quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:44 schreef timmmmm het volgende:
ik heb dacht ik nog helemaal niet gestemd Silentalarm
Ahh, kijk, ik dacht dat je hier zei, van tim, op SG, en ik was blijkbaar niet de enige, want ik stond ineens op het scorebordquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef Silentalarm het volgende:
Oeps ik dacht dat er al een nieuwe was. En ladi er was nog een stem op timmmmm van SG op het laatst.
doen we toch altijdquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben even foetsie jongensGedraag jullie!
Heb ik een keer hints gevonden en dan stemmen ze er niet opquote:
Wurdquote:
Je brengt het ook wel erg lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb ik een keer hints gevonden en dan stemmen ze er niet op.
Je hebt toch een dubbele stemquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef timmmmm het volgende:
Nou, je hebt hints over mij gevonden, en daar stemt men wèl op, en je hint naar PP vind ik wel goed, maar als ik daarop stem, ga ik zelf dood,
Ghehe, ik weet niet wanneer deze ronde precies begonnen is maar volgens mij iets van vrijdagavond.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:20 schreef timmmmm het volgende:
PrincePolly vind ik ook wel een sterke, Die gedraagt zich ook wel verdacht, normaal levert ie even zijn stem in en gaat weer, deze ronde heeft hij al actief hints opgelost (naar mij, en ik ben dus gèèn maffia) en hij was De_boswachter fanatiek aan het verdedigen, en op mij komt PP nou niet direct over als zorgzaam
Hoezo dat?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wurd
[..]
Je brengt het ook wel erg lekker
Heerlijk, dat geforceerd hints aanbrengen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Geloof me maar lieve Fokkers, jullie willen mij echt niet lynchen, maar als ik zo dood ben, bedenk dan wel dat PP en SG jullie op mijn spoor hebben gezet, die moet je dan dus hebben
Ow, en GOKkampioen=geld=cent nog iets tegen PP
Blijkbaar zijn er meerderen die op jou stemmen, maat... en eerder dan ik deze ronde.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik hoop dat als ze straks mijn rol gezien hebben, ze jou als volgende pakken, met boswachter verdedigen en mij verdacht maken
Ik kan er niks aan doen dat de hints naar jou toe wijzen. Sorry.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Nou, jij probeert me al de hele tijd verdacht te maken, en jij bent al de hele tijd bezig op mij te stemmen, dus nu word ik misschien gelynched, en dat is dus grotendeels jouw schuld, dan blijkt zo dat ik geen maffia ben, dan wil ik wel even duidelijk maken dat het wel heeeeel verdacht is dat je me al de hele tijd verdacht maakt
Idd, fantastisch toch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mensen gaan gewoon helemaal op in het spelletje![]()
.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
ik herinner de mensen, als ik inderdaad gelynched word, hier om 5 voor 7 ook nog wel even aan, zodat ze weten dat jij me gelynched wilde, ik weet nu écht 99 % zeker dat je maffia bent, Stumpert, ook begrijp ik isdatzo's aversie wat beter
Das waar maar zo schieten we niks opquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMG.
![]()
Ga nu even uit eten, alhoewel ik er 3x over na heb moeten denken om inderdaad te gaa. Dit is gewoon te grappig
Heee, sterk punt. Je bent goed op dreef vandaag Trevlandquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar zo schieten we niks op
maar waarom wordt ik afgerekent over mijn post in als de bom valt maar onze Timmmmm niet die toch pal boven mijn post staat?
Zozo mij zwart maken he en extra verdenking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
ik had het ook al gezegd, dat ik daar ook gepost hadBlijkbaar gaat mijn geheugen niet verder dan 1 dag terug in de tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
ik had het ook al gezegd, dat ik daar ook gepost hadniet dat ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja herrinner me het nu wel weer maar was het al weer vergeten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Nou, dat heb ik écht wel gezegd, ga maar nazoeken,
Ik kan je de de betreffende PM's wel doorsturenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ah crap, heb ik t leukste weer gemist zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Inderdaad timmm, tot 19:00 uur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Unvote PP,
## Silent alarm
##SG
damn, je zag het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
waaarom ik:(omdat jij mij ten dode opschreef, en mijn rol net iets waardevoller is dan die van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Sorryquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Zwijg hara, dode mensen lachen anderen niet uit!
Jij mag de volgende ronde weer pratenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent de maffia PP
jij probeert mij er in te luizen, nu maar hopen dat het dorp het niet vergeet
jij bent ook dood.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Zwijg hara, dode mensen lachen anderen niet uit!
Dingen veranderenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:29 schreef -SG- het volgende:
De nachtwaker kan ook nog. Maarja aangezien PS mij heeft verteld dat ze met niemand nog contact had...
oh dan leef ik ook nog. cool.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:08 schreef timmmmm het volgende:
uhhm, ik ben nog niet dood hoor, ik heb nergens een bericht met de lynch van vandaag erin gezien
En als ik dan geef mafia ben, en jij geen mafia zoals je zegt. Is er dan nog een mogelijkheid dat wij niet gelynched worden?quote:
Ik vind van wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:12 schreef yosander het volgende:
Ik mag zekers niet meer stemmen, ondanks dat Ladida nog niet terug is?
Jij moet niet gokken. Ik ben de gokkampioen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Ja PP, ik gok dat zijn ava jou gewoo niet mag, daar kan ik wel inkomen
@Silent, de stemming sluit om 1900 uur
Hier had ik het over pipo, hij vroeg er dus ook wat over, jij bent er ook niet helemaal bij he PPquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En als ik dan geef mafia ben, en jij geen mafia zoals je zegt. Is er dan nog een mogelijkheid dat wij niet gelynched worden?
Ghehe, komt jou zeker wel goed uit??quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:17 schreef Silentalarm het volgende:
Het staat niet in de regels dat je voor 19:00 moet stemmen. Alleen dat de lynch 19:00 is, alleen aangezien ladi er niet is, zou het dus zo moeten zijn dat je tot de lynch kan stemmen. toch?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:20 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent onpartijdig hara. wat vind jij?
Puik planquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Nou, dan houden we ons nu allemaal stil, en wachten we p ladidadida
Oei, hier hebben we ons denk ik niet echt aan gehoudenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben even foetsie jongensGedraag jullie!
omg, ik ga huilen. dit is niet leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Onpartijdig.
Ook al sta ik als former dorp achter t dorp, deadline is 19.00 imo
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
Iedereen wacht hier in spanning op ladi, maar ladi komt maar niet en komt maar niet.Je bent gewoon doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
dat weet ik ook wel, maar nog niet helemaal, ik lig zeg maar op het randje van de afgrond en weet al zeker dat ik eraf ga vallen. maar evengoed blijft het eng, zo hangend boven die afgrond wetend dat je nog maar hooguit enkele minuten te leven hebt.quote:
*geeft Silent een duw*quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, maar nog niet helemaal, ik lig zeg maar op het randje van de afgrond en weet al zeker dat ik eraf ga vallen. maar evengoed blijft het eng, zo hangend boven die afgrond wetend dat je nog maar hooguit enkele minuten te leven hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Nou, dan houden we ons nu allemaal stil, en wachten we op ladidadida
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Sommige mensen hebben wèl een leven alarmIk heb ook een leven hoor timmmmm, probleem is alleen dat ik de afgelopen 2 dagen ziek ben geweest en ik me nu wat beter begin te voelen. En me dus ongelovelijk verveel. (Ik heb geen gare computerspelletjes waar ik dag en nacht op game, ik doe liever iets met vrienden ofzo, maar die zijn allemaal dood van het weekend)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij rotten die lijken onderhand al.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben er weeeeeer, de lynch komt er zo aan
Maakt wel uit voor de volgende rondes.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef Ladidadida het volgende:
Omdat ik er nog niet weer was en de lynch dus nog niet was geweest. Bovendien maakt het geen drol uit of zijn stem wel of niet mee telt.
Wie maakt zijn vrienden afquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef SiestaGuru het volgende:
Kerel, waarom maak je je vrienden af als je daar graag mee omgaat?
Ladi houdt ons wel in spanning... Ik wil wel eens zien of timmm nu echt maffia was (zoals ik al tijde denk).
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Niet zeuren hara. het gaat zoals de spelleid(st)er zegt
Nee, dit is tweede keer pasquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Silentalarm het volgende:
Ladi, ben jij eigenlijk al vanaf het begin af aan spelleider geweest?
Als je problemen hebt met beslissingen, dan PM je maar even.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. En de volgende die na 19.00 stemt telt dan weer niet. Lijkt me een puik plan inderdaad, ik zal verder niet 'zeuren'
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Stooooooooooooooooooommerikken, een beetje de nachtwaker lynchen
Je hebt evenveel maffia als dorp vermoordt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb helemaal geen problemen. Ik wil juist weten of het nu tot 19.00 is of tot wanneer jij er bent om de problemen juist te voorkomen.Anders krijg je straks 'Ja maar, toen'. My god. Het maakt mij verder geen fuck uit of Yosander zijn stem telt of niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je problemen hebt met beslissingen, dan PM je maar even.
The Hives????quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hate to say I told you so
Sorry tim, ik deed nog mijn best voor je!
En nu lijkt het me duidelijk wie de overige maffia is... De hardste tegenstanders van het lynchen van SA en de hardste voortanders van het lynchen van timmmm
Artanis1 is het begonnen. Dat is toen gestopt en op een gegeven moment ben ik het weer begonnen, toen deed SG het en nu Ladidadida nog steedsquote:
Gewoon een uitdrukkingquote:
Klopt die naam wel, ja? Wist het niet helemaal zeker meerquote:
Ja, jawel, jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klopt die naam wel, ja? Wist het niet helemaal zeker meer
Nopequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weet ik, vroeg me alleen af of je dat nummer kende.
Zwaar terecht! Mij een beetje afmakenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik bedoelde jou eigenlijk, je het over je vrienden die dit weekend dood waren, en je bent maffia. Ja toen wist ik het wel hoor.quote:
Hij is leuk. Maar was niet helder genoeg om hem te snappen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:16 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde jou eigenlijk, je het over je vrienden die dit weekend dood waren, en je bent maffia. Ja toen wist ik het wel hoor.
Jij bent ook een lulhoofd he, je denkt dus nog steeds dat het sg is, en je stemt maar 1x op hem, als je 2x op hem had gestemd, had ik nog geleefd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Trevland het volgende:
het ging weer lekker zo maar nog steeds 1tje over en denk nog steeds waar ik op gestemd had
-SG- als eerste en vrij snelquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waar had jij nog maar op gestemd?
Kan ik me wel voorstellen ja, ik probeer dmv al jullie berichten het spel een beetje te snappenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:16 schreef Ladidadida het volgende:
Het is zo leuk om dit allemaal van achter de schermen mee te maken..Jullie zijn hysterisch
Het is geweldig grappig als je alles leest en al weet wie wat doet en isquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja, ik probeer dmv al jullie berichten het spel een beetje te snappen
Is het dan niet moeilijk om je mond soms dicht te houden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is geweldig grappig als je alles leest en al weet wie wat doet en is
Als je de volgende ronde mee wilt doen, moet je het maar even zeggen
Krijg je als zombie een PM met de rollen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ok.
Krijg ik trouwens nog een PM met de rollen?
Godverdomme, elke keer als ik jou zie moet ik aan kots denkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Agiath het volgende:
Je kan zeker niet inspringen in dit spel?
Klinkt leuk namelijk
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Godverdomme, elke keer als ik jou zie moet ik aan kots denken
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. De hints wijzen naar jou, schat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als ik merk hoe graag jij mij dood wilt PPToevallig ben jij #1 op mijn verdachtenlijst.
Het lijkt me dat ik duidelijk heb gemaakt dat ik geen maffia ben.
Lol welk topic?quote:
Helemaal niet honeyquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. De hints wijzen naar jou, schat.
Welke hints?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. De hints wijzen naar jou, schat.
Ik vroeg naar hints dus een meer fout en niet 1tje want met 1tje kan je iedereen wel beschuldigen zo ook met mij is gebreurt terwijl men wel beter weet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IMO sowieso de Studio Sport hint, PP staat bekend als sportfanaat, hij gokt er zelfs op. iemand die dus juist naar Studio Sport kijkt
Wat ben je toch een ongenuanceerde lulhannesquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lol schitterend. Mafia speelt het goed ! Come on mob !
Ja tuurlijk dat klopt ook. Maar nogmaals: ik ben denk ik de enige die er nog iets probeert van te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:59 schreef Trevland het volgende:
Maar pp dat is allleen de laatste maar de voorgaande hint moeten ook mee genomen worden en met duidelijke en goed na te trekken onderdelen
De hints die ik heb lijden naar -SG- dus geen van jullie zo onder schotquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat klopt ook. Maar nogmaals: ik ben denk ik de enige die er nog iets probeert van te maken.
Wellicht dat een van de mensen die zeer inactief zijn de laatste mafia is.
Nu wijs ik naar PS. PS naar PP. Alleen omdat we enigszins actief zijn.
Misschien kun jij eens kijken naar anderen : Rimas, yosander, of die nieuwe WjeroeW
Je bent het met me eens dat de hint naar PS leidt, toch?
FF oftopic wie als ik mag vragen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Hahahaha, dit is echt hilarisch van de zijlijn
Nou, waarom moet het gelijk weer zo pijnlijk?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De hints die ik heb lijden naar -SG- dus geen van jullie zo onder schot
Tot je fout van zonet
Weet ik niet meer. Iets over een hond, kots en jouw voetquote:
hahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Iets over een hond, kots en jouw voet
Hoe bedoel je haraquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, waarom moet het gelijk weer zo pijnlijk?
Teneerste jij bent niet dood niet levend dus zeg wat je wilt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef lynda het volgende:
Wel duidelijk dat ik begon met Trevland en ik nu de pijp uit ben..
Doe eens spammen wie er dood moet![]()
ben nog half levend
Aha zo snap ikke hem ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef timmmmm het volgende:
dat zei ik je toch net al:
Jij zei lijden ipv leiden, toen zei hara waarom moet dat zo pijnlijk?
Simpeler kan ik het niet uitleggen hoor, eierkoek
Jij bent verdacht en mag niets zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Teneerste jij bent niet dood niet levend dus zeg wat je wilt?
gewoon namen die van mij dood mogen?
Het zit diep hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Spuitelf
We beginnen al snel weer met een nieuwe ronde.. Dan kun je meedoenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Agiath het volgende:
Je kan zeker niet inspringen in dit spel?
Klinkt leuk namelijk
Je neemt een spelletje wel erg serieus. Sad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef timmmmm het volgende:
neuh dat valt wel mee, ik vraag me eigelijk af of als ik zeg wat een stumpert jij bent, ik me dan met het spel bemoeinou, dat vraag ik morgen wel aan ladi
Als je het zo brengt dan maak je wel een aantal dingen duidelijk ja dus het is maar goed dat je het vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef timmmmm het volgende:
neuh dat valt wel mee, ik vraag me eigelijk af of als ik zeg wat een stumpert jij bent, ik me dan met het spel bemoeinou, dat vraag ik morgen wel aan ladi
Klik. Lijkt me ook wel tof.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, die link van Sheep? met extra rollen, kunnen we er misschien één bij doen of iets vervangen? Dat is ook wel weer eens leuk
Dorpsgek is nog wel intressant, maar het is jammer dat het spel wint en vervolgens moet wachten tot de rest klaar is, wat is winnen dan nog waard?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind ook een paar rollen een beetje nutteloos. Als bodyguard of dorpsgek heb je eigenlijk niks speciaals. Kan daar niet iets aan toegevoegd worden ofzo ?
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ziener maakt het toch veel te makkelijk
Die rollen worden ook gebruikt bij spellen waar er geen hints zijn, dus makkelijker voor maffia.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ziener maakt het toch veel te makkelijk
Neuh hoor, kijk als je opeens roept, hey die kerel daar! die boswachter ik heb gezien dat, dat een maffia lid is, dan moeten ze je wel geloven natuurlijk. Je kan natuurlijk ook doen alsof je een ziener bent terwijl dat niet het geval is om om wat voor reden dan ook iemand om te leggen.quote:
Dan kost dat weer een extra dag of zo, of er is niet al te diep over nagedacht, niemand heeft er nu toch last van?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Ladidadida het volgende:
We overleggen bij een volgend spel wel even voor nieuwe rollen, laten we eerst dit spel even afmaken
We zijn met 7-en over en SG is er niet. Dus klopt wel zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat weinig stemmen... zoveel mensen zijn er toch niet dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |