Ik heb medelijden met je...quote:
Geloof het welquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Noortje. het volgende:
Goedenavond, is er veel gebeurd in de tijd dat ik weg was?
Gezelligquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is een samenvatting in 3 regels mogelijk?
Ik vrees van nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lekker nutteloos. Eerst uit bad halen en er vervolgens weer in gooien...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine uit bad vissen en naar bad werpen dan ben ik over 20 minuten terug
Droog je de kleine af en dan maak je 'm weer nat door terug in bad te gooien, wat een nutteloze actie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine uit bad vissen en naar bad werpen dan ben ik over 20 minuten terug
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
gmta!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lekker nutteloos. Eerst uit bad halen en er vervolgens weer in gooien...![]()
Succesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het nou officeel bekend geworden dat hij niet dood isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.
Verder zie de 30 topics die je hebt gemist.
Geloof dat het wel redelijk officieel is want Giel had nog even met de persoon gebeld en die drukte Giel gewoon weg. Het is in elk geval niet Ceriel, oid.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het nou officeel bekend geworden dat hij niet dood is
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het wel redelijk officieel is want Giel had nog even met de persoon gebeld en die drukte Giel gewoon weg. Het is in elk geval niet Ceriel, oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |