Ja, leuk om deze weer eens te horen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:36 schreef sandesh het volgende:
Ah dat is lang geleden dat ik Eminem heb gehoord!
quote:
Hoe moet ze dan haar geld verdienen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:36 schreef Dandelion het volgende:
kan madonna niet eens stoppen met platen maken...
Door huur te vragen voor het gebruik van de fitnessruimtequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan haar geld verdienen?
't zal me worst wezen. Wat mij betreft gaat ze kaballa worsten verkopen, omatjes beroven of weet ik veel wat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan haar geld verdienen?
ben verder niet negatief vandaag, maar van mij hoeft het hele nummer niet. Alleen in de madonna edit misschienquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef ScottTracy het volgende:
Beetje jammer, deze versie van Show me Love.Dan heb ik nog liever de house-versie Show me love vs. Be.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Door huur te vragen voor het gebruik van de fitnessruimte
Ik zeg net tegen een collega; "wat een kut-versie zeg!"quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef ScottTracy het volgende:
Beetje jammer, deze versie van Show me Love.Dan heb ik nog liever de house-versie Show me love vs. Be.
Rab zat alweer soppend op z'n stoelquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen een collega; "wat een kut-versie zeg!"
Net voordat Rabberink de rimix de hemel in prijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |