doen we toch altijdquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben even foetsie jongensGedraag jullie!
Heb ik een keer hints gevonden en dan stemmen ze er niet opquote:
Wurdquote:
Je brengt het ook wel erg lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb ik een keer hints gevonden en dan stemmen ze er niet op.
Je hebt toch een dubbele stemquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef timmmmm het volgende:
Nou, je hebt hints over mij gevonden, en daar stemt men wèl op, en je hint naar PP vind ik wel goed, maar als ik daarop stem, ga ik zelf dood,
Ghehe, ik weet niet wanneer deze ronde precies begonnen is maar volgens mij iets van vrijdagavond.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:20 schreef timmmmm het volgende:
PrincePolly vind ik ook wel een sterke, Die gedraagt zich ook wel verdacht, normaal levert ie even zijn stem in en gaat weer, deze ronde heeft hij al actief hints opgelost (naar mij, en ik ben dus gèèn maffia) en hij was De_boswachter fanatiek aan het verdedigen, en op mij komt PP nou niet direct over als zorgzaam
Hoezo dat?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wurd
[..]
Je brengt het ook wel erg lekker
Heerlijk, dat geforceerd hints aanbrengen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Geloof me maar lieve Fokkers, jullie willen mij echt niet lynchen, maar als ik zo dood ben, bedenk dan wel dat PP en SG jullie op mijn spoor hebben gezet, die moet je dan dus hebben
Ow, en GOKkampioen=geld=cent nog iets tegen PP
Blijkbaar zijn er meerderen die op jou stemmen, maat... en eerder dan ik deze ronde.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik hoop dat als ze straks mijn rol gezien hebben, ze jou als volgende pakken, met boswachter verdedigen en mij verdacht maken
Ik kan er niks aan doen dat de hints naar jou toe wijzen. Sorry.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Nou, jij probeert me al de hele tijd verdacht te maken, en jij bent al de hele tijd bezig op mij te stemmen, dus nu word ik misschien gelynched, en dat is dus grotendeels jouw schuld, dan blijkt zo dat ik geen maffia ben, dan wil ik wel even duidelijk maken dat het wel heeeeel verdacht is dat je me al de hele tijd verdacht maakt
Idd, fantastisch toch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mensen gaan gewoon helemaal op in het spelletje![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |