Tustequote:Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, was eigenlijk van plan om nu maar eens richting m'n bed te gaan. Hoef morgen vandaag pas rond 12 uur het huis uit, maar ik wil in de ochtend nog wat dingen doen...
Rudy was op mij hyves vandeweek, en rj breekt leuke nummers afquote:Op maandag 13 oktober 2008 02:21 schreef Sirolf het volgende:
Rudy kust meisjes en RJ speelt liedjes voor ze. Wat een heerlijk beroep hebben die DJ's toch.
Ohja, ik ging slapen...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:46 schreef Cee het volgende:
Vaste prik iedere morgen, iets anders dan 3fm luisteren en in dit topic wachten tot onze Gielofiel paultjuhhh ons een goede ochtend wenst met z'n heerlijk pleuris-jpg'je.
Tsja, de 2008 versie.. Al klonk die plaat zaterdagavond in de Martiniplaza wel lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Guru Josh, heerlijk om de dag mee te beginnen
Alles beter dan wakker worden met Gielquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, de 2008 versie.. Al klonk die plaat zaterdagavond in de Martiniplaza wel lekker![]()
Werd vanochtend wederom wakker met Regio FM
Daar zit wat inquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles beter dan wakker worden met Giel
gaat er meer om dat het weer gebagatalliseerd wordt als of er niets had kunnen gebeuren, die middelkoop is net als die iraakse perswoordvoerder , no there is no war ondertussen vallen de bommen op zijn kopquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Genoeg gezeik over die militaire beveiliging. Mijn god, alsof de wereld is vergaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |