Nee, niet echt..dat is het stommequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
en hoe vervelend
beetje verkouden misschien ?
precies, ik moet door tot kerstquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! sommige mensen hebben helemaal geen herstvakantie..
mobiel radiotje met koptelefoon meenemen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:Vanaf dinsdag tot zolang ik er nog zit moet ik anders luisteren dan 3FM. Kantoor waar ik naar verplaatst wordt luistert iets anders. Ik hoop alleen geen Q. Veronica will do.
had je zo hoog in het vaandel staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga een filmpje kijken of Friends verder kijken. Ben weer bij serie 7
Zou kunnen of die drie dames eens even leren wie de baas isquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mobiel radiotje met koptelefoon meenemen ?
Is Friends niet goed dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je zo hoog in het vaandel staan
maak ze fan van van gerardquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou kunnen of die drie dames eens even leren wie de baas is![]()
.
.
.
*proest
Idemquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet lachen om domme hysterische geit op SBS
Ah, dat ga ik zo even terugkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet lachen om domme hysterische geit op SBS
quote:
Gevaar op de weg zoiets jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die had beter met een dwangbuis afgevoerd kunnen worden...zo paranoide en nog in een vet dure oto rijden ook
waar hebben jullie het in opperwezensnaam overquote:
Labiel vrouwtje bij Wegmisbruikers netquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar hebben jullie het in opperwezensnaam over
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Labiel vrouwtje GEIT bij Wegmisbruikers net
Ah, die kom ik regelmatig tegen op de wegquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Labiel vrouwtje bij Wegmisbruikers net
Dankjewel!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat leuke topic reeks op fok erover.
begin hier met lezen : Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen. 3 topics later de conclusie, iedereen is genept.
quote:Hey, hey you're the monkees
People said you monkeyed around
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef on_air het volgende:
TT.
and I find i kind of funny, I find it kind of sad
that the dreams in which i'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you I find it hard to take
when people run in circles its a very very
mad world, mad world
enlarging your world
mad world
I don't always like it when children laugh and I don't give a damn about your fourteen year old
But who am I trying to fool, by acting this way
I need a lot of wine
I know the kind of beast that I've become
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |