Succes met 't proberen. Als 't zwart is, doe je iets niet goed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga proberen wat te eten te maken...
Inkoppertje: "Effe wachte.. Nog effe wachte.. Effe wachte nog.."quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:42 schreef MutZ het volgende:
Tijd Voor Pizza
Ohnee, daar is het nog een beetje vroeg voor
*proest*quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inkoppertje: "Effe wachte.. Nog effe wachte.. Effe wachte nog.."
Avondquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:56 schreef Glacier het volgende:
Avond
Zo, wat heb ik weinig 3FM geluisterd afgelopen week zeg...volgende week maar eens wat in gaan halen als ze weer recente muziek draaien
Eerst maar eens mijn eigen programma overleven vanavond
Wat denk jequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik neem aan dat je 't over de kandidaat had en niet over de plaat van Leaf.
Dat is het voor mij de hele dag alquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zij
Nee, vandaag ga ik het niet eens proberen. MP3-FM
Ik denk dat je die quiz bedoelde. Dat was wel 'n grappig stukje.quote:
Goed plan. Ik switch zo ook maar 's..quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zij
Nee, vandaag ga ik het niet eens proberen. MP3-FM
Onlangs was het op KinkFM al 90's week, dus het werd me na een paar dagen iets te veel van het goedequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef MutZ het volgende:
Avond
Ik heb juist de afgelopen week heel veel 3FM geluisterd, wat een nostalgie was dat
Je had een leven?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Onlangs was het op KinkFM al 90's week, dus het werd me na een paar dagen iets te veel van het goede
Ook veel weggeweest, dat scheelt ook al
Soms kom je er niet onderuitquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:32 schreef MutZ het volgende:
Je had een leven?Het hebben van een leven is toch eng?
Ik heb medelijden met je...quote:
Geloof het welquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Noortje. het volgende:
Goedenavond, is er veel gebeurd in de tijd dat ik weg was?
Gezelligquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is een samenvatting in 3 regels mogelijk?
Ik vrees van nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lekker nutteloos. Eerst uit bad halen en er vervolgens weer in gooien...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine uit bad vissen en naar bad werpen dan ben ik over 20 minuten terug
Droog je de kleine af en dan maak je 'm weer nat door terug in bad te gooien, wat een nutteloze actie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
even de kleine uit bad vissen en naar bad werpen dan ben ik over 20 minuten terug
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
gmta!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lekker nutteloos. Eerst uit bad halen en er vervolgens weer in gooien...![]()
Succesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het nou officeel bekend geworden dat hij niet dood isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.
Verder zie de 30 topics die je hebt gemist.
Geloof dat het wel redelijk officieel is want Giel had nog even met de persoon gebeld en die drukte Giel gewoon weg. Het is in elk geval niet Ceriel, oid.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het nou officeel bekend geworden dat hij niet dood is
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het wel redelijk officieel is want Giel had nog even met de persoon gebeld en die drukte Giel gewoon weg. Het is in elk geval niet Ceriel, oid.
Giel en Gerard hebben beide euthenasie van heel dichtbij meegemaakt, dus ik kan me er wat bij voorstellen dat ze die Otto iets te makkelijk geloofden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.
euthanasie krijg je gewoon niet zo snel voor elkaar
je mag bij zoiets ook niet gelijk denken dat het fake was, maar er was al wel gelijk oprechte twijfel, wat nu blijkt niet onterecht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel en Gerard hebben beide euthenasie van heel dichtbij meegemaakt, dus ik kan me er wat bij voorstellen dat ze die Otto iets te makkelijk geloofden.
Ah oke, dank!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.
Verder zie de 30 topics die je hebt gemist.
Ik heb nu ook vakantie, maar dat is maar een week hoor! Wel een week naar Rome geweest van te voren, dus eigenlijk kun je het zien als 2 weken, maar het was wel een studiereis dus ook weer niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word er serieus ziek van dat sommigen nu al herfstvakantie hebben (twee weken?!), en ik moet nog een week, en dan heb ik maar een week herfstvakantie.
Argh. Het leven is niet eerlijk, better get used to it.
Ja ik denk dat ik ze maar even doorlees zometeen...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Hey Noortje!!![]()
Oh, je hebt alleen "maar" 30 topics gemist zo te zien..
heb nog nooit van 2 weken herfstvakantie gehoord ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word er serieus ziek van dat sommigen nu al herfstvakantie hebben (twee weken?!), en ik moet nog een week, en dan heb ik maar een week herfstvakantie.
Radio maken is gevoel overbrengen, als je dat kan , kan je dat overal, als je meer ervaring hebt kun je het ook bij de commercielen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Hi DiedjeeJ!
* Feivel1 heeft gisteravond de hele avond bij de lokale omroep gekeken, was leuk.
Heb eens even goed gekeken, maar ik zou het toch ook moeten kunnen! (Zo lastig lijkt het niet.)
staat leuke topic reeks op fok erover.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook vakantie, maar dat is maar een week hoor! Wel een week naar Rome geweest van te voren, dus eigenlijk kun je het zien als 2 weken, maar het was wel een studiereis dus ook weer niet.
KAISER CHIEFS!
[..]
Ja ik denk dat ik ze maar even doorlees zometeen...
Wie is die hele Otto trouwens?
Dat is misschien net een tikkeltje overdrevenquote:
en hoe vervelendquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is misschien net een tikkeltje overdreven
Hoewel misschien nu..een bloedneus tijdens het radiomakennog nooit eerder vertoond, maar gelukkig heb ik de primeur
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alweer ? , je was toch al helemaal naar almere er voor geweest
compleet slopen en opnieuw opbouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar ik ben een langdurig project
Precies!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.
euthanasie krijg je gewoon niet zo snel voor elkaar
Ej ! sommige mensen hebben helemaal geen herstvakantie..quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Nee, niet echt..dat is het stommequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
en hoe vervelend
beetje verkouden misschien ?
precies, ik moet door tot kerstquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! sommige mensen hebben helemaal geen herstvakantie..
mobiel radiotje met koptelefoon meenemen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:Vanaf dinsdag tot zolang ik er nog zit moet ik anders luisteren dan 3FM. Kantoor waar ik naar verplaatst wordt luistert iets anders. Ik hoop alleen geen Q. Veronica will do.
had je zo hoog in het vaandel staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga een filmpje kijken of Friends verder kijken. Ben weer bij serie 7
Zou kunnen of die drie dames eens even leren wie de baas isquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mobiel radiotje met koptelefoon meenemen ?
Is Friends niet goed dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je zo hoog in het vaandel staan
maak ze fan van van gerardquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou kunnen of die drie dames eens even leren wie de baas is![]()
.
.
.
*proest
Idemquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet lachen om domme hysterische geit op SBS
Ah, dat ga ik zo even terugkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet lachen om domme hysterische geit op SBS
quote:
Gevaar op de weg zoiets jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die had beter met een dwangbuis afgevoerd kunnen worden...zo paranoide en nog in een vet dure oto rijden ook
waar hebben jullie het in opperwezensnaam overquote:
Labiel vrouwtje bij Wegmisbruikers netquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar hebben jullie het in opperwezensnaam over
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Labiel vrouwtje GEIT bij Wegmisbruikers net
Ah, die kom ik regelmatig tegen op de wegquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Labiel vrouwtje bij Wegmisbruikers net
Dankjewel!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat leuke topic reeks op fok erover.
begin hier met lezen : Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen. 3 topics later de conclusie, iedereen is genept.
quote:Hey, hey you're the monkees
People said you monkeyed around
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef on_air het volgende:
TT.
and I find i kind of funny, I find it kind of sad
that the dreams in which i'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you I find it hard to take
when people run in circles its a very very
mad world, mad world
enlarging your world
mad world
I don't always like it when children laugh and I don't give a damn about your fourteen year old
But who am I trying to fool, by acting this way
I need a lot of wine
I know the kind of beast that I've become
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |