SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
waaarom ik:(omdat jij mij ten dode opschreef, en mijn rol net iets waardevoller is dan die van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Sorryquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Zwijg hara, dode mensen lachen anderen niet uit!
Jij mag de volgende ronde weer pratenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent de maffia PP
jij probeert mij er in te luizen, nu maar hopen dat het dorp het niet vergeet
jij bent ook dood.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Zwijg hara, dode mensen lachen anderen niet uit!
Dingen veranderenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:29 schreef -SG- het volgende:
De nachtwaker kan ook nog. Maarja aangezien PS mij heeft verteld dat ze met niemand nog contact had...
oh dan leef ik ook nog. cool.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:08 schreef timmmmm het volgende:
uhhm, ik ben nog niet dood hoor, ik heb nergens een bericht met de lynch van vandaag erin gezien
En als ik dan geef mafia ben, en jij geen mafia zoals je zegt. Is er dan nog een mogelijkheid dat wij niet gelynched worden?quote:
Ik vind van wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:12 schreef yosander het volgende:
Ik mag zekers niet meer stemmen, ondanks dat Ladida nog niet terug is?
Jij moet niet gokken. Ik ben de gokkampioen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Ja PP, ik gok dat zijn ava jou gewoo niet mag, daar kan ik wel inkomen
@Silent, de stemming sluit om 1900 uur
Hier had ik het over pipo, hij vroeg er dus ook wat over, jij bent er ook niet helemaal bij he PPquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En als ik dan geef mafia ben, en jij geen mafia zoals je zegt. Is er dan nog een mogelijkheid dat wij niet gelynched worden?
Ghehe, komt jou zeker wel goed uit??quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:17 schreef Silentalarm het volgende:
Het staat niet in de regels dat je voor 19:00 moet stemmen. Alleen dat de lynch 19:00 is, alleen aangezien ladi er niet is, zou het dus zo moeten zijn dat je tot de lynch kan stemmen. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |