.
Radio maken is gevoel overbrengen, als je dat kan , kan je dat overal, als je meer ervaring hebt kun je het ook bij de commercielen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Hi DiedjeeJ!
* Feivel1 heeft gisteravond de hele avond bij de lokale omroep gekeken, was leuk.
Heb eens even goed gekeken, maar ik zou het toch ook moeten kunnen! (Zo lastig lijkt het niet.)
staat leuke topic reeks op fok erover.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook vakantie, maar dat is maar een week hoor! Wel een week naar Rome geweest van te voren, dus eigenlijk kun je het zien als 2 weken, maar het was wel een studiereis dus ook weer niet.
KAISER CHIEFS!
[..]
Ja ik denk dat ik ze maar even doorlees zometeen...
Wie is die hele Otto trouwens?
Dat is misschien net een tikkeltje overdrevenquote:
en hoe vervelendquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is misschien net een tikkeltje overdreven
Hoewel misschien nu..een bloedneus tijdens het radiomakennog nooit eerder vertoond, maar gelukkig heb ik de primeur
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alweer ? , je was toch al helemaal naar almere er voor geweest
compleet slopen en opnieuw opbouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar ik ben een langdurig project
Precies!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.
euthanasie krijg je gewoon niet zo snel voor elkaar
Ej ! sommige mensen hebben helemaal geen herstvakantie..quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Nee, niet echt..dat is het stommequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
en hoe vervelend
beetje verkouden misschien ?
precies, ik moet door tot kerstquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! sommige mensen hebben helemaal geen herstvakantie..
mobiel radiotje met koptelefoon meenemen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:Vanaf dinsdag tot zolang ik er nog zit moet ik anders luisteren dan 3FM. Kantoor waar ik naar verplaatst wordt luistert iets anders. Ik hoop alleen geen Q. Veronica will do.
had je zo hoog in het vaandel staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga een filmpje kijken of Friends verder kijken. Ben weer bij serie 7
Zou kunnen of die drie dames eens even leren wie de baas isquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mobiel radiotje met koptelefoon meenemen ?
Is Friends niet goed dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je zo hoog in het vaandel staan
maak ze fan van van gerardquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou kunnen of die drie dames eens even leren wie de baas is![]()
.
.
.
*proest
Idemquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet lachen om domme hysterische geit op SBS
Ah, dat ga ik zo even terugkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet lachen om domme hysterische geit op SBS
quote:
Gevaar op de weg zoiets jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die had beter met een dwangbuis afgevoerd kunnen worden...zo paranoide en nog in een vet dure oto rijden ook
waar hebben jullie het in opperwezensnaam overquote:
Labiel vrouwtje bij Wegmisbruikers netquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar hebben jullie het in opperwezensnaam over
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Labiel vrouwtje GEIT bij Wegmisbruikers net
Ah, die kom ik regelmatig tegen op de wegquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Labiel vrouwtje bij Wegmisbruikers net
Dankjewel!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat leuke topic reeks op fok erover.
begin hier met lezen : Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen. 3 topics later de conclusie, iedereen is genept.
quote:Hey, hey you're the monkees
People said you monkeyed around
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef on_air het volgende:
TT.
and I find i kind of funny, I find it kind of sad
that the dreams in which i'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you I find it hard to take
when people run in circles its a very very
mad world, mad world
enlarging your world
mad world
I don't always like it when children laugh and I don't give a damn about your fourteen year old
But who am I trying to fool, by acting this way
I need a lot of wine
I know the kind of beast that I've become
Welke van de twee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
thx!!! die had ik gister de HELE DAG in mn hoofd...nu weeeer
*niet echt heel erg want tis n mooi lied*
Lijkt het wel op, maar jij blijft toch nog wel eventjes?quote:
Luister niet meerquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Lijkt het wel op, maar jij blijft toch nog wel eventje?
Ik zap ondertussen ook wat rond en zag net wat beelden van de 4 mijl van Groningen en op TMF is de Alicia Keys top 10 bezig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Luister niet meer
Genoeg op tv nuUndercover in Nederland, Try Before You Die zo
Te gek manquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
En voor de geïnteresseerden: Stephen Fry in America (BBC1)
Goede host, interessante onderwerpen en lekker vlot. Leuke serie dus om nog 's wat bij te leren.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goede host, interessante onderwerpen en lekker vlot. Leuke serie dus om nog 's wat bij te leren.
't Fragment over The Godfather en The Sopranos met The Godfather Theme en The Police - Englishman in New York als achtergrondmuziek!!quote:
Tis hier toch echt al ff avondquote:
ja, dat was wel leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
En voor de geïnteresseerden: Stephen Fry in America (BBC1)
Freakin' briljant was dat! Stephen is een mega-über-bonusheld...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was wel leuk
Toevallig Never mind the Buzzcocks gezien afgelopen donderdag met Stephen als captain?
Ja. De eerste aflevering met Mark Ronson als guest captain vond erg matig, de tweede aflevering was alquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was wel leuk
Toevallig Never mind the Buzzcocks gezien afgelopen donderdag met Stephen als captain?
Frickin' yeah. Zijn boeken zijn ook briljant.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Freakin' briljant was dat! Stephen is een mega-über-bonusheld...
Telkens als mensen over House beginnen, gooi ik gelijk A bit of Fry & Laurie en Blackadder e.d. in het gesprek. Er komen dan verdomd weinig blikken van herkenning en da's imho een grof schandaal.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Frickin' yeah. Zijn boeken zijn ook briljant.
Ook Hugh. Toen 'ie nog Brits was. En geen dokter.
Blackadderquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Telkens als mensen over House beginnen, gooi ik gelijk A bit of Fry & Laurie en Blackadder e.d. in het gesprek. Er komen dan verdomd weinig blikken van herkenning en da's imho een grof schandaal.
Zou ik eigenlijk ook moeten doenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:27 schreef Piles het volgende:
Truste mensen
Ik luister nog ff verderVakantie
Daar is de wekker toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te laat wordt, wil ook nog wat gaan doen als het kan
Hey DM!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
Avond, vandaag verjaardagsfeestje gehad. Was gezellig
.
Wekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Daar is de wekker toch voor uitgevonden?
Ga nou johquote:Bye!!
Goedenavondquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
Avond, vandaag mijn verjaardagsfeestje gehad. Was gezellig
.
Trustequote:
Ikke ook nogquote:
Gezellig, hoewel ik vrees dat ik je zo ook zal gaan verlatenquote:
Dat haal ik niet gok ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:22 schreef MutZ het volgende:
Nou, dan ga ik maar slapen, want voordat je het weet is het weer kwart over 5 en is het topic vol
Ik ook niet, was eigenlijk van plan om nu maar eens richting m'n bed te gaan. Hoef morgen vandaag pas rond 12 uur het huis uit, maar ik wil in de ochtend nog wat dingen doen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat haal ik niet gok ik. Al moet ik wel in een nacht ritme komen want na de eerste en tweede nacht vrij moet ik nog 3 nachten werken
.
Tustequote:Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, was eigenlijk van plan om nu maar eens richting m'n bed te gaan. Hoef morgen vandaag pas rond 12 uur het huis uit, maar ik wil in de ochtend nog wat dingen doen...
Rudy was op mij hyves vandeweek, en rj breekt leuke nummers afquote:Op maandag 13 oktober 2008 02:21 schreef Sirolf het volgende:
Rudy kust meisjes en RJ speelt liedjes voor ze. Wat een heerlijk beroep hebben die DJ's toch.
Ohja, ik ging slapen...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:46 schreef Cee het volgende:
Vaste prik iedere morgen, iets anders dan 3fm luisteren en in dit topic wachten tot onze Gielofiel paultjuhhh ons een goede ochtend wenst met z'n heerlijk pleuris-jpg'je.
Tsja, de 2008 versie.. Al klonk die plaat zaterdagavond in de Martiniplaza wel lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Guru Josh, heerlijk om de dag mee te beginnen
Alles beter dan wakker worden met Gielquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, de 2008 versie.. Al klonk die plaat zaterdagavond in de Martiniplaza wel lekker![]()
Werd vanochtend wederom wakker met Regio FM
Daar zit wat inquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles beter dan wakker worden met Giel
gaat er meer om dat het weer gebagatalliseerd wordt als of er niets had kunnen gebeuren, die middelkoop is net als die iraakse perswoordvoerder , no there is no war ondertussen vallen de bommen op zijn kopquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Genoeg gezeik over die militaire beveiliging. Mijn god, alsof de wereld is vergaan
.
Eén van de originelen dan toch. Maar evengoedquote:
Nou dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Genoeg gezeik over die militaire beveiliging. Mijn god, alsof de wereld is vergaan
.
Het is een geruststellend gevoel dat er bepaalde zekerheden zijn in het leven. Het door Roel plaatsen van Heidi pics bij een plaat van Seal is er zeker één van.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een geruststellend gevoel dat er bepaalde zekerheden zijn in het leven. Het door Roel plaatsen van Heidi pics bij een plaat van Seal is er zeker één van.
Puik. U is een goed mens.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik wil die traditie - mede vanwege de uiterlijke kenmerken van betreffende dame - met alle plezier in stand houden.
Ehm, ik vindquote:
Het kwartje is hier ook nog niet gevallen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
Nina Kinert, nu een paar geer gehoord en het is 'het' net niet zegmaar.
Het ernstig irritante is dat datquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef borisz het volgende:
Nina Kinert, nu een paar geer gehoord en het is 'het' net niet zegmaar.
Dan zal 't wel van een cassettebandje van Ekdom van vroeger komenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat was dat nou? De 'nieuwe van Jazzanova?'(ofzo)
Ik dacht dat het iets uit 1983 was van de Ferry Maat Soulshow verzamelcd
Volgens mij draait Stenders dan ook nog van datzelfde bandje. Bobby Brownquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal 't wel van een cassettebandje van Ekdom van vroeger komen.
het leukste aan die hele nooit grappig vind ik meestal de reacties van Stenders.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik geniet van m'n vakantie
Zo krijg je maar weinig mee van je vakantiequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik geniet van m'n vakantie
Ja, das dan wel weer jammer jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo krijg je maar weinig mee van je vakantie
Arme jongen toch, krijg bijna medelijden met jequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, jij ligt op je bed te stinken, ik was al weer om acht uur in touw hoor!
DIE LUCHT!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Piles het toch een stuk beter geregeld, vind je niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, maar zijn vakantie zit er volgende week op, de mijne niet, bij mij begint ie pasquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Piles het toch een stuk beter geregeld, vind je niet?
Ja, leuk om deze weer eens te horen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:36 schreef sandesh het volgende:
Ah dat is lang geleden dat ik Eminem heb gehoord!
quote:
Hoe moet ze dan haar geld verdienen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:36 schreef Dandelion het volgende:
kan madonna niet eens stoppen met platen maken...
Door huur te vragen voor het gebruik van de fitnessruimtequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan haar geld verdienen?
't zal me worst wezen. Wat mij betreft gaat ze kaballa worsten verkopen, omatjes beroven of weet ik veel wat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan haar geld verdienen?
ben verder niet negatief vandaag, maar van mij hoeft het hele nummer niet. Alleen in de madonna edit misschienquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef ScottTracy het volgende:
Beetje jammer, deze versie van Show me Love.Dan heb ik nog liever de house-versie Show me love vs. Be.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Door huur te vragen voor het gebruik van de fitnessruimte
Ik zeg net tegen een collega; "wat een kut-versie zeg!"quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef ScottTracy het volgende:
Beetje jammer, deze versie van Show me Love.Dan heb ik nog liever de house-versie Show me love vs. Be.
Rab zat alweer soppend op z'n stoelquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen een collega; "wat een kut-versie zeg!"
Net voordat Rabberink de rimix de hemel in prijst
Henk Westbroek draaide hem vaakquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Noortje. het volgende:
OMG ik heb nog nooit in mijn hele leven Ian Brown op de radio gehoord.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |